Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Leanna3, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hai meiden, hoe gaat het? Vanmiddag heb ik echt even twee uurtjes bijgeslapen. Zo raar, want ik zit bijna alleen maar thuis natuurlijk, maar ik vind het maar vermoeiend ofzo. Terwijl het tempo echt wel een stuk lager ligt.
    De afgelopen dagen had ik best wel wat last van groeipijntjes. Het is net alsof er elke week wel een dag à 36 uur flink verbouwd wordt en dat het dan weer wat rustiger is. Herkennen jullie dat? Zie hier het resultaat van de afgelopen dagen.
    sketch-1585415517256.png
     
    Anar91, DN2017, Roosje-5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wow wat zie je er goed uit! Wat heb je een mooie buik :) En dat kamertje: prachtig!

    Die vermoeidheid herken ik wel. Ik slaap snachts zeker 10 uur, maar wordt moe wakker met dikke wallen. En lig ook veel op de bank smiddags, af en toe een dutje doen.

    Gister heeft mijn partner de kleine voor het eerst gevoeld :) Zo bijzonder!
     
    Loesje1988, Beausecret en Thirza78 vinden dit leuk.
  3. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Thirza78 mooi buikje! Begint nu wat sneller te groeien he.

    Wij hebben vakantie. Eerste weekje zit er op en we hebben zo veel gedaan echt heerlijk. De schuur en de zolder zijn helemaal opgeruimd. 12 vuilniszakken vol met kleding naar de kledingbak. Wat spulletjes op mp en al het overige naar de milieustraat gebracht. We hebben een muur in onze slaapkamer behangen. En de achterkant van een boekenkast ook met behang. Voor O zijn nieuwe kamer. Die hebben we ook helemaal leeg gehaald dus daar kunnen we ook beginnen. Vanmiddag nog even de keuken opnieuw gewit. Was beetje smerig geworden in de loop der tijd. Nu willen we O zijn kamer nog even opnieuw witten. En dan komt daar een behang sticker op een muur. Volgend weekend moet ik weer beginnen met werken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    #2504 Cinderella86, 28 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2020
    Ik voel de kleine nu ook steeds vaker, maar mijn partner nog niet echt...
    Bij ons is het kamertje behangen en geverfd en woensdag worden de meubels bezorgd. Ze zouden eigenlijk ook in elkaar gezet worden, maar vanwege het corona virus doen ze dat nu niet... Dat moeten we dus zelf doen. Mijn man gaat dat doen samen met mijn vader.

    Ik stond trouwens vanochtend weer op de weegschaal, en toen was ik anderhalve kilo lichter dan eerder deze week. Dus dan zou ik helemaal niet zijn aangekomen... :$ Wel beetje raar, toch? Maar zolang Ukkie goed groeit is er niks aan de hand :thumup:
     
  5. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Mooi @Thirza78 !! Zo leuk het behang :)

    Hier ook wel echt vermoeid, maar kan ook goed nog nasleep van verhuizing zijn. En sinds gisteren erg verkouden.. ben ik eigenlijk altijd na een verhuizing. Nu extra voorzichtig wel. En de kleine groeit rap, althans voor zover ik kan zien want mijn buik is echt enorm.. :roflmao:
     
    Evayesmamatobe, Loesje1988, Ange84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Wauw, bezige bijtjes!

    Wat speciaal @Ange84 dat je partner de kleine al heeft gevoeld. Ik kan niet wachten tot dat hier ook gebeurt. Moest hij erg lang wachten of was het geluk?

    @indy90 wow wat een vooruitgang. Wat hebben jullie hard gewerkt. En prachtig die sticker.

    @Cinderella86 wat fijn dat je vader komt helpen. Het is best een klus. Lekker twee mannen onder elkaar.

    @Beausecret fooootooooooo

    Wat fijn om te lezen dat jullie ook moe zijn. Goed te weten dat ik niet de enige ben. Dat scheelt.
     
  7. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    @Thirza78 ik voelde haar bij mijn schaamstreek (een handje denk ik?) en links in mijn zij de voetjes. We lagen naast elkaar op de bank en heb de hand van mijn partner gepakt en op mijn buik gelegd. Toen voelde hij een plopje. Moet wel zeggen dat we echt een beweeglijk ding heb. In mijn zij voelt hij haar nog niet, maar dat zal veranderen naarmate ze groter en sterker wordt.
     
    DN2017 en Thirza78 vinden dit leuk.
  8. Dinges84

    Dinges84 Actief lid

    6 jul 2016
    160
    258
    63
    NULL
    NULL
    @Thirza78 Wat een leuk behang! En ook al een erg mooi buikje hoor! Hier is die vermoeidheid ook heel herkenbaar...

    Kortgeleden zelfs nog laten prikken op eventuele tekorten, maar gelukkig zijn alle bloedwaarden goed.
    Moet zeggen dat ik continu met de kinderen thuis ook best een beetje extra vermoeiend vind. Ik zit duidelijk niet voor niets nog in de ziektewet.

    @indy90 Lekker bezig geweest in je vakantie!
    Je muursticker heb ik ook ergens opgeslagen. Leuk! Maar hier komt er toch geen.

    @Beausecret Nu ben ik ook wel benieuwd naar je 'enorme buik' hoor!

    Hier is onze mini al een tijdje van buitenaf goed te voelen. Zelfs beide kleuters hebben al een paar keer schopjes gevoeld. ♥
    (en dan zeurde ik een paar weken geleden nog dat ik niets voelde en daar zo onzeker van werd...)

    Op onze kamer inmiddels een beginnetje gemaakt (alleen eerst nog de verkeerde kant op;)) en vriend is het ledikantje aan het schuren!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DN2017, Loesje1988, Ange84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    @Dinges84 wat leuk dat de kids de kleine ook al voelen! Onze meiden kunnen ook niet wachten :)

    @Beausecret jaaaa ik wil ook een foto zien!

    Wij zijn ook al begonnen aan het kamertje. Wacht nog op een houten plankje, een lamp en wat accessoires (uiteraard allemaal online besteld)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Roosje-5, Beausecret, DN2017 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Prachtig!!! Echt heel leuk @Ange84

     
    Ange84 vindt dit leuk.
  11. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Oooh wat zijn jullie allemaal lekker snel klaar! Wij moeten nog echt beginnen :|
    Gaan volgende maand kijken voor een kamertje. Verven hoeft niet echt (is 1 jaar geleden nog gedaan en de kleur kunnen wij goed combineren).. dus het is eigenlijk meubels kopen en klaar. En heel veel spulletjes van de vorige hebben we dus nog. En kleertjes natuurlijk.
     
    Ange84 en Thirza78 vinden dit leuk.
  12. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Mn man is ook bezig met de kinderkamer. De inbouw kasten zijn nu eindelijk klaar, alle legplanken zijn op maat gemaakt en geschilderd, de kozijnen zijn geschilderd en de wanden binnen in de kasten zijn ook weer mooi gewit. Vandaag zijn de dorpels van de deuren al een keer in de beits gezet, en moeten nog 1 of 2 lagen erover.
    Het neemt vooral veel dagen in beslag omdat alles een aantal lagen geschilderd moet zijn en alles moet elke keer drogen voordat ie verder kan gaan want met het verven zelf is ie elke keer zo mee klaar.

    Maar we gaan morgen of overmorgen de meubels in elkaar zetten en dan gaan we kijken of we nog een wand, groen willen maken of niet.

    Leuk om te zien dat sommige echt al klaar zijn of alleen nog maar de laatste dingetjes hoeven te doen
     
    DN2017, Ange84 en Thirza78 vinden dit leuk.
  13. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Zo,het is helemaal af. Tis dat bij de rechterkast een deur dicht kan, anders zou ik kriebelig worden van het feit dat de planken ongelijk ophangen zijn. De linkerkant had al planken, deze hebben we vervangen, geschuurd en gelakt.
    De rechterkast , de kleding kast, had alleen het bovenste plankje, de rest heeft mn man zelf gemaakt, tis geen kast voor de komende 18 jaar, qua hanggedeelte,maar we kunnen er een tijdje tegenaan.

    Hier ligt de baby al bijna een dag, met zn rug tegen de placenta aan, denk ik, want ik voel hem echt heeeeel weinig, af en toe eens een zacht plopje, en dat terwijl ik hem al bijna niet voelde.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DN2017, Beausecret en Thirza78 vinden dit leuk.
  14. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    Bij ons worden vanmiddag de meubels bezorgd. Morgen gaan mijn man en mijn vader ze in elkaar zetten. Ben benieuwd hoe het gaat worden als alles er staat :D.
    Ik baal alleen een beetje dat ik gisteren een mail heb gehad dat de box en de kinderwagen, die ook mee zouden komen, nog niet geleverd kunnen worden omdat ze nog niet binnen zijn. Verwachte nieuwe datum; omstreeks week 25 of 26... Eh... Dat gaat hem dus niet worden, daar zou ik lichtelijk gestrest van worden, als ik het dan pas in huis heb. Dus heb maar even gevraagd of er iets te regelen valt. Even hun reactie afwachten.

    Ik voel de baby steeds meer, vooral 's avonds. Overdag houdt 'ie zich meestal redelijk rustig.
     
  15. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    We hebben afgelopen zondag de kamer besteld. :) alleen even kijken wanneer we deze willen laten leveren, maar dat komt goed. :)

    Box enzo hebben we allemaal nog. Alleen nog een extra wagen voor onze zoon. :) maar dat heeft geen haast.

    Ik denk dat ik morgen en/of dit weekend de kamer leeg ga halen en schoonmaken. Verven is onlangs nog gedaan dus hoeft ook al niet. Kleur past mooi bij wat we willen. :)
     
  16. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    2020-04-02-10-11-27.jpg

    22 weken dansje! Gaat hard.
     
  17. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
  19. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    Hopelijk knapt het jochie snel op.

    Ik heb met alle meubels in de kinderkamer schoon gemaakt, die hebben mijn man en vader gisteren in elkaar gezet. Ben er zo blij mee :D. Kamertje begint echt leuk te worden. Zal binnenkort een fotootje maken :thumup:.
     
    Thirza78, DN2017, Ange84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ja ben benieuwd! Zo leuk om andere kamertjes te zien. Hier is alleen de vloer gelegd, geschilderd, ikea kast geschilderd met Annie Sloan en nieuwe knopjes erop. Vloerkleedje en stoeltje staan al, rest van de meubels nog niet. Overigens is de kamer nu tijdelijk opslagplaats voor onze nieuwe badkamer.. nesteldrang moet nog even wachten. :roflmao:
     
    DN2017, Loesje1988, Ange84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina