Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hoi allemaal,

    hier ben ik ook nog eens! Ik lees wel alles mee maar heb vaak weinig fut om te reageren. :( Hebben jullie dat ook? Mijn energiepeil wordt er niet beter op met de weken. Ook het lesgeven valt me erg zwaar. Heb vaak last van rugpijn en als ik dan thuiskom is het zetel in om mij daarna te verslepen naar mijn bed. Ik vind zwanger zijn helemaal niet zo leuk. De schopjes en het buikje nog wel maar wat het met de rest van je lichaam doet... pfff...

    En verschrikkelijk om op 39 weken je kindje nog te verliezen! Dan zal ik die kwaaltjes er wel bijnemen. Hier 1,5 week geleden ook goede controle gehad bij de gyn en binnen een dikke week suikertest bij de vroedvrouw. Anderhalve week geleden lag ze helemaal dubbel geplooid. Met haar voetjes aan haar voorhoofd!

    Ik duim mee dat iedereen nog mooie controles krijgt en binnen 3,5 maand een prachtige baby in de armen heeft!
     
  2. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik reageer ook niet zoveel maar lees wel alles mee hoor! :oops:

    Morgen alweer 25 weken. Vind het best snel gaan eigenlijk. Scheelt misschien ook dat ik helemaal geen last heb van kwaaltjes en dus heerlijk aan het genieten ben van deze zwangerschap! :p

    3d echo wil ik ook nog gaan doen. Bij zwangerschap van mn zoontje ook gedaan dus vind het wel leuk om het dit keer ook te doen :)

    Afgelopen weekend mocht ik de baby van mijn nichtje op de foto zetten (newbornshoot). Als ik dan bezig ben met die kleine frummel dan kan ik ook niet wachten om mijn eigen kleine spruit in mn armen te houden ❤ (en veel foto's van te maken :roflmao:)
     
    Lisa890, loezzzje, Jeanine1995 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    25 weken buikfoto :D

    IMG_1395a.jpg
     
    Loeki82, urfebe, loezzzje en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mooie foto! En vooral: wat een mooi beestje! :)

    Fijn dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes! Lekker genieten :)

    Hier heb ik de uitslagen van bloed binnen; alle waarden zijn perfect! Waarom ik me zo slap en naar voel weet ik dus nog niet. Vandaag hierdoor een extra controle, zit nu in de wachtkamer.
     
    Loeki82, urfebe, loezzzje en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Leuke foto @blessings!

    Goed dat alle waarden perfect waren @Mississippi , hopelijk is bij de controle ook alles gewoon goed!

    Ik heb er vandaag mijn 1ste sessie bij de chiropractor opzitten.
    Ik wil alles proberen om een 2de stuit te voorkomen en had veel goeds gelezen over de webster methode.
    Nou ben super blij dat ik die stap genomen heb, had ik niet gegaan had het gegarandeerd opnieuw een stuit geworden heb ik net gehoord.
    Ik zit langs alle mogelijke kanten geblokkeerd rond het bekken en de buik waardoor ze niet kán indalen met haar hoofd en verklaart ook waarom de 2 draaipogingen bij mijn zoon niet geholpen hebben.
    Ik moet de komende weken 2x per week gaan en nadien onderhoudsbeurten, ze is ervan overtuigd dat ze genoeg plaats in mijn bekken kan maken en de spanning overal kan wegnemen.
    Ik ben erg benieuwd!
     
    urfebe, Louise11110, loezzzje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh mooi nieuws @Lisa890 en @Mississippi. Hoe ging je controle? Prachtige foto @blessings!

    Morgen weer de eerste groeiecho... Ben er nog redelijk rustig onder, maar heb wel spanningsklachten merk ik. Slecht slapen, misselijk, last van mijn buik... Nu kan het slechte slapen ook komen omdat mijn ukkie uit logeren is... Daar had ik de vorige keer ook last van. Gelukkig is ze straks weer thuis! Wat kun je zo'n warm en vrolijk lijfje toch missen!!!
    Denk dat ik morgen middag barst van de zenuwen... Hoef pas 14.15uur... Dus zit er de hele dag op te wachten...
     
  7. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Mooie foto @blessings !

    Goed dat de waardes iig goed waren @Mississippi misschien ijzertekort?

    @Julias succes met de echo vandaag!

    Wij hebben vrijdag weer een groei echo, vind het ook wel weer spannend. Gister ook contact gehad met de kraamzorg, 7 februari hebben we een intake, komen ze langs. En mijn verlof is ook geregeld! 25 maart laatste dag werken, aftellen! :D
     
    urfebe, blessings en Louise11110 vinden dit leuk.
  8. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    24 weken vandaag!! :cool::)
     
    urfebe, Julias, blessings en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @loezzzje nee helaas niet ijzertekort, die waarde was ook mooi :) arts wist het ook niet, we gooien het op een verwaarloosd griepje en teveel hooi op mijn vork (wat ook wel mogelijk is), dus moet het voor nu even een weekje uitzieken en daarna een stuk rustiger aan gaan doen. (Makkelijker gezegd dan gedaan met een studie, baan en kids/ huishouden) :rolleyes:
     
  10. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Vervelend dat er niks aanwijsbaars is Mississippi, dan hadden ze nog wat kunnen ondernemen maar nu is 't maar afwachten en rust nemen. Hopelijk helpt dat wel om je beter te voelen.

    Mooie foto Blessings!! Wauw!

    Hier ook 25 weken alweer. Wat vliegt de tijd zeg.
     
    blessings en Mississippi vinden dit leuk.
  11. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    :cry: was weer niet goed :cry: 2 wekelijkse controle met groeiecho's... Ben kapot... :cry:
     
  12. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje wat een spanning :( wat was er niet goed?
     
  13. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ze is van p57 met de 20 weken echo, naar p26 gegaan... Een flinke dip dus :cry: de gyn meette nog eens extra na nadat alle gel en alles al weer schoon was en ik al weer zat om alles in de pc te zetten. Ze wilde toch nog extra checken en haar beentje was inderdaad wel iets groter, maar het mocht alsnog niet baten... Ze maakte zich nog geen grote zorgen, maar wilde wel zelf alle groeiechos doen om het juiste beeld te houden met de zelfde die meet... Dat wordt weer spanning alom t/m 5 februari... Dan ook meteen de glucosetest en weer bloedprikken....
     
  14. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ohw :( wat balen zeg! Hoe kan dat nou toch hè?! Hebben ze de flow ed ook gemeten? Ik snap dat het echt megaveel stress geeft, maar wel fijn dat ze jullie goed in de gaten houden! Kun je zelf nog iets doen om de groei te bevorderen? (Je leest weleens over groeispurt van de baby als de mama met verlof gaat, omdat ze dan rustig aan doet dat de baby dan beter groeit?)
     
  15. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    De flow en vruchtwater is allemaal goed, dus waar het aan ligt weten we niet. We maken gewoon kleine fijne kindjes, maar mijn jongste had een te kleine placenta en daar konden we dus niks aan veranderen en was ook niet op te sporen tijdens de zwangerschap. Bij de oudste was het wel vanaf mijn verlof beter inderdaad. Behalve rustig aan doen, maar heb geen zwaar lichamelijk werk.

    Deze spanning draagt natuurlijk ook niet bij...
     
  16. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O jee niet leuk zeg dit haalt de blijdschap en het genieten er we af. Hoop dat je tussendoor toch kunt genieten van dat getrappel in je buik. Heel veel sterkte x
     
  17. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    We hadden er wel rekening mee gehouden, maar de klap kwam wel weer flink binnen... Bewegingen geniet ik nu extra van!
     
    Cinsam vindt dit leuk.
  18. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    @Julias o wat ontzettend naar!!! Maar waf fijn dat de gyn nu alle groeiechos zelf gaat doen zodat ze een goed beeld kan krijgen.
    Heb je dit ook op werk verteld? Kan en mag je rustiger aan doen?
     
  19. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Wat naar @Julias ! Ik begrijp hoe je je voelt, die spanning is echt naar. Maar het is dus niet zoals bij mij dat er een afwijking bij de doorbloeding door de navelstreng zit? Hopelijk kunnen ze nog een oorzaak vinden en blijft de kleine toch lekker groeien!
     
  20. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Pff wat rot @Julias :(. Hopelijk blijft het nu stabiel en kun je toch nog een beetje genieten van je zwangerschap zonder al te veel stress. Fijn dat ze het in ieder geval goed in de gaten gaan houden..
     

Deel Deze Pagina