Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Jazeker, mijn dochter had dat naast de reflux ook koemelk allergie.
    Mijn schoonmoeder dacht dus dat hij onrustig werd doordat ik hem weg legde na de voeding terwijl hij niet genoeg had gedronken. Maar hij valt steeds in slaap tijdens het voeden dus ik dacht hij is voldaan. Mn schoonmoeder dacht hij vind het lekker warm zo helemaal ingepakt en tegen mij aan en valt daarom in slaap, niet omdat hij genoeg gedronken had. Dus als ik hem dan weg leg krijgt hij het weer koud en heeft hij nog honger en wordt daardoor hij onrustig.
    Klonk niet raar, dus ik heb hem net zonder dekentje gevoed en hij heeft naar mijn idee wel actiever gedronken en ligt nu voldaan naast mij te slapen. Zou het zoiets simpels kunnen zijn?
     
  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Mijn LK, die voor de tongriemkliniek in groningen de diagnoses mag doen op locatie, zei dat (verborgen) reflux ook kan samenhangen met te kort lipbandje of te strakke tongriem.

    Voor mij een eye opener, want de oudste 2 hadden ook enorme reflux en, naar nu duidelijk blijkt, te korte lipbandjes. Mijn tweede zelfs zo erg dat hij iom de kinderarts vanaf 6 maand al aan de vaste voeding zat.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Klopt idd, hier bij de oudste 2 ook gehad (verborgen reflux door mondanatomie).
     
  4. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Vanmiddag wordt ik opnieuw gestript. Vk komt langs. Hoop dat t de tweede keer wel werkt. Heb er zelf weinig vertrouwen in eerlijk gezegt
     
    Dubbeltje82, Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  5. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Mijn LK heeft wel in z’n mondje gekeken en zag niets raars zei ze.
    Einde van de ochtend weer (voor mn gevoel) een halve fles er uit gekomen.
    Net een fles in twee delen gegeven. Eerste helft is binnen gebleven, tweede fles gedeeltelijk uitgespuugd. Tussendoor alleen maar op schoot slapen, buik tegen mij aan. Ligt dus bijna rechtop, wat ook fijn is als je reflux hebt. Zodra ik hem neer leg duurt het niet lang voordat hij gaat miepen.
     
  6. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ach, ik snap dat je het vertrouwen begint te verliezen, maar je bent er bijna! :) Hopelijk werkt de strip poging vanmiddag. Succes!
     
  7. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    We duimen mee dat je kleintje nu wel wil komen!! :rolleyes:
     
  8. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hier hielp bij onze eerste het indikken met pure johannisbroodpitmeel erg goed tegen spugen.
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  9. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Werkte hier ook altijd goed, stom dat ik daar niet aan heb gedacht!
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Zwangerschap dementie blijft ook nog wel ff hangen dus? :D
     
    Lizzy16 en PlainJane vinden dit leuk.
  11. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Och, hoe meer baby’s je krijgt hoe erger het wordt. En het gaat nooit meer weg :roflmao:
     
    Dubbeltje82 en Mimus vinden dit leuk.
  12. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja echttt
    Mijn vergiet ligt standaard in de diepvries :|:|
     
    Dubbeltje82 en PlainJane vinden dit leuk.
  13. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Ja echt vreselijk..
    Voel me soms zoooo dom haha
     
    Wanda68, PlainJane en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  14. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Haha komt inderdaad nooit meer terug. Ik heb deze keer ook woord vinding problemen,denk ik hoe heet dat of wat wil ik ook alweer zeggen.
     
    Mimus, Wanda68, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Haha herkenbaar! Ik maak mn zin soms zelfs niet af, mompel maar wat en zeg dan laat maar... geen eens zin om hard na te denken over welk woord ik dan zoek :roflmao:
     
    Dubbeltje82, Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Haha sorry ik heb er beeld bij en zo herkenbaar. Gisteren op schoolplein begon moeder tegen me aan te kletsen. Kwam ook niet binnen. Ik zei sorry hoor ik leef in mn eigen wereld soms :roflmao:
     
    PlainJane en Wanda68 vinden dit leuk.
  17. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Hele avond al voorweeën. Moet ze wegzuchten maar erg goed te doen. Alleen zijn er maar 4 of 5 per uur. Ik ben intussen zo vermoeid
     
    Wanda68 en Mimosa vinden dit leuk.
  18. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Wat spannend! Hopelijk gaat het vannacht doorzetten. Wat zou dat fijn zijn, zeg.
     
  19. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    @Vintage35 .. ik hoop ook zo dat het doorgezet heeft.. wat moet je er lang op wachten!

    Hoe gaat het verder met iedereen? Hier gaat het goed. Gisteren de laatste dag kraamzorg gehad, ik kijk echt terug op een fijne week. Dat was dus even janken toen het tijd was.
    Verder doet mijn kereltje het heel erg goed, alleen die voeding. Ik heb zo veel, en meneer is na een kwartier echt klaar.. even afzien tot we goed op elkaar zijn afgestemd. Heb een paar dagen eerst 5 minuten gekolfd voor het voeden maar wil dat wel een beetje af gaan bouwen, zo houd je de productie hoog natuurlijk. En het is zo'n 'gedoe'. Hij is nog niet echt regelmatig dus wanneer hij zich meldt moet hij eerst nog 5 minuten wachten. We gaan het zien!
     
    Wanda68, Mimus en PlainJane vinden dit leuk.
  20. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    kan je een beetje productie vibes deze kant opsturen? Waar jij teveel van hebt, heb ik te weinig. :rolleyes:

    Volgens mij had ik hier verteld over mijn vader die ziek is? Hij kreeg in maart de diagnose ziekte van Kahler.
    Hij ligt sinds afgelopen donderdag op de IC, hij heeft Corona en wordt nu in slaap gehouden en beademt. Mn moeder mag niet naar hem toe, want heeft ook Corona. Ik ben gisteren even geweest, ik vond het heftig om hem zo te zien.
    Vannacht een rot nacht gehad, want baby kon ineens niet meer aanhappen aan de borst? Dus heb er met moeite een flesje ingekregen, want die wilde hij in eerste instantie ook niet. Net wel weer één borst leeg gedronken. Vraag me af of er nog wat uit komt, kan mij niet voorstellen dat zo veel slaapgebrek en stress goed is voor de productie.
    Maarrrr vandaag moet ik toch even opzoek naar mn feeststemming, want de middelste is vandaag jarig en wordt 1 jaar.

    @Vintage35 ik hoop dat je ondertussen of bezig bent, of bent bevallen! :)
    Was jij de hekkensluiter of zie ik nog iemand over het hoofd?
     

Deel Deze Pagina