Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dames! @Dreamer29, @Mila1988, @Wasabi, @Mmv, hoe gaat het hier met alle baby's? En met het herstel van de mama's?

    Hier is kleine man de 5 weken alweer voorbij! Vrijdag naar het consultatiebureau, dus ben benieuwd naar zijn gewicht. Hij is wel al ruim een week verkouden en rochtelt heel erg. Heeft ook tracheomalacie, dus erg sneu nu met ademhalen. Heb gisteren xylomethazoline voor hem gekregen en dat lijkt nu iets te werken. Verder doet hij het goed. Het is echt een heerlijk rustige, tevreden en alerte baby. Echt genieten met hem. Is ook echt een 3e baby want heeft nog totaal geen ritme, maar gaat gewoon lekker met onze flow mee.
    Mijn herstel ging heel traag, maar heb eindelijk het gevoel weer de goede kant op te gaan. Heb een fijne draagzak gevonden en kan er alweer wat meer opuit met de jongens. Er zijn alleen huidzenuwen op mijn onderbuik beschadigd, waardoor ik bij elke aanraking een pijnlijk branderig gevoel heb. Kan nog wel maanden duren voordat het wegtrekt, maar zou weer goed moeten komen volgens de gyn. Dus daar gaan we dan maar vanuit ;):)
     
  2. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Hallo!

    Ik moest even googlen naar tracheomalacie @Yesera ... gaat dit vanzelf weer over? Heeft hij hier erg last van? Fijn dat hij het verder zo goed doet en je lekker kan genieten!
    Fijn dat jouw herstel inmiddels langzaamaan vooruit gaat. Wel rot van die beschadigde zenuwen, lijkt me heel naar. Dat moet uit zichzelf herstellen begrijp ik, of kan je daar wat aan doen?

    Hier gaat het goed! Ons meisje mag komende week weer naar het cb, dus benieuwd wat ze dan weegt. Maar gezien maatje 50 al niet neer past, 56 hier en daar ook al te klein wordt en ze soms al in maatje 62 past, denk ik dat het wel goed zit ;) Borstvoeding loopt ook prima, ze kan er soms niet tegen drinken zelfs. Over het algemeen een heel tevreden meisje en s nachts laat ze er al wat langer tussen, dus soms best fijne nachten al.
    Met mij gaat het goed qua herstel. Voel me best goed al. Merk wel dat ik niet te enthousiast moet zijn en conditie/bewegen ook weer op moet bouwen. Ik wil al gelijk weer teveel, maar gelukkig merk ik dan wel dat ik even een stapje terug moet doen.
    Grote zus is helemaal trots en heel lief voor haar kleine zusje! :)
     
  3. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wow, richting maatje 62 al? Hoeveel was ze ook alweer bij geboorte? Grote dame dan hoor! Onze kleine past maatje 50 nu net niet meer, maar maat 50/56 nog wel en maat 56 ruim. 62 gaat hem echt nog niet worden :roflmao:. Fijn dat alles bij jullie zo goed loopt! Dat niet te veel willen doen herken ik wel! Moet ook opletten dat ik niet te veel doe en mijn rust neem. Wij vrouwen willen altijd meer ;).

    Ja tracheomalacie groeien ze weer overheen, meestal zo rond 1 jaar. Al onze jongens zijn ermee geboren, is erfelijk. Bij de oudste hebben we het echter nooit geweten omdat hij er geen/nauwelijks last van had. Maar als ik nu foto's terugkijk van hem bijvoorbeeld in het badje, dan zie ik die intrekkingen op zijn borst. Het gaat ook vaak samen met reflux en daar had hij ook last van. De middelste heeft er echt heel erg veel last van gehad. Kreeg de diagnose toen hij 3 weken oud was en heeft er ook voor in het ziekenhuis gelegen toen hij 9 weken oud was. Kon vanaf heel klein al alleen maar op zijn buik slapen omdat hij anders niet kon ademen. Hij was toen ook niet sterk genoeg om aan de borst te drinken, dus ik heb een tijd lang gekolfd voor hem. Bij de jongste herkende ik de intrekkingen en het neusvleugelen toen hij 3 dagen oud was. Gelukkig heeft hij er weinig last van. Hij drinkt heel goed, maar moet altijd wel even bijkomen. Je ziet hem dan neusvleugelen om op adem te komen. Dat had de oudste trouwens ook, maar wist toen dus niet dat dat niet normaal was :rolleyes:. En nu de jongste verkouden is heeft hij wel meer moeite met ademen. Je hoort hem rochelen en gieren. Reflux heeft hij volgens mij geen last van. Nadeel is wel dat kinderen die hiermee geboren zijn ook meer kans hebben op luchtwegproblemen op latere leeftijd en dat zien we bij de oudsten ook. De oudste heeft echt ontzettend veel longontstekingen gehad en heeft lang de maximale dosis ontstekingsremmers gebruikt vanwege astma. En ook de middelste zit inmiddels aan de ontstekingsremmers voor astma.... dus hou al in mijn achterhoofd dat de jongste ook wel eens zwakke longetjes kan hebben straks. Maar gelukkig hebben we een geweldige kinderarts. Zijn bij haar gekomen met de oudste en daarna specifiek verwijzing naar haar gevraagd toen de jongste ook klachten kreeg. En ze zei al als de 3e ook zelfde soort klachten krijgt, dan is hij welkom. Oudste is onlangs door haar ontslagen, omdat hij nu hij 8 is eindelijk overal overheen gegroeid lijkt te zijn :thumup:. Middelste blijft voorlopig elke 2 á 3 maanden onder controle bij haar vanwege zijn voedselallergiën en luchtwegproblemen. Toevallig had ik een telefonisch consult met haar voor de middelste op de dag dat ik bevallen ben van de jongste :roflmao:.

    Die gevoelige onderbuik zou uit zichzelf moeten herstellen, dus daar wachten we (on)geduldig op ;):p
     
  4. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Yesera

    Wat gaat de tijd snel he! Ben ook heel benieuwd wat je kleine is aangekomen. Wat vervelend zeg dat hij nu verkouden is. Maar zo richting winter heerst er natuurlijk weer van alles helaas.

    Ben wel benieuwd welke draagzak jij gebruikt ? :) en dat klinkt heftig dat jouw huidzenuwen zijn beschadigd. Hoe kan zo iets gebeuren dan ? Is dat gebruikelijk bij een keizersnee of .. ? Gelukkig maar dat het beter gaat kan me voorstellen dat je daar veel last van kunt hebben.

    @Dreamer29
    Wat fijn dat het bij jou ook allemaal goed verloopt. Jij dus ook bijna naar het cb:)
    Inderdaad je lichaam lekker de tijd geven te herstellen. Maar als je je super voelt wil je natuurlijk gelijk weer van alles heel begrijpelijk. :)

    Wij moeten dus ook volgende week naar het cb ( allemaal zo rond dezelfde tijd hier, grappig) ben ook heel benieuwd naar het gewicht enz. Verder wil ik volgende week weer gaan beginnen met fitnessen. Dan zijn de 6 weken voorbij, maar dit keer ga ik echt rustig opbouwen ook om ervoor te zorgen dat de borstvoeding niet terug gaat lopen.

    Gaat dus lekker zn gangetje hier, oudste is echt super lief voor zn broertje en totaal niet jaloers, heerlijk. Het kleine mannetje heeft zelfs al verschillende keren een echte glimlach laten zien, dan smelt je toch helemaal. Ben nu net klaar met een nachtvoeding
     
  5. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    @Yesera : een grote dame hier... ze was bij haar geboorte al ruim 4 kg, en het vorige weegmoment al bijna 5. Dus denk dat ze daar komende week op het CB al wel over heen zal gaan. Dus tja, 62 dan al soms. Wel de wat kleiner vallende 62 hoor, want had ook al een pakje waar ze dan wel nog in zwom. Maar maatje 50 hoef ik echt niet meer te proberen, haha.
    Binnenkort wat meer kleertjes shoppen nog, want ontdekte vd oudste vooral shirtjes met korte mouw. Die zat in de zomer in 62/68 namelijk. Dus moet wel wat aan truitjes en lange mouw erbij halen, maar alleen maar leuk.
    Poeh, pittig wel al jouw kindjes met zwakkere longetjes. Heb je dan toch een hoop extra zorgen mee lijkt me. Fijn dat de oudste er inmiddels over heen gegroeid is.

    @Mila1988 : fijn dat het lekker z’n gangetje gaat bij jullie.
    Heerlijk hè, die eerste glimlachjes. Hier ook al af en toe! Zo mooi vind ik dat. Lijk je echt al even contact te hebben.
    Sporten al weer, ik moet er nog even niet aan denken; haha. Maar ik heb ook nog 2 weken tot ik op de 6 weken zit. Voorlopig hou ik t bij wandelen en beetje fietsen. En even kijken wanneer ik evt het zwemmen weer op kan gaan pakken.
     
  6. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Dreamer29
    Flinke dame. Het scheelt idd ook per merk hoe de maatjes vallen. Fijn dat ze goed groeit en goed aankomt. :)

    Ik begin me echt wat ongelukkig te voelen over mn lichaam nu. Ik snap dat het pas 5 weken na de bevalling is maar ik heb echt weer zin om in shape te komen en flink gezond te gaan eten. Niet streng lijnen, maar gewoon weer bewuster worden en lekker sporten. Ik ben nu 10 kilo kwijt, dus moet nog 5 a 6 kg om terug te zijn op mn oude gewicht, maar lijkt alsof ik nu een beetje blijf hangen.

    Hoe gaat dat bij de rest hier ??
     
  7. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    @Mila1988 : hier 11 kg eraf van de 20, dus heb nog even te gaan. Maar ik maak me daar niet zo druk over. Vorige keer met borstvoeding gingen de kilo’s ook gestaag eraf en zat ik uiteindelijk onder mijn start gewicht zelfs. Hoe lang dat duurde weet ik eigenlijk niet meer precies, maar wel ergens binnen een jaar.
    Momenteel geniet ik nog lekker van chocola en sint lekkers, dus dat zal niet heel bevorderlijk zijn. Als mijn man straks weer aan het werk gaat in elk geval maar wat minder proberen te snoepen :oops:
     
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou onze kleine was geboren met 3344 gram en nu met 5,5 week 5420 gram :roflmao::roflmao:. Mister chubby :p. Dat waren onze andere jongens pas met 2,5 maand :roflmao:. Hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ie te weinig binnen krijgt ;)

    Ja @Dreamer29 als ze al met 4 kilo geboren is, dan is het logisch dat ze snel uit de kleine maatjes is. Onze oudste 2 zaten 7 tot 8 weken in maatje 50, dus dat deze kleine daar nu al uit is, is voor ons echt heel rap. Leuk hoor, shoppen, is nooit een straf ;). Ik heb tot nu toe nog genoeg kleertjes voor hem voor hersft/winter. Misschien dat hij juist komend voorjaar/zomer in andere maten zit dan zijn broers aan zomerkleding hadden. We gaan het zien.

    @Mila1988: ja er heerst idd echt van alles op dit moment. Middelste is ook weer flink aan het hoesten en snotteren. Alleen sneu dat zo'n heel kleintje het dan ook oppikt.
    Ik heb de Bondolino en nu een Walla Boo. De Bondolino kan ik nu nog niet gebruiken omdat die een band om mijn buik heeft en dat geeft nog te veel pijn/irritatie. De Walla Boo is alleen schuin over de schouder en komt tot mijn navel, dus die is nu ideaal! Draag jij ook veel?

    Ik ben tot nu toe ook zo'n 10/11 kg kwijt (van de 22). Dus moet nog even. Merk wel dat het langzamer gaat dan de andere keren. Maar dat komt omdat het en meer gewicht is en ik door de keizersnede nu veel minder kan nog dan ik toen deed. Ben dus veel minder lichamelijk actief en dat merk je. En het Sint lekkers op dit moment helpt idd niet mee :p

    Is het bloedverlies bij jullie trouwens al helemaal gestopt? Ik verlies nog elke dag :confused:. Niet grote hoeveelheden, maar toch nog zoals een lichte menstruatiedag. Het is ook nog steeds zo'n roodbruine roest kleur. Heb het idee dat dat niet helemaal klopt bijna 6 weken na de bevalling. Kijk het nog eventjes aan, maar anders toch maar even naar de huisarts. Of zou ik dan contact op moeten nemen met de gyn van het ziekenhuis waar ik bevallen ben?
     
  9. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Yesera
    Oh die draagzakken kon ik nog niet ! Ja, ik draag maar gewoon in mn armen helaas haha :p

    En over je gewicht met een keizersnede is dat idd net allemaal weer wat anders.

    Misschien is het qua bloed verlies ook anders ? Ik heb 2 weken echt bloedverlies gehad matig en daarna nog eens sporadisch een drupje dus viel reuze mee. Na 3 in bad gegaan kon echt niet langer wachten.

    @Dreamer29

    Heb je zeker gelijk in eerst lekker genieten. Gewicht komt goed knap dat jij zelfs onder je start gewicht kwam! Borstvoeding heeft zo veel voordelen.

    Ik heb vandaag zilveren tepelkapjes besteld ben benieuwd of het ook echt werkt.

    Ik had weg werp compressen maar steeds als ik ze eraf haalde zat al dat pluis aan mn tepels niet zo lekker voor die kleine. En ik moet echt wat op me tepels vanwege regelmatig toeschietreflex
     
  10. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Dit! :roflmao: En dan straks het kerst lekkers erachteraan... :p

    Jullie kleine man is ook al goed gegroeid zeg @Yesera !

    Wat betreft bloedverlies... in het begin vrij veel gehad, maar inmiddels nagenoeg gestopt. Af en toe ineens nog wat, maar dan een klein beetje steeds. Durf nog niet zonder inlegkruisje daardoor. Benieuwd wanneer het helemaal stopt.
    Heb je geen nacontrole in het ziekenhuis met 6 weken? Misschien kan je het dan even bespreken. En anders gewoon even bellen als je twijfelt! Ik heb geen idee wat normaal is na een keizersnede.

    Zilveren tepelkapjes.... nooit van gehoord! Maar dat is in plaats van zoogcompressen dus @Mila1988 ? Benieuwd hoe je dat bevalt.
    Ik gebruik de wegwerp, maar moet wel tijdig denken om t vervangen daarvan. Anders lek ik alsnog door. Ik heb bij de oudste wel eens wasbare geprobeerd, maar die lekten standaard door en verschoven altijd enorm.
    Iemand van jullie toevallig ervaring met lekschalen? Twijfel soms nog om die aan te schaffen om zo de melk op te vangen en ook echt te kunnen gebruiken.

    Draagzak hebben we ook, de ergo baby die vanaf geboorte al kan. Laatst al even geprobeerd, maar krijg nog vrij snel last van mijn rug daarmee. Dus voorlopig draagt mijn man alleen nog maar.
     
  11. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Dreamer29

    Lek schalen heb ik ook voor gekeken maar gezien de prijs dacht ik.. dat kan nooit veel zijn.

    Ik heb ook wasbare zoogcompressen van zijde dit keer. Ik lekte daar in het begin kei hard door heen. Nu steeds weg werp van de ah. Opzich zijn de wasbare nu wel prima tot ik ga voeden en de andere kant gaat toeschieten.

    De zilverkapjes zijn vooral tegen kloven wat ik gelezen heb en helend. Uiteraard vangen ze ook melk op wanneer je toeschietreflex krijgt. Ik heb best wel ingetrokken tepels en hoop dat ze zo minder plat geduwd zijn voor de voeding.

    Dat is een dingetje he .. last van je rug na de bevalling als je wil gaan dragen. Hopelijk kun je je kleine meisje snel pijnloos dragen. :)
     
  12. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Vanaf wanneer gaan jullie trouwens kolven en oefenen met een flesje? En wat voor speen gebruiken jullie daarbij? En hoe vaak oefenen?
    Ik ben een beetje zoekende daarin, weet eigenlijk niet meer goed hoe ik dat bij onze oudste gedaan heb.
    Wil sowieso even wachten tot de 6 weken met kolven, zodat mijn productie goed afgestemd is op de kleine meid.
    Ik hoef voorlopig nog niet te werken, heb lang verlof, maar wil niet dat ze tegen die tijd de fles niet pakt. Maar omdat ik dus steeds bij haar ben, wil ik ook niet te veel kolven en flesjes geven. Dus wat nu wijsheid is....

    Ik had trouwens vannacht ineens weer enorm volle borsten. Terwijl ze er juist iets korter tussen liet dan ze eerder deed. In de ochtend had ik dat weerr, beetje het stuwing gevoel. Herkennen jullie dat?
     
  13. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Dreamer29

    Hier nu 2 keer flesje geprobeerd omdat ik weg moest of een keer dacht ik dat hij nog honger had. Dat ging niet zo heel super hoor.. hebben nu ook een ander flesje gekocht gewoon weer de avent.

    Misschien kun je het beste bellen met een lactatiekundige daar over. :)


    En ja hoor ik had dat toevallig ook vannacht. Eén borst stond op springen vanochtend die heb ik echt af moeten kolven.
     
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Dreamer29: ik heb toevallig zondag geoefend omdat ik maandag met de middelste naar het ziekenhuis moest. Toen heeft mijn man een flesje gegeven en zodra ik weer thuis was heeft ie bijgetankt bij mij ;)
    Beste is om te starten met 6 weken idd en dan 1 tot 2 keer per week te blijven aanbieden om flesweigeren te voorkomen. Ik blijf voorlopig volledig thuiswerken, maar er zullen altijd afspraken zijn waardoor ik even niet bij baby kan zijn. Dus dan is het fijn om hem met een gerust hart en melk in de koelkast thuis achter te laten.
    Ik gebruik de Dr. Browns fles (smalle hals) met prematurenspeen.
    Stuwing weer herken ik niet, maar heb deze keer nog helemaal geen stuwing gehad. Als ze er nu juist minder tijd tussen heeft gelaten, hebben je borsten een seintje gekregen dat er meer melk gemaakt moet worden en daardoor heb je weer stuwing gekregen. Dus op zich is het niet gek hoor! Afstemming van vraag en aanbod :)

    Bloedverlies lijkt nu eindelijk te stoppen (afkloppen :rolleyes:). Laatste 2 dagen is het een stuk minder en wordt het ook wat bruiner, dus oud bloed. Duimen dat het nu echt weg gaat. Zal idd ook wel verschil zijn tussen vaginaal bevallen en keizersnede. Vorige 2x was het echt met 2,5 week wel klaar.
     
  15. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik heb mijn kolf onderdelen en flesjes inmiddels uitgekookt. Volgende week maar eens een keertje proberen te kolven! Ik wilde mijn kolf apparaat eigenlijk nog laten testen, maar dat is nog niet gelukt. Dus maar zo proberen of hij het nog voldoende doet. Benieuwd hoe onze meid het gaat doen met een flesje
     
  16. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Hopelijk doet je kolf apparaat het nog @Dreamer29 welk merk heb je ?

    Ik heb vannacht nog zitten kolven..kleine vriend wou maar niet wakker worden en ik stond echt op ontploffen.. krijg je eindelijk de kans om door te slapen.. haha. Nouja, gezondheid van de kleine gaat boven alles he

    @Yesera dat zal zeker uitmaken ja qua bloedverlies. Fijn dat het nu bijna klaar is :)ps ik vind jouw naam ontzettend mooi en apart. Is dat jouw echte naam ?
     
  17. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik heb de dubbelzijdige van medela @Mila1988 . En hij doet het nog goed!
    Vanochtend na de ochtendvoeding na gekolfd, omdat mijn borsten nog erg vol voelden. Zo waar 170 ml:rolleyes: Even gek dat kolven, maar wel fijn om dan zo’n resultaat te hebben. Morgen speentje kopen voor op de fles en dan maar oefenen deze week!

    Heerlijk dat de kleine zo door sliep, maar voor je borsten dan minder fijn!

    Hoe gaan de nachten bij jullie eigenlijk?
     
  18. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Dreamer29
    Zo netjes hoor dat is echt veel! Wat fijn. :D

    Medela is een fijne kolf.

    Hier gaan de nachten best goed, niks te klagen. Kleine slaapt al vanaf één bij mij in bed. Was niet de planning maar gaat goed zo.

    En bij jou
     
  19. Mmv

    Mmv Lid

    25 mei 2020
    54
    5
    8
    Vrouw
    WoW! Ik dacht laat ik weer eens even inloggen! Maar dit is echt te veel om zo nu te reageren en te lezen. Maandag na het drukke weekend zal ik jullie bijpraten en ik ben ook heel nieuwsgierig om jullie al getypte berichten te lezen!
    Tot maandag :D
     
    Yesera vindt dit leuk.
  20. Mmv

    Mmv Lid

    25 mei 2020
    54
    5
    8
    Vrouw
    Ochocjh dat is later dan beloofd. Onze peuter werd ziek en we moesten met ze allen in quarantaine. Helemaal opgebrand daarna en moest echt bijkomen. Afgelopen weekend zijn vriendlief en ik een nachtje weg geweest. Dus moest ook nog extra kolven. Maar al met al.. hier ben ik dan!

    Mijn laatste echte berichtje dateert gewoon alweer van 9-11. Ik zou me moeten schamen.

    Jullie baby's groeien ook allemaal hard he! Gister zijn wij naar her consultatiebureau geweest. 5,7 kilo en 61 cm. Hij groeit hier dus ook al uit veel kleertjes en maat 62 ligt inmiddels in de kast.
    Goed ook om te lezen dat alle broers en zussen trots zijn op de baby's.


    @Yesera xylomethazoline hebben wij ook gehad voor de oudste. Hopelijk helpt het snel. Fijn dat hij met de flow mee gaat. Of heb je liever een strakker ritme? Vervelend van die zenuwen, kunnen ze iets pijnstillend geven en/of wordt het al minder?
    Moeten jullie nu eigenlijk ook extra oppassen met Corona?

    @Dreamer29 fijn dat ze al wat langer tussen de nachten laat. Hoe lang als ik vragen mag? Heeft ze bij jou een vast ritme. Hier laat hij soms wat langer er tussen, maar soms ook niet. Geen pijl op te trekken.
    Let er bij zwemmen goed op dat je baarmoeder helemaal geheeld is. Anders kan je een serieuze infectie oplopen.
    Kolven oefende ik vanaf een week of 4/5. Gaf eerst af en toe met de medela calvados fles. Ik voed niet graag in het openbaar. Inmiddels drinkt hij weleens uit de agent fles. Die hebben ze ook op het kinderdagverblijf. We hebben geen enkel probleem gehad met de fles. Hij leek het gelijk te kunnen. Ik heb trouwens ook een handkolf er bij aangeschaft. Dat gaat sneller omdat je de vacuüm er langer op kan laten. Kolf er geloof ik ook meer mee. Ik kolf de er een keer 330ml mee. Ik wasmachine in shock. Moest een andere fles er op doen tussendoor. Was oog maar eenmalig hoor haha.

    @Mila1988 gaat je borstvoeding terug lopen van sporten. Ai dat wist ik niet. Ik ben ook weer begonnen en wilde nu ipv 1X in de week naar 2x in de week. Mijn vriend en ik zijn gestart met personal training. Donderdag zou de eerste training zijn,. Ben benieuwd of dat nu door mag gaan. We zijn het gestart als stok achter de deur. Ik ben de kilo's van deze zwangerschap wel kwijt, maar van de eerste nog niet. We worden ook goed begeleid in de opbouw. Wie weet ook iets voor Jou? Het kost wat. Maar wie weet kun je wat terug krijgen via de zorgverzekeraar. Gezond zijn en goed in je vel zitten is erg belangrijk. Voor jou maar ook voor je relatie en Kids.
    Ik geniet trouwens net als @Dreamer29 nu nog van al het december lekkers.

    Ik ken de draagzak ken van @Yesera ook nog niet. Ik heb babybjorn. En voor iets ouder Kinderkraft.


    De kleine heeft hier iets een voorkeurshouding. Hierdoor een iets afgeplat hoofdje. We moeten 5X per dag oefeningen doen. Anders volgende maand naar de kinderfysiotherapeut. Zijn jullie daar bekend mee?
    Mijn eigen herstel: mijn hechtingen gingen steeds open. Maar blijven nu volgens mij eindelijk dicht. (Afkloppen) energie is soms ver te zoeken.

    Zie er ook tegen op dat in die laatste verlof weken de peuter vanwege de Corona maatregelen thuis is. Kreeg steeds iets meer energie en hadden nog wat dingen die ik wilde doen voor ik weer zou starten met weken.
    Hoe ervaren jullie de nieuwe maatregelen?
     

Deel Deze Pagina