♡ Uitgerekend 1-15 september 2024 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moedervandeliefste, 24 dec 2023.

  1. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
  2. Rubydali87

    Rubydali87 Actief lid

    29 mrt 2022
    147
    170
    43
    Vrouw
    Helemaal goedgekeurd! En cervix netjes 35mm :)

    En jij ook een meid, leuk!
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Nice! Wat goed dat je cervix het zo goed doet!!
     
    Rubydali87 vindt dit leuk.
  4. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    462
    221
    43
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

    Helemaal vergeten te reageren hier, maar mijn 20 weken echo was ook helemaal goed!
    De placenta zit aan de voorkant, maar ondanks dat voel ik haar wel gewoon bewegen.
    Heb ook mijn bevestiging dat het écht een meisje is. (aangezien ik twijfelde na mijn geslachtsecho haha)

    Zijn er meerdere die veel last hebben van hun hormonen? Heb hier zelf erg last van gehad tussen 13 en 18 weken ongeveer. Merkte vandaag dat ik er weer erg last van had.
    (snel boos worden, chagrijnig zijn, aan alles irriteren)
    Best vervelend, want ik kan situaties niet loslaten en blijf dan de hele dag hieraan denken :cry:
     
    MMJPJ, GabrielaH, enceinte en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook voor jullie :D xxx
     
  6. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Hier wel een kort lontje en explosief. Mijn stoplicht kent geen oranje meer ;) maar die buien gaan net zo snel voorbij als dat ze zijn komen :D Ik heb juist eerder schijt aan dingen dan dat ik ze niet los kan laten, want voor mijn doen heel bijzonder is, want normaal maak ik me overal druk om :roflmao:
     
  7. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie kilo’s ? Ik probeer er op te letten, maar vind het wel lastig aangezien ik de hele dag wel kan eten. Ik ben op dit moment 3 kg aangekomen, maar denk veel aan eten, droom van eten en als ik snachts wakker word kijk ik naar thuis bezorgd. nl om weer in slaap te komen :roflmao:
     
  8. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik hoef mij niet te wegen bij de verloskundige en heb thuis niet eens een weegschaal. Ik weet wel dat ik deze zwangerschap al met overgewicht ben begonnen, dat heb ik al jaren. Bij de eerste had ik nog een normaal bmi en kwam ik zeker 30 kilo aan ondanks dat ik normaal at. 3 kilo op dit termijn is geloof ik echt heel netjes hoor! Moest wel lachen om je thuis bezorgd opmerking, nieuwe versie van schaapjes tellen :roflmao:
     
    GabrielaH en MMJPJ vinden dit leuk.
  9. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Ik heb vandaag behang besteld voor de toekomstige baby kamer. Hebben jullie al een duidelijk idee hoe jullie het kamertje willen? Wil er zo langzamerhand wel aan gaan beginnen. Ook zijn we er hier uit over haar naam :) Verder weinig bijzonders, voor mijn gevoel gaat de tijd best snel en dat is fijn!
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  10. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    462
    221
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat ze bij jou wel snel voorbij gaan! Had ik dat maar haha!
    Ik kom in zoveel situaties terecht die mij boos maken, zou er normaal gesproken ook boos om worden buiten de zwangerschap om. Maar heb er nu meer moeite mee.
    Dan heb ik het ook niet over mini dingetjes.

    Dochter van net 6 vertelde mij op de terugweg naar huis dat een kind uit groep 6 tegen haar zei dat ze haar wilde doodmaken, dood snijden en slaan.
    Uiteraard meteen de juf gebeld om verhaal te halen want dit kan echt niet. Zij gaat hier morgen achteraan. Mijn bloed kookt als ik dit van haar te horen krijg.
    Mijn dochter is super verlegen en kan niet altijd voor haarzelf op komen. Zij doet en durft anderen niet eens kwaad te doen. Als er iets gebeurd gaat ze altijd naar de juf om het te vertellen. Zo heb ik het haar geleerd.
     
  11. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Jezus wat is dat voor een gestoord kind, niet normaal! Dat ga je wel even door het lint idd
     
    xDelicious vindt dit leuk.
  12. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Net 20 weken echo gehad, alles was goed :Dwel een grote jongen :eek: ze dacht even dat mijn termijn niet klopte, maar die staat vast natuurlijk vanwege ivf . Dus ik moet wel extra groei echo’s, want als het uit de kluiten loopt gaan ze hem eerder halen (mocht ik hem zolang binnenhouden natuurlijk)
    En ik heb blijkbaar een placenta zowel aan de voor als achterkant, heel bijzonder :roflmao:
     
  13. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    3 kg is netjes hoor!! Mijn verhaal is een beetje hetzelfde als enceinte’s verhaal. Bij de zwangerschap met Little Nugget ben ik echt met veel minder Kilo’s begonnen. En in de +- 2 jaar voordat ik weer blijvend zwanger raakte ben ik niet al de bijgekomen kg kwijtgeraakt wel een groot deel, want was een paar kledingmaten kleiner maar nog niet tot waar ik was voor de zwangerschap met Little Nugget.
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  14. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Hier geen toekomstige babykamer (nog) Little Bean gaat bij ons in de kamer slapen , tenminste t eerste jaar. Little Nugget krijgt wel zijn eigen kamer!!!!! Maar dan wel zonder behang. Wat wel komt is een heel cute muur sticker! Hier zijn wij ook nog niet uit over de naam. Het is altijd wel wikken en wegen. Eerlijk, ik heb dubbel gevoelens omtrent de tempo. Soms heb ik het idee alsof het zo snel gegaan is allemaal en soms heb ik het gevoel alsof het te traag gaat:oops:
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Oke. Wauw. Ehem , hopelijk komt de juf snel meer te weten, want kijk een kind die dit soort taal uitkraamt kan ook komen doordat die hieraan blootgesteld wordt. Er wordt altijd gezegd dat een Bully een persoon is die zelf in de knoop zit en zelf met behoorlijk veel dingen te maken heeft. Geeft haar natuurlijk helemaal geen recht om jouw dochter (of een ander kindje) zo te behandelen. Maar dit kan komen omdat de persoon niet weet hoe die om hulp moet vragen.

    alleen maar goed dat jij je dochter geleerd hebt om naar de juf te stappen bij zulke situaties. Het is het allemaal niet waard dat zij zich ga binden in dit soort dingen. Het is wel een beetje sneu , m’n hart voelt wel voor jouw dochter. Ik kan me voorstellen dat zij echt zo’n rustig meid is dat niemand lastig valt en komt zo’n figuur op haar af.. jammer hoor. Hopelijk lost dit snel op!!!
     
    xDelicious vindt dit leuk.
  16. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    462
    221
    43
    Vrouw
    Helemaal gelijk heb je!
    Heb de juf ook inmiddels al gesproken, maar het is niet duidelijk wie dit kind was. De juf dacht dat het om een meisje ging, maar mijn dochter blijft zeggen dat het een jongetje was. Omdat het op de gang is gebeurd, heeft de juf dit kind helemaal niet gezien.
    Er kan dus niks gedaan worden.

    Ik kan er wel een dingetje van maken na de 2 weken vakantie, maar ik twijfel erg.
    Wil mijn dochter niet dezelfde anger issues meegeven als ik heb, dat je te lang boos moet blijven op iets.
    Ze zegt er niks meer over, maar ze is het ook niet vergeten. Denk daarom dat het haar niet dwars zit, anders zou ze 100% wel wat zeggen.
    Heb haar uiteraard wel verteld van mocht het weer gebeuren bijvoorbeeld, dat ze dit meteen aan de juf verteld en meteen het kind aanwijst.
     
  17. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    upload_2024-4-30_17-47-40.png
    Ons behang in de kinderkamer, en nu druk aan het verven :thumup:
     
    Lot2023, Yunaaatje, Rubydali87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    *HeartEyes* ziet er heel mooi uit!!!!
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  19. Yunaaatje

    Yunaaatje Actief lid

    19 nov 2017
    162
    174
    43
    Vrouw
    Leerkracht PO
    wat prachtig zeg! Ik heb zelf echt nog geen idee wat ik met de babykamer wil gaan doen.
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  20. Rubydali87

    Rubydali87 Actief lid

    29 mrt 2022
    147
    170
    43
    Vrouw
    Uitgerekende datum

    29 augustus
    Konijntje1205 - 33 jaar - 3e kindje (regenboogbaby)

    1 September
    Moedervandeliefste - 29 jaar - 4e kindje
    Lot23 - 31 jaar - 1e kindje
    Yunaaatje - 31 jaar - 3e kindje

    2 September
    Lolo8 - 30 jaar - 1e kindje

    3
    September
    Kleinebeer - 33 jaar - 2e kindje en 1e kindje samen

    4 September

    5 September
    Enceinte - 27 jaar - 3e kindje en 1e kindje samen

    6 September

    7 September

    8 September

    IkBenEenVosje - 24 jaar - 1e kindje
    Maureen0910 - 26 jaar - 1e kindje
    ElinX - 25 jaar - 1e kindje

    9 September
    xDelicious - 29 jaar - 3e kindje
    Carmendia - 35 jaar - 3e kindje (regenboogbaby)

    10 September


    11 September
    Rubydali87 - 37 jaar - hopelijk onze regenboogbaby

    12 September
    Annabelll - 30 jaar - 1e kindje

    13 September

    14 September
    MMJPJ - 35 jaar - 2e kindje

    15 September
    GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje

    ♡ Meisje(7) | ♡ Jongen(3) | ♡ Verrassing(1)

    Echo's/ afspraken:

    8 mei- Moedervandeliefste - controle
    8 mei - Lot23 - controle VK
    21 mei - Rubydali87 - cervixmeting
    22 mei - Enceinte - controle
    24 mei - Maureen0910 - controle
    27 mei - GabrielaH - controle
    17 juni - Rubydali87 - suikertest en groeiecho
    24 juni - GabrielaH - controle

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     

Deel Deze Pagina