Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LaQueen, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie meisje @MamaLayenNo! En wat een toffe naam! Lekker genieten samen❤
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.116
    113
    Vrouw
    @MamaLayenNo gefeliciteerd! Stoere naam :D

    Kindjes zitten hier wel aan de bovenkant van t gemiddelde qua gewicht nog steeds, zoon werd vrijdag 3300 gr verwacht (waarbij de hoofdmeting kleiner uitviel maar dat kwam door t meten dus eigenlijk is hij zwaarder) zal ook vast wel uitkomen rond 3900 gok ik zo
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  3. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.796
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Gefeliciteerd! Wat een leuke naam!!
     
  4. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    @Buko En @MamaLayenNo van harte gefeliciteerd met jullie baby's!

    Hier gisteren hele leuke jaarwisseling gehad bij mijn moeder. Mijn zoon rond 23.45 wakker gemaakt en we waren rond 1.15 weer thuis. Was erg gezellig.

    Helaas nu al de hele dag misselijk en enorm emotioneel, geen idee wat er aan de hand is maar voel me gewoon echt kut. #klaagmodusuit
     
    Buko en LJJ vinden dit leuk.
  5. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Van Harte gefeliciteerd @MamaLayenNo :D !!

    Hier gisteravond wat vuurwerk afgestoken was wel gezellig.

    Beetje onsmakelijk maar vanmiddag aardig wat slijmklodders in m'n ondergoedo_O. En sindsdien ook een "vreemd" gevoel van onder.. Het doet mij erg herinneren aan het begin van de bevalling van mijn zoon was namelijk ook zo.
    Ben benieuwd of het nu wat zegt of niet :D
     
    Haver11, iez, Isabella2020 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    @Riette89 dat is wel je slijmprop, dus het zal vast niet lang meer duren!

    Mijn ouders waren bij ons thuis gisteravond dus ik heb lekker rustig aan kunnen doen en lekker op de bank kunnen hangen.

    Vandaag de wieg in onze kamer geplant, beddengoed even opnieuw gewassen en opgedekt, want stof. :roflmao:
    Zo nog even een sloot billendoekjes in de commode werken en de kast opnieuw netjes maken. Want daar is de afgelopen weken van alles in gedumpt voor het gemak.
     
  7. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ik had vanochtend hetzelfde. Ook allemaal slijmklodders. Ik las op internet dat er bij een slijmprop vaak wat bloed zit. Dit was bij mij totaal niet het geval. Bij jou wel?
     
    iez en Riette89 vinden dit leuk.
  8. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier zat er ook geen bloed bij.
    Maar zover ik mij herinneren kan was dat bij mijn zoontje ook niet zo. Het kan natuurlijk een gedeelte zijn,of dat een gedeelte al in de wc beland is of nog komt. Veel verstand heb ik er ook niet echt van :o::roflmao:. Heb wel sindsdien steeds dat gevoel alsof er wat "uitloopt/uitdrupt" o_Omaar er is dan niks.
     
  9. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Haha, nee, ik heb er verder ook geen verstand van. Weet wel dat ik bij mijn dochtertje de slijmprop pas verloor toen de bevalling al begonnen was. Er zat toen wel wat bloed bij. Dus vandaar dat ik dan weer twijfel of die slijmklodders wel echt stukjes slijmprop zijn.
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  10. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.225
    5.114
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik ben op 1e kerstdag al een deel van de slijmprop verloren en verlies nu af en toe een klein beetje slijm, maar we zijn nu 8 dagen verder en baby zit nog in de buik helaas. :rolleyes:
     
    Buko, nadine001, LJJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.116
    113
    Vrouw
    Ik heb bij nr 1 ook geen bloed verloren bij de slijmprop. Helaas zegt t bar weinig over wanneer baby dan geboren wordt.

    Ik word zat van mijn man 'voelt je buikpijn ook anders dan anders??' elke keer als ik aangeef wat harde buiken te hebben. Ik word nou net niet anders van dat gerommel, heb totaal niet de illusie dat de bevalling ook echt vanzelf begint.
     
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.225
    5.114
    113
    Vrouw
    D
    M
    En ondertussen verlies ik na mijn reactie net ook weer een stuk slijmprop.:roflmao: Komt u maar baby!:D
     
    Minttu, Buko, RM1996 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.225
    5.114
    113
    Vrouw
    D
    M
    Oh.. maar ik wil wel eerst nog een paar uurtjes slapen na afgelopen nacht.. :|
     
  14. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Haha, herkenbaar. Ik zei ook al: ‘Het maakt me niet uit als het in de nacht begint, maar liever niet vannacht. Eerst even bijslapen.’

    Houden jullie trouwens ook zo’n vocht vast? Ik lijk wel een kamerolifant, maar mijn bloeddruk is nog steeds mooi laag.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  15. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ja hier! Pff vreselijk he.
     
  16. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Ik ben het gewoon zat. Ik ben moe. Mn buik zit in de weg. Ik word belemmerd in mn doen en laten. Ik wil me mooi voelen, ipv uitpuilend. Ik wil graag thuis bevallen, dusss... baby: 'Kom maar!'

    Ik heb nog 2 dagen voor een thuisbevalling.. morgen afspraak verloskundige incl. strippoging. En anders, vrijdagavond/zaterdagochtend melden in het ziekenhuis.
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.116
    113
    Vrouw
    Ik hou veel minder vocht vast dan bij nr1, toen had ik gewoon blauwe voeten ervan. Vingers kon ik slecht buigen etc. Katheter moest ook elk uur geleegd worden na de bevalling en thuis hihi
     
  18. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Wat betreft de slijmprop, die groeit ook weer aan, heb ik me laten vertellen.

    Hier wel meer afscheiding, maar slijmprop ben ik, ook bij andere bevallingen, niet verloren.

    Vanmiddag in rust wel een zere buik. Toch maar met de kids naar mn ouders geweest, afleiding was goed. Kids zijn vermaakt en ik verzorgd. Manlief had dagdienst.
    Wat mij betreft starten de weeën.. 1 januari hoefde qua datum niet persé, het lijkt erop dat dat het ook niet worden gaat.
     
    LJJ, LaQueen, GroeneBomen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Tioman

    Tioman Actief lid

    27 nov 2016
    442
    699
    93
    Toen ik de slijmprop bij mijn zoontje verloor was deze best stevig en niet echt slijmerig zeg maar... Nu nog niks verloren, wel steeds wat meer last van harde buiken.

    @LaQueen Spannend hoor! Er gebeurt in ieder geval wel iets in je lichaam!:o:
     
    LJJ en LaQueen vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.116
    113
    Vrouw
    Ik heb tot gruwel van mijn man bij nr 1 de slijmprop laten zien aan hem hihi, was echt een hele dikke glibberige kwak. Ik trots dat er eindelijk wat gebeurde (wist toen niet dat ik tig uren later maar 1 cm had haha) en mijn man ging zowat over zn nek haha. Trots een slijmprop showen was niet mijn beste idee :p
     
    Dinpin, RM1996, LaQueen en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina