Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Ja dat maakt helaas niks uit en heel herkenbaar dat had ik met onze dochter ook en deed ook niks gelukkig. Ik heb gewoon een zeer reactieve baarmoeder en moet ook zeggen behoorlijk drukke kinderen haha. Onze dochter bewoog al veel deze nog meer.

    Ja snap dat je dan helemaal schrikt als je dat hoort dat wil je gewoon echt niet!
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Hier ook maar eens weer wat foto’s van de pens gemaakt;)

    F702BE4D-2367-4947-8557-08B1B79EE0EB.jpeg
    111A3526-DB1D-495D-A385-4119CCA790CA.jpeg
     
    Baasje, Marsepein, Kimibi en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Net vk geweest.
    Kindje is al iets gezakt maar zat nog niet vast.
    Vorige week bij groeiecho waren benen en buik p85 dus iets voor. Hoofdje was niet heel goed te meten, maar was wat aan kleinere kant maar geen zorgen p38
     
    Line85, Magnolia29, tessmama1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Siepie85 vindt dit leuk.
  5. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Jouw buikje ook!! Die van deze week die foto van jou prachtig weer!
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  7. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Wat draag je mooi! Mooi hoog! Volgens mij shockeer jij mensen als ze je eerst van achter zien en jij je ineens omdraait :roflmao:
     
    Siepie85 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Ja dat zeker alleen is het zo hoog omdat ik een kleine kabouter ben van 158. En dat is soms best lastig vooral omdat er een reus in zit van rond de p95;). Dus hij mag snel in gaan dalen hehe!
     
    nvbr, Sisati en AKOEKKOEK vinden dit leuk.
  9. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Pfff ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden dat mijn vriend even een paar dagen weg zou zijn maar ik word er nu toch wel onrustig van. Weet mezelf al heel de avond geen houding te geven en heb ook echt geen zin om zo te gaan slapen. Net alsof ik toch op hem aan het wachten ben en hij elk moment binnen kan stappen.

    Zo vreemd aangezien hij anderhalf jaar geleden nog op zee werkte en steeds 6 weken weg, 6 weken thuis was.
    Halleluja is hij daarmee gestopt want daar kon ik ook niet zo goed tegen, leek geen einde aan te komen.

    Ben er nu zo aan gewend geraakt dat hij gewoon elke avond thuis is
     
    Sisati, suikerklontje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Eliesjee Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen uiteindelijk! Wanneer komt je vriend terug?

    Hier zijn we alweer vanaf 4.30 uur wakker ;). Dochter wilde niet meer slapen, dus krijgt mama ook de kans niet meer :roflmao:. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
     
    Eliesjee en suikerklontje vinden dit leuk.
  11. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Mijn vriend vertrekt nu naar Frankrijk tot volgende week donderdag. Ik ben niet anders gewend dan dat hij veel weg is, maar vind het nu ook lastiger worden hoor.. Stel dat de bevalling onverhoopt toch vroeg begint. Wat dan?
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  12. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Heel herkenbaar, de mijne gaat morgenavond naar Kopenhagen voor werk. Gelukkig maar één nachtje. Maar toch zie ik er tegenop. Vaak val ik gewoon niet in slaap dan. En daar kan ik mij ook vaak over verbazen. Want tot zeven jaar geleden heb ik een jaar of zes alleen gewoond en uiteraard sliep ik toen gewoon goed ‘s nachts.:roflmao:
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  13. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Magnolia29 ja uiteindelijk rond 2 uur toch naar bed gegaan, maar aan de andere kant ben ik wel pas net wakker dus dat zien we maar als uitslapen haha.
    Hij is woensdagavond als het allemaal goed gaat met de klus weer thuis, dus het valt allemaal wel mee, ben het gewoon niet meer gewend.
    En half 5?! Pfff sterkte hoor, hoop voor je dat ze vanmiddag dan nog even slaapt. Kan je misschien ook nog even liggen.

    @Katin87 we gaan er maar niet van uit toch? Lekker nog even laten zitten hoor die kleine haha.
    Maar ik snap je hoor, hij gaat dalijk toch niet meer als je op je einde loopt toch?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja stom is dat he? Het is maar voor heel even en toch gewoon niet kunnen slapen alsof het een hele ramp is:roflmao:
    We zijn veel te gewend geraakt aan die mannen hahaha
     
  15. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Zo zo wat een drukte hier, zitten middenin de verbouwing van onze nieuwe woning. Dus sorry als ik wat minder vaak reageer, probeer wel alles te blijven lezen maar vaak gewoon niet de energie om te reageren.

    Alles wat gesloopt moest worden in het huis is nu ongeveer gesloopt. De muur tussen ons slaapkamer en die van zoon staat. Aanstaande maandag komen de stukadoors om beneden en boven te stuken. Maar daarvoor moeten dus nog stopcontacten verplaatst worden, een slaapkamer deur verplaatst, kozijnen geschuurd, plinten verwijderd, gaten in de vloer opgevuld en alles in de voorstrijk..:eek:

    Verder wat betreft een trappende baby, trapjes doet hij gelukkig zachtjes hij beweegt vooral veel, maar dat doet gelukkig geen pijn..
    Vanavond voor de laatste keer naar mijn eigen lieve verloskundige, hopelijk krijg ik dan te horen dat hij nog steeds met zijn hoofdje naar beneden ligt.
    Vanaf volgende week afspraak met de verloskundige in het ziekenhuis omdat mijn bevalling medisch is ivm met mijn Myasthenia Gravis.
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  16. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Haha ja, terwijl ik ‘s nachts vaak denk hoepel maar even op met je gesnurk.:roflmao::D
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  17. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijn dat het bij jullie ook al zo opschiet, dat slopen is heel leuk maar als je eenmaal gaat opbouwen dan wordt het tenminste eens wat.
    Zijn jullie ook doordeweeks aan het verbouwen? Wij nu alleen nog in het weekend, is net ff te ver rijden om savonds nog heen en weer te gaan. Vanaf september heeft hij 3 weken vakantie genomen dus dan wel vol aan de bak.

    Ik ben trouwens helemaal niet bekend met mg, heb je er veel last van?
     
  18. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Pff moet er niet aan denken.
    Wij laten onze verbouwing even voor wat het is.
    We wachten op de goedkeuring van onze nokverhoging.
    Pas als die er op staat (wat helaas waarschijnlijk pas is als de kleine geboren is) gaan we de muren stucen boven en beneden.
    Maar het huis is wel leefbaar..
     
  19. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Nee doordeweeks minimaal, want is ongeveer half uurtje rijden. Gisteren toevallig wel met mijn moeder alles opgeruimd want manlief had er echt een chaos van gemaakt en echt overal lag gereedschap. Aankomende vrijdag gaan we wel aan de slag want dan heeft hij dagje ouderschapsverlof. Verder heeft hij nog een week vakantie staan tot einde jaar en die neemt hij liever op als baby is geboren.

    Heeft jouw vriend dan nog vakantiedagen over als de baby is geboren?

    MG relatief weinig last van en al jaren redelijk stabiel. Heb iets minder kracht in armen en benen dan een gezond persoon. Mijn nekspieren zijn wel behoorlijk aan gedaan dus mijn hoofd lang naar achteren houden zoals bij plafond schilderen is nauwelijks mogelijk. En mijn rechteroog staat bijna statisch in het midden en kan niet naar links/rechts draaien. Maar goed als je op symptomen MG zoekt valt dit allemaal wel mee. Ik moet vooral in Leiden bevallen omdat ik antistoffen aanmaak en baby mijn bloed deelt en dus neotonale Myasthenie kan hebben. Dit komt in de eerste 48-72u tot uiting als dat het geval is en trekt na zes weken weer weg. (Is niet erfelijk)
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  20. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Wij wonen er gelukkig nog niet en zullen pas een maand na bevalling over gaan. Maar alsnog is zo’n deadline wel behoorlijk stressvol want je wilt natuurlijk de grote lijnen minimaal twee weken afhebben voor uitgerekende datum. Tevens willen we alvast spullen welke we niet nodig hebben zoals boeken, kampeerspullen etc verhuizen voor de uitgerekende datum zodat we straks met pasgeboren baby minder te verhuizen hebben..
     

Deel Deze Pagina