Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    In maart een miskraam gehad toen ik in dit groepje zat.
    Maar wil jullie even vertellen dat afgelopen woensdag onze 2e zoon geboren is. Na een pittige bevalling uiteindelijk met een keizersnede.
    Hij is echt prachtig! ❤️
     
    Magnolia29, Line85, tessmama1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Gefeliciteerd lieverd! Geniet! ❤️
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  3. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Vorige week met onze mini man naar het consultatiebureau geweest en hij is nu 62cm en bijna 6 kilo.
    Slaapt nog niet de nachten door, maar valt bij de nachtvoeding meestal wel weer direct in slaap. ‘S nachts meld hij zich na 5 a 6 uur slapen. Dus heb eigenlijk niets te klagen. Geen krampjes meer en geen verborgen reflux zolang ik zelf geen koemelkproducten nuttig.
    Gisteren probeerde de kleine mini van zijn rug naar buik te draaien. Van zijn buik naar rug is al wel een aantal keer voorgekomen.
    Mijn kleine mini baby gaat veel te snel!!!
     
    tessmama1 en Siepie85 vinden dit leuk.
  4. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Hoe gaat het verder met de kleine man? Zijn jullie al thuis?
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  5. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    superrrr! Gefeliciteerd en hopelijk snel hersteld van je bevalling. Geniet geniet!

    hier over paar weken pas aan het werk, zo fijn!! Kleine man groeit goed, bijna 7kg. Kletst veel, veel geluidjes maken, bellen blazen, heel leuk. Ook veel bezig met z’n handjes en vandaag met verschonen z’n voetjes ontdekt. Rolt zich op z’n zij naar rechts, verder daarin geen spannende dingen.sinds de kerstvakantie is ie ineens niet meer aan het doorslapen... dus nu maken we hem niet meer wakker voor de fles en dat gaat beter. Hij meldt zich nu wel ‘s nachts, maar hij en wij draaien daar beter op ;)
     
    tessmama1, mimi1988 en Siepie85 vinden dit leuk.
  6. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    En met jou?
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Hier vooral wennen dat er nu 2 sochends klaar moet hebben etc. T slaapt wel door maar nog niet klokje rond dus kan er vaak snachts wel nog uit. Vannacht van 2100 tot 0500 en dat op bv dus ben opzich heel tevreden! Maar is vooral ook weer wennen dat ik m’n hersenen moet gebruiken etc.
    Op werk wel constant zoeken naar een plek waar ik kan kolven maar goed dat is nou eenmaal zo. Verder doet T het goed op kdv aka hij slaapt daar vooral maar lijkt nu in de derde week daar wat wakkerder te zijn.
     
    nvbr vindt dit leuk.
  8. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier wisselt het echt per dag en nacht

    Ze woog van de week op cb 6460gr en 61.5cm

    Slapen tja.....
    overdag blijft het aanmodderen
    Nachten wisselt het ook heel erg. Ene nacht van 23.00 tot 6.00 en dan speentje tot 7.00. Andere nacht komt ze echt 6-7 keer en merk dat ze geen honger heeft. Maar denk dat het vooral te maken heeft met hoe de dag is verlopen.
     
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    We zijn vrijdag thuis gekomen. De kleine man doet het heel goed! Ik moet zelf wel even bijkomen van de keizersnede. Mijn lichaam heeft een flinke optater gehad (ook door de versie, de weeën en uiteindelijk de keizersnede. Allemaal binnen 16 uur) ...
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Zo dat is wel heftig allemaal zo snel achter elkaar. Hopelijk ga je je lichamelijk snel wat beter voelen. Wel fijn dat jullie niet heel lang in het ziekenhuis zijn geweest!
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  11. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Stop met groeien aub!

    Hier alles goed! Laatste ziekenhuis controle gehad en de laatste fysio.
    61 cm en 5980 gram hihi.

    Krijgt 5 flesjes van 150 meer wil ze niet. Af en toe drinkt ze de fles van 180 leeg maar meeste van de tijd drinkt madam tussen de 130 en 150 op

    Tussen half 11 en half 12 naar bed en wakker om 9 uur! Elke dag weer vandaag was het bijna half 10... Schrokken er van haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    suikerklontje, Baasje, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij zijn van de week ook weer op controle geweest.
    Inmiddels alweer 5,73 kg en 60 cm groot.
    Ook heeft ze haar eerste prikjes gehad, wel even flink last van gehad met koorts en humeurig, heel fijn als dat samen loopt met een sprongetje:thumup:
    Gelukkig is het nu weer over en slaapt ze snachts weer door in plaats van elk uur wakker en drinkt ze weer gewoon aan de fles. Was heel erg huilerig en wou tegelijk wel en niet drinken:confused:

    Ze zit nu op 4 flessen van 180, meer wil ze dus ineens niet meer en slaapt van 9 tot 9. Ideaal!:D
     
    suikerklontje, Sisati en nvbr vinden dit leuk.
  13. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    aaah wat een moppie en wat een supercute pakje!half 10, slaapkopje. Fijn! Hier hebben we ‘m gister ook gelaten en was het half 9. Vanmorgen uit zichzelf om 7:15 wakker. Dikke prima! Helaas nog wel steeds ‘s nachts aan het spoken. Ene nacht vanaf 3-6 en andere vanaf 5-6. Dan huilt ie half bakken en verliest ie honderd keer zijn speen... :confused:
    van de week nog gewogen thuis en zat toen op 7150 gram:D. En hij zit op 63/64 cm gok ik.
     
    suikerklontje, Sisati en Eliesjee vinden dit leuk.
  14. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Hier bij F trouwens al twee bobbels bij ondertanden te zien. Hij wil op alles bijten. Bij jullie mini’s ook al iets te zien? Broer T was net 5 maanden toen al twee ondertanden door waren. Erg benieuwd wanneer ze bij F echt door zijn..
     
  15. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht

    Van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws :)
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  16. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Aww! Wat een liefje!
     
  17. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Hey meiden! Even een vraagje: wie van jullie is al gestart met fruithapje? E. is nu 16 weken, volgens mij moet ik nog 2 weken wachten tot hij officieel 4 maanden is maar hij komt nu ‘s nachts weer 2x voor de fles en zit weer op 6 voedingen van 150-180 ml. Ik vind het wat veel, heb het idee dat hij wat anders nodig heeft. Dus zit in dubio om te starten met fruit en de papfles. Iemand tips?
     
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @mimi1988 Gefeliciteerd met jullie zoon! War een fijn nieuws! Nu bijkomen van de keizersnede en genieten van jullie kindjes ❤
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  19. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Sisati hier ook overal op bijten maar nog niks te zien, wel leuk, vind het er zo schattig uitzien met die kleine tandjes als ze lachen!

    @Line85 hier juist over van 5 naar 4 flessen van 180, meer krijgen we er niet meer in. Laatst nog gevraagd aan het cb over hapjes en die zei gewoon proberen, wel gaf ze de tip om te starten met groene groentes, omdat fruit te zoet zou zijn en ze dan geen groente meer zou willen.
    Maar naar mijn idee is het nu meer voor het wennen dan echt als bijvoeding, dat is toch pas vanaf 6 maanden??
    Is het niet toevallig een sprongetje? Hebben wij een aantal dagen geleden ook last van gehad maar nu doet ze weer normaal gelukkig
     
  20. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik ben afgelopen weekend begonnen.
    Ze krijgt s avonds 3 lepeltjes groente, maar meestal is ze zo moe eind van de dag dat ze alleen maar huilt, dus veel krijgen we er niet in.
    Dit weekend wil ik ochtend beetje fruit geven
     

Deel Deze Pagina