Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Onee.. daar moet ik ook écht niet aan denken!
     
  2. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Hier al de hele dag 'mwah'. Voel me zeker niet topfit, maar ook niet ziek. Veel last van harde buiken. Eten en drinken gaat wel.

    Vanmiddag in no-time Sinterklaas gevierd. Dochter kwam vol adrenaline uit school e ging in één keer door. Helemaal prima!
    Zojuist lekker gegourmet. Was gezellig! Nu liggen er 2 kindjes schoon en wel re slapen.
    Nr.3 is actief, net als iedere avond in mn buik.
     
    LJJ vindt dit leuk.
  3. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.103
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hier heeft dochter wel eens bij ons geslapen, toen ze klein was ook vaak op mij of in mijn armen. Probeerde haar vaak wel weer terug in haar eigen bedje te leggen, maar lukte niet altijd. Op den duur als je al nachten 5x uit bed gaat en de volgende dag moet werken... tsja dan kies ik toch ook op den duur voor mijn eigen slaap. Dan soms maar met kind.:rolleyes: Ze heeft nu een jaar een normaal bed en bij nood lig ik wel eens 5 minuten naast haar, maar dan zeg ik heel duidelijk vooraf dat ik ook weer op mijn eigen bedje ga en dat het midden in de nacht is en iedereen op z’n bedje moet slapen. Maar dat gebeurt eigenlijk maar sporadisch.:thumup:
     
    LJJ en Jetje1991 vinden dit leuk.
  4. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hier heeft onze dochter alleen de eerste weken, de tweede helft van de nacht bij mijn vriend op zijn borst geslapen. Ik deed dan echt geen oog dicht.

    Met 3 maanden is ze naar haar eigen kamertje gegaan. Ik heb 13 mnd borstvoeding gegeven, maar vond het echt prima om haar even uit haar bedje te plukken en vervolgens weer terug te leggen. Voedde op verzoek, maar probeerde er wel echt minstens 2,5u tussen te laten. Meeste nachten kwam ze ergens tussen 1 en 3.

    Ze is nu net 2 geworden en heeft toevallig twee maanden terug een paar nachten een paar uur bij ons in bed gelegen maar dat was omdat ze écht heel ziek was. Verder is het hier hetzelfde als bij jullie @Haver11 alleen maar gedraai en geklets. Ook als ze om half 6 wakker wordt halen we haar pas een uur later eruit.. Weet ze ook, dus ze gaat gewoon zitten wachten. Roept dan wel eens hoor, maar ga er echt niet heen :|

    Daar staat wel tegenover dat ik me meerdere nachten herinner dat ik midden in de nacht met haar in een draagzak door de wijk aan het wandelen was, omdat ze meeeeega overstuur was en slapen niet lukte. Vooral in tijden van doorkomende tanden.. :o: Draagzak was dan enige manier dat ze in slaap viel.

    Ach zo doen we allemaal wat :roflmao:
     
    LaQueen en Jetje1991 vinden dit leuk.
  5. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ik voel me vandaag ook niet topfit. Vannacht wel goed geslapen, maar een beetje het gevoel alsof ik ziek ga worden... Ook veel harde buiken vanavond met lichte krampjes. Terwijl ik vandaag toch vrij weinig heb gedaan. Vermoeidheid begint nu ook wel toe te slaan.. Ik heb toch wel de hoop dat ze deze maand nog komt. 11 januari klinkt nog zo ver weg.. :| Maargoed we gaan het zien. Allemaal welterusten alvast en hopelijk slaapt iedereen een beetje goed. Met of zonder lieve kindjes tussenin. :)
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    #4806 GroeneBomen, 5 dec 2019
    Laatst bewerkt: 5 dec 2019
    Hier een apart geval, wij helemaal voor rooming in, sliep hij zo slecht bij ons dat wij ons amper durfden te bewegen. Dus op zn eigen kamer gelegd en... Was t goed. Sowieso was t geen baby die bij huilen bij je wou zijn, zette zich af en moest je gewoon vasthouden met wat afstand ipv tegen je aan leggen. Lachte ook minder dan andere kids bv. Is nog steeds een kind die heel graag op zichzelf is (trekt zich ook graag terug op zn kamer) en hoewel hij t nu wel graag heeft dat je bij hem ligt, gooit hij je er ook binnen uur uit omdat hij t onprettig vindt.

    In de caravan ligt hij uiteraard ook heel dichtbij en dan slaapt hij ook echt veel slechter helaas.
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  7. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wordt er zo moe van die onderbroken nachten. Kijk als het voor de baby was, maar ik wil nu juist slapen en krachten opdoen voor straks!

    Vanaf 4:30u wakker, tot nu toe had vooral last mijn linkerbek nu ook mijn rechter waardoor draaien weer nog meer een drama is. Pijn tussen mijn schouderbladen (en ik wou zo graag de fysio vermijden, maar zal nu toch erheen moeten voor die rugklachten). Ben ik net van mijn wekelijkse 20wkn prikje in mijn bil af en moet ik alsnog weer naar een zorgverlener bahhhh.

    Sorry voor mijn klaagmodus, komt ook door slaaptekort.

    Nou straks in de Ochtend naar de gyn met hopelijk goed nieuws over de baby, Misschien word ik dan weer blijer.

    Nu toch weer proberen te slapen...
     
  8. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Verschrikkelijk he dat slapen.. ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst een "normale" nacht heb gehad.. ik slaap max 3,5 uur aan een stuk door. Elke nacht lig ik vanaf een uur of 3 wakker, niet klaar wakker. Maar geen houding meer kunnen vinden. Word er ook echt moe van:o:
     
    iez vindt dit leuk.
  9. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    @iez vervelend zeg!
    Gewoon lekker naar de fysio gaan hoor! Daar zijn die mensen voor. Ik heb met de fysio nooit zo’n moeite omdat je zo snel resultaat hebt.
     
    LaQueen en iez vinden dit leuk.
  10. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Oké bah hier hetzelfde. Zie er naar uit dat ik niet meer wakker word van een vervelende houding , slechte ademhaling, pijn etc. Gewoon een huilende baby vind ik wel prima :):)

    Gisteren hier echo gehad. Ze ligt gelukkig nou ook goed met hoofdje naar beneden en is.begonnen met indalen.:D:D
    Verloskundige denkt dat we haar deze maand nog zullen vasthouden ( gezien de termijnen van de vorige keren). Ik hoop dat ze gelijk heeft. Het liefs over een dag of 5/6 :p
     
    LaQueen, Buko, Riette89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ik vind het trouwens wel echt heel lollig om te zien hoe we met zn allen naar de hoogzwangeren-klaagmodus zijn gegroeid.

    Zo fijn dat het goed gaat met alle baby's. Ik hoop ook voor iedereen een mooie bevalling :):)
     
    LaQueen, nadine001, Buko en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ik moest er ook al een beetje om lachen haha
     
    LaQueen en Wizzy5 vinden dit leuk.
  13. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Wij zijn onderweg naar t zkh. Voel al 2 dagen duidelijk minder leven en minder sterke bewegingen... ook vrij veel harde buiken. Mochten gelukkig in Den Bosch ipv dat we naar Nijmegen moesten rijden. Pfff
     
  14. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oh spannend zeg. Goed dat je aan de bel trekt, hopelijk niets ernstigs ❤️
     
  15. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaaa, goed teken he ;) Met welke termijnen zijn je andere kindjes geboren?

    Ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ons meisje komt vóór de datum van de geplande keizersnede op 31-12. Dan ben ik 39+2, bij de eerste braken mijn vliezen met 38+6 en vanaf 38+4 was het echt enorm aan het rommelen.
     
  16. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    De oudste met 40+1
    2e met 39+6 (had 3 dagen gebroken vliezen)
    3e met 39+4
    4e met 39+1( had met 38+6 gebroken vliezen)

    Het geeft mij wel een beetje hoop:p


    Word wel spannend bij jou idd. Ben benieuwd of de baby lang genoeg wil blijven zitten.
    Maar pas geleden is een moeder van school bevallen van haar 4e met 40+6. De anderen waren allemaal eerder. Dus het hoeft niet altijd wat te zeggen natuurlijk.

    Ik hoop gewoon dat de vk gelijk heeft bij mij:D
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  17. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oeh ja snap dat je daar hoopvol van wordt!! En rond de 39w is sowieso een mooie termijn :thumup:

    Gyn verwacht niet dat ze eerder komt. Het is een dikkerdje en dikkerdjes blijven meestal langer zitten volgens haar :roflmao:
     
    LaQueen en Wizzy5 vinden dit leuk.
  18. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    @AapEnOlifant Oh nee toch! Weet je al wat meer?

    @Buko Ik hoor ook vaak dat dikkertjes langer blijven zitten haha. 2e was een dikkert, nu nog:p die kwam 40.3
    Ben benieuwd hoor wat deze doet.
     
  19. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    CTG was goed en echo ook gelukkig! Hij ligt met zn voeten tegen de placenta dus daardoor kan ik schopjes wat minder voelen. Verder had ze geen verklaring dat hij rustiger is dan normaal.. Tegen de CTG begon die in ieder geval lekker aan te duwen, dus dat was fijn om te voelen❤.
     
    iez, Buko, Wizzy5 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Hahaha ja waarom zou je er ook uit als je zit aangesloten op een all you can eat buffet 24/7 :p
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina