Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen alsnog :) hier niet veel hoeven plassen, wel last van mn rug gehad in bed, was wat minder.. :(
     
  2. Suthern

    Suthern Actief lid

    21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    4x per uur is wel echt heel veel!

    1-2x per nacht is bij mij het gemiddelde. Dat is nog te doen. Ik zou als het al een paar dagen zo is, wel even wat urine wegbrengen om te checken denk ik.

    Bij mij zijn de kids nu op het kdv en ik heb geen werk voor vandaag dus ik ga zo schaamteloos even wat bijslapen, ben zó moe!
     
    Colinn vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Slaap lekker!!
    Ik ga hier even huishouden, straks intake met de kraamzorg :)
     
  4. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Vanmorgen weer een groeiecho en ze groeit mega hard. Hoofdje P65 lijn (is nog oké!) maar buik p93 en been p98. T is maar goed dat ik met 38 weken sordt ingeleid :eek: Ze is nu zo'n 2200gram al. Verder gister aan de ctg gehangen omdat ik de hele dag door krampen had en me gewoon niet lekker voelde. Alles gecheckt en alles goed voor nu, gelukkig!:)

    Oh en nog een leuk detail: ze heeft een kop vol haar. Was gemiddeld 1cm al haha ♡
     
    L0nneke, MamaTom en Zoef vinden dit leuk.
  5. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja raar he... Ik heb net 2 kuurtjes gehad voor blaasontsteking, na de 1e kuur was het nog niet weg en na de 2e wel. Zal toch niet weer?
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Grappig dat ze dat kunnen zien of ze haar hebben Ofniet :roflmao: mijn 1e was kaal, had jou 1e ook haar?
     
  7. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik zou ook kiezen voor ziekmelden en dan eventueel kijken wat je nog kunt qua werk.
    Zelf zit ik al weken thuis, niet omdat ik dat zo geweldig vind maar wel omdat ik niet achteraf wil denken "had ik maar"

    Op advies van de gynaecoloog ook btw.

    Ben het ermee eens dat je de tijd moet nemen voor je lijf, je baby en de zwangerschap. Zo vaak ga je dat niet doen in je leven (meestal dan)

    We lopen nu allemaal in het laatste trimester dus logisch dat het zwaarder wordt ook.

    Ik heb morgen weer een groeiecho, ben erg benieuwd hoe hij is gegroeid.
    Qua gewicht kom ik ook niet aan maar de verloskundige vind dat prima zolang ik nu maar niet meer afval.
     
    VrouwtjeTheelepel vindt dit leuk.
  8. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Superleuk dat ze dat al kunnen zien!!
    Als ik eraan denk ga ik t morgen vragen :)
     
    Colinn vindt dit leuk.
  9. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haha ja heel grappig idd. Ja m'n zoon had ook haar. Hij was blond/rood bij de geboorte. Toen z'n hoofdje stond bij de bevalling riepen de VK en verpleegkundige in koor: aaah het is een rooie 1 :roflmao::roflmao:
     
  10. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    OH wat leuk die haartjes! Onze babe heeft het ook al. Ben benieuwd of het dit keer mijn haarkleur heeft.
     
  11. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hahaha wat leuk. Ik zou nog denken ja, door het bloed zeker :€ ik dacht het in het begin ook dat de mijne rossig was, maar zijn huid was geel en z'n haar heel licht, waardoor het allemaal wat warmer van kleur opscheen.

    Wij zeiden voor de grap maar met serieus gezicht bij de vorige toen ik in het ziekenhuis aankwam om te bevallen dat we de tondeuse mee hadden genomen zodat als de baby rood zou zijn, we daar dan wat aan konden doen. Ze reageerden schaapachtig, ze zullen wel gedacht hebben Hahaha.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik ga toch 14 mei t ook vragen, heb dan toch weer een guo:roflmao:
    Aah leuk zeg! Als ik t niet vergeet ga ik er ook naar vragen dinsdag, hoop dat ze willen kijken dan :rolleyes:
     
    Colinn vindt dit leuk.
  13. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Whaha heerlijk :roflmao: Bij onze zoon is het rossige naar blond gegaan inmiddels. Soms op een zonnige dag zie je het nog wat.
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  14. Oxelsnor

    Oxelsnor Actief lid

    29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Misschien leuk om een documentje te maken met verwachte beval data?
    Kunnen we beetje inschatten wie de eerste word en de laatste. (Meestal is dat compleet anders uiteindelijk) :roflmao:
     
    Colinn vindt dit leuk.
  15. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nou hier ook de groeiecho gehad.
    Hij groeit beetje te goed:eek:

    Geschat op 2370 gram, kleine bollie

    Moet dus waarschijnlijk nog een keertje de suikertest doen.

    Alleen hoofdje is gemiddeld. Benen p77 en buikje p99:|:eek:
     
  16. Oxelsnor

    Oxelsnor Actief lid

    29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Hoeveel is die gegroeid sinds de laatste meting? Als die na je volgende echo minder gaat groeien trekt het namelijk weer helemaal bij. Wel lekker hoor beetje spek kan geen kwaad !
     
  17. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Leuk idee! :thumup:
     
  18. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Nog zo'n flinkerd! Hier nog zo 1. Ze gaat in haar grafiek bijna rechtomhoog. Hoofdje ook gemiddeld hier (p60) maar buik p93 en benen p98. Goed dat je je suiker nog eens laat checken. Dat is bijna mij dus de boosdoener!
     
  19. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik gister echo gehad omdat ik met de fiets gevallen was. Ik rij elke dag heen en weer naar school met de kids en ze zijn samen aan het oefenen om alleen te gaan dus ik fietste iets achter hen en het regende een beetje. Dus toen riep mn dochter ineens ‘stop!’ tegen mn zoontje omdat haar fietsslotketting van t stuur gleed en hij ging direct braaf op de rem omdat hij naar haar moet luisteren (heb een heel druk enthousiast, doch heel braaf adhd’ertje van 8, echt een schatje, en een hele gewetensvolle moederende strenge dochter van 10), en ik kon niet meer op tijd remmen en er ook niet langs omdat mn dochter daar inmiddels ook inhield, dus toen fietste ik tegen mn zoontje aan, vielen we allebei, ik bovenop hem en moest iemand ons omhoog helpen omdat we in de knoop zaten samen. Hij moest eigenlijk niet eens huilen omdat hij zo geschrokken was. Heb maar gezegd dat hij de baby had gered omdat hij mijn val had gebroken dus hij uiteindelijk helemaal trots. Maar omdat ik me dus totaal niet kon herinneren of er wel of niet iets in mn buik terechtkwam of dat ik erop landde of wat dan ook (was gewoon meer een soort twister maar dan met fietsen) moest ik 4 uur aan de ctg, echo en bloedprikken op kinderlijke cellen ofzoiets. Stomp trauma protocol. Snap nog steeds niet van t bloedprikken. Dat was iets verhoogd dus dat ligt nu onder de microscoop maar zn hartslag was toppie en echo ook toppie dus ze verwachten niks ernstigs. Wel sindsdien veel harde buiken maar kan natuurlijk stress zijn. En had waterdunne afscheiding wat naar puppy rook maar is maar 1x geweest dus lijkt me dan geen vruchtwater. Heb wel zin in de bevalling maar toch beter als ie nog blijft zitten want hij ligt in onvolkomen stuit dus de boef moet nog ff een draai maken. Ingedaald is ie ook nog niet. Hoe liggen jullie baby’s?
     
  20. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Een kilo gegroeid in 3.5 week tijd. Dus echt enorm!
    Beetje spek niet nee maar als dit zo doorgaat is het niet gezond voor hem!
     

Deel Deze Pagina