Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

    ano Fanatiek lid

    12 jul 2009
    2.294
    350
    83

    Ja voor me jongens heb ik ook in totaal 3x een mk gehad. En idd het blijft gewoon zo klote. Ook al kwam deze zwangerschap onverwachts we waren nu aan 't idee gewend en keken er eigelijk ook wel naar uit.
     
  2. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ja, kan ik begrijpen... Het is echt niet makkelijk nu! Ik ben ook zo onzeker na die vroege miskraam bij elke kramp denk ik oohnee of bij de eerste echo zal het wel mis zijn... Verschrikkelijk dat je niet in je buik kan kijken hoe het eraan toe gaat of dat je helderziende bent om te zien hoe het afloopt...
     
  3. ano

    ano Fanatiek lid

    12 jul 2009
    2.294
    350
    83
    Jaaa dat heb ik ook bij alle zwangerschappen gehad kon niet genieten tot de 1e echo.
    Iedere keer nr de wc om te kijken of er geen bloed was enz..
    Heel vervelend.
    Mr tot nu toe hier is m'n test nu echt wit dus 't bloeden zal wel gaan beginnen 1 deze dagen denk ik.
    Baal er toch wel heel erg van. Bah bah
     
  4. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Dikke knuffel! Ik denk aan je in deze moeilijke dagen!
     
    ano vindt dit leuk.
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Veel sterkte Ano! Ook al was het onverwachts, het blijft ontzettend klote als het dan toch ineens misgaat.

    Ik kom mezelf voorzichtig melden. Vanochtend een positieve test gehad. Echt een enorme verrassing aangezien we 3 jaar (inclusief een jaar MMM en ivf) over de eerste hebben gedaan. We zouden over 2 weken een afspraak hebben wanneer we de cryo terug kunnen laten plaatsen. Maar ik had gisteren mijn menstruatie verwacht en die kwam maar niet. Snel mijn man een test laten halen en die was positief!!

    Ik weet niet zeker wanneer ik uitgerekend ben, ik verwacht rond 10 mei. Nog weinig klachten hier, ben ziek op dit moment dus dacht daardoor steeds vroeg wakker te zijn.

    Ik vind het heel spannend allemaal.

    Mijn zoon is nu 9 maanden.
     
    FVG, Lameetje en ano vinden dit leuk.
  6. Penny123

    Penny123 Actief lid

    2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Ach jeetje wat verdrietig. Veel sterkte. Dikke knuffel.
     
    ano vindt dit leuk.
  7. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    @ano Wat rot zeg, knuffel voor jou
     
    ano vindt dit leuk.
  8. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  9. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    Ik heb gisteren de verloskundige gebeld. Heb 18 September de eerste afspraak + echo.
     
    Krv vindt dit leuk.
  10. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Exact één weekje vroeger dan mijn echo! Ik hoop echt dat die weken vliegen want ik wil zien wat er vanbinnen afspeelt en het nog goed verloopt...

    @ano ik denk echt vaak aan je en mijn ogen schieten dan nog vol omdat ik 2 maanden geleden hetzelfde voelde. Het is vreselijk en niemand zou het mogen meemaken.

    @Krv Welkom! Wat leuk zo'n spontane zwangerschap dan!


    Hier worden mijn borsten steeds gevoeliger en soms ook pijnlijk. Voor de rest (nog?) geen klachten. Hoe is het ondertussen met jullie?
     
    ano en Krv vinden dit leuk.
  11. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    Hier ook gevoelige borsten, af en toe misselijk, heeeeel erg moe, en schiet af en toe door mn heup dus dat zal mn bekken al zijn ben ik bang

    Wachten duurt lang he.. Ik zal blij zijn als de echo is geweest, omdat ik nog niet spuug voelt het nog niet echt
     
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden! Oh Lameetje wat naar van je bekken. Ik heb bekkeninstabiliteit gehad bij de vorige zwangerschap en voel het nu nog tijdens mijn eisprong en menstruatie. Tot nu toe nog geen last van maar vrees er wel voor.

    Hier merk ik eigenlijk nog niks. Behalve vroeg wakker en jeukende ogen, dat had ik de vorige keer ook rond deze termijn. Ik begon met 6 weken te spugen. Probeer er nu nog maar even van te genieten dat dit nog niet aan de hand is.
     
  13. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ooh die vermoeidheid heb ik ook. Ik twijfel alleen nog of dit komt omdat ik elke dag zo vroeg wakker ben (voor 6u terwijl ik in de vakantie nooit wakker ben voor 9u) of door de zwangerschap. Ik geraak dan ook heel moeilijk terug in slaap en dat is frustrerend. Ik ruik ook wel sterker denk ik. Geen idee eigenlijk want er nooit zo op gelet voor ik zwanger werd. Zo meteen maar weer in mijn bedje kruipen (wat ik normaal in de vakantie ook nooit doe voor 12u-1u) want jah moe!

    Ik heb 10 minuten geleden nog maar een testje gedaan want ineens wat paniek! Maar de teststreep KNALT en de controlestreep blijft lichter. Nu nog 2 testen: één Actiontest en één CB waar ik hopelijk volgende week ergens een 3+ op zie!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Krv vindt dit leuk.
  14. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ik kom me hier ook voorzichtig melden :)
     
    Krv en FVG vinden dit leuk.
  15. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Welkom en proficiat! :) Hopelijk gaat alles goed! :thumup:
     
  16. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hier net 3+ getest met CB! Vorige keer, begin juli toen het misliep, niet zo ver geraakt! Dus joepie! En nu loslaten tot de eerste echo...
     
    Lameetje vindt dit leuk.
  17. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    Heb je erg veel klachten gehad bij je vorige zwangerschap? Ik liep op het eind met krukken en kon echt niet lopen zonder een bekkenband, zelfs niet naar t toilet.
    Ik loop nu een jaar naast mijn fysiotherapie ook bij een osteopaat dat heeft enorm geholpen, dus ik hoop heel erg dat het niet erger word dan de vorige keer.
     
  18. Lameetje

    Lameetje Lid

    2 mrt 2019
    26
    17
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
  19. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja ik heb ook erg veel last gehad. Vanaf week 24 kon ik de deur niet meer uit zonder bekkenband. Ik was ook nog eens bijna 2 weken overtijd, de laatste 10 weken kon ik echt helemaal niks meer. Zelfs een rondje door de supermarkt was teveel. Ik ben tot 37 weken naar de fysio geweest en 6 weken na de bevalling ben ik onder begeleiding gaan sporten, dat scheelde zoveel! Ik wil binnenkort een afspraak maken om een schema op te stellen met oefeningen die ik kan doen om het zo sterk mogelijk te houden.

    Ik had de laatste maanden ook een po-stoel vlakbij m'n bed. 7 keer per nacht moeten plassen en niet kunnen lopen was echt een hel.

    Hoop echt dat het voor ons beiden mee gaat vallen dit keer!
     
  20. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Super fijn!!
     

Deel Deze Pagina