Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Blomma wat spannend om dan weer te solliciteren. Ga je ook zeggen dat je zwanger bent?
     
  2. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Dreamer29 ja die 1e 12 vind ik sowieso altijd voorbij kruipen hoor, daarna gaat het voor mijn gevoel wel wat sneller al.

    @Groen Welkom! Wat leuk een 3e!
     
    Groen vindt dit leuk.
  3. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier wrs toch de echo vrijdag 14-2 al. Ze willen graag dat ik ga (de artsen) ik vermoed omdat ik aan veel medicatie zit nog (2x per dag injecties zetten, 3x 2 pillen progestan, 4 pillen oestrogeen etc) maar goed met 5.6 is het nog maar afwachten of er wel een kloppend hartje te zien is al had ik dit met mijn dochter al met 5.4 wkn. Mijn cadeautje... waardoor ik dacht veel verder te zijn haha
     
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Pfff ik dacht. Even de slaapkamer te stoffen en op te ruimen. Ben kapot en nog niet eens halverwege :roflmao: hoezo zwanger?
     
  5. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik zit niks te doen op de bank en kan alleen maar gapen, gapen en gapen :rolleyes:

    @Wasabi : dat is al over een week, best snel! Dat ze daar in het ziekenhuis ook op aandringen verbaast me wel eigenlijk. Er is rond dat termijn nog niet altijd een kloppend hartje te zien. Wel fijn dat je al even mag gluren!

    @Blomma : hoe gingen jw sollicitaties?
     
  6. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahah gaaaap, was btw 1 van mijn 1e symptomen

    Ik ben behandeld in het buitenland dus blijkbaar gaat het daar anders. Met 5.4 had ik bij mijn dochter wel al een stevige hartslag maar indd het kan ook later pas gebeuren en dan zit je (hopelijk!!) voor niets in onzekerheid:rolleyes:
     
  7. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik had bij onze dochter met 6+4 eerste echo en toen waarschuwden ze nog dat er misschien nog geen hartje was. Maar deze klopte toen al wel, dus wij blij. Ditmaal met 7+1 de echo, dus dan verwacht ik hem sowieso wel als alles goed is. Ik wou dat het alvast zo ver was! :)
     
  8. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Via PGD had het zeker ook een meisje kunnen zijn, ze selecteerden bij ons alleen op drager van het gen. Dus ook jongens die eendrager waren vielen af in de selectie. De afvalrace was bij ons iedere keer enorm. Iedere keer 1 terugplaatsing, geen cryo's. Terwijl we gemiddeld wel 10 eicellen per poging hadden.

    Ik denk niet dat we gaan testen op wel/niet BRCA gen, maar ligt er wellicht aan of het meisje/jongen is. Bij onze zoon hebben we het niet gedaan.
     
  9. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wilde vanochtend eerst niet testen en half uur later bedacht ik me. Toen wel getest, met een andere test en wederom lichte urine dus weer halfdichte streep. Had er trouwens op gerekend dat er wellicht helemaal geen streep meer zou staan omdat ik gisteren veel krampen had in m'n bovenbeen (voor mij meestal signaal dat in ongesteld ga worden). Tot op heden nog geen bloed en ook nog steeds gevoelige borsten. Vandaag wel weer nieuwe testen gehaald en morgen en de komende dagen wil ik toch wel weer doortesten om te kijken of het nu op/afloopt. Blijft erg onduidelijk, maar ik vrees er toch voor dat het niet goed zit.
     
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ow @Tabbey :(, ik hoop het toch niet hoor! Duim voor je op een mooi opgelopen test morgenochtend. Met welk merk test je?

    @Dreamer29 nou ik heb een afspraak voor volgende week donderdagavond na bedtijd van de oudste. Maar verder heeft ze nog geen info gegeven. Weet het natuurlijk nog wel van de vorige keren, maar toch zou het wel netjes zijn. Hoop voor je dat ze toch snel contact opnemen want het is idd echt mooi om andere mama's te helpen.
     
  11. Iseeca

    Iseeca Lid

    8 feb 2020
    8
    4
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik ben er sinds 4 dagen achter dat ik ongepland zwanger ben, we hebben net een dochtertje van 6 maanden. Mijn vriend ziet het nog niet zitten en wil het liefste dat ik het laat weghalen, lichte paniek, net voor zichzelf begonnen en nog heel erg aan het wennen aan het nieuwe vaderschap! ikzelf wil het graag houden maar niet als het ten koste gaat van ons gezinnetje wat er nu is. Ook heb ik het gevoel dat ik meer zwanger ben als bij de eerste qua symptomen,, ik hoop dat vriendlief bijdraait en we er voor gaan ook met dit wondertje, vind het eigenlijk wel heel speciaal deze verrassing! Ik kan het nog tegen niemand kwijt dus wil dit graag even anoniem kunnen delen. Ook durf ik niet te blij te zijn tegenover mijn vriend nog!

    ik heb dus erg veel krampen ook die doortrekken in mijn bovenbeen en ben onwijs moe en voel het ook al in mijn bekken, helaas doen ze waar ik woon in het buitenland pas de eerste echo met 10 weken dus moet nog wachten tot half maart dat is wel flink balen, met die krampen wordt ik wel onzeker! Maar hopen dat het allemaal goed gaat komen!
     
  12. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Weer getest met dr original (Etos) waarmee ik 5 dagen geleden bijna een knaller had. Vanochtend goede urine en nog maar een heel vaag lijntje. Ik hoop eigenlijk dat het nu snel doorbreekt en we weer verder kunnen. Het duurde al zo lang voordat we eindelijk weer zwanger waren... :cry::cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lijkt me heel lastig! Zouden jullie nooit meer Pgd willen overwegen?

    Hier ook heel veel afvallers, van de 21 eicellen waren er 16-17 van goede kwaliteit, 11 bevrucht en 1 die teruggeplaatst kon worden en geen cryo’s. Dit was dus ook onze enige kans en goddank dat het tot nu toe goed is gegaan en ze is ingenesteld.
     
  14. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Neeee!! Wat erg Tabbey, jeetje ik schrik me rot. Sinds wanneer kreeg je twijfels en werden je testen lichter? Ik ken deze testen niet, maar ik snap je zorgen :(:cry: Hele dikke knuffel!!
     
  15. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw wat mooi hè zo vroeg al! Jaaaa waren we allemaal al over die 12 weken!

    Ik twijfel nog heel erg over wat te doen. De echoscopiste die ik met zo’n termijn alleen wil die kan niet. Eigenlijk wacht ik liever tot 7 wkn dus nu wil ik kijken hoe “vervelend” de arts het vindt als ik het de 21e doe (6.6)
     
  16. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een lastige situatie zeg! Als je maar beseft dat als je het voor hem weg laat halen het alsnog ten koste kan gaan van jullie gezin. Het zou kunnen zijn dat jij zijn eventuele aandringen voor een abortus niet zou kunnen vergeven, omdat je er psychische klachten van kan krijgen en hem het niet kunt vergeven.
    Wellicht dat je hem meer de positieve kant kan laten zien en hem gerust te stellen door wellicht aan te geven dat het vooral op jouw bordje terecht zou komen? Ik probeer maar even hardop met je mee te denken. Het weghalen lijkt me geen kattenpis en ikzelf zou er nooit voor zo’n reden mee kunnen leven.
     
  17. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    5 weken dansje yayyyyy:D
     
    Blomma en Dreamer29 vinden dit leuk.
  18. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ow nee! :cry: wat verdrietig. Zo'n aflopend streepje is niet goed. Hoop idd dat het dan maar snel doorbreekt zodat jullie verder kunnen. Sterkte!
     
    Tabbey vindt dit leuk.
  19. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Welkom @Iseeca. Gefeliciteerd, maar wel een lastige situatie. Hoop dat je vriend gewoon geschrokken is en snel nog bijdraait. Als jullie niet op één lijn komen te zitten dan kan dat idd schadelijk zijn voor het gezin. Sterkte met het maken van die beslissing!
     
  20. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    @Tabbey : ah nee, zo’n test willen we niet zien! :( Ben je zwanger na 11 maand zoals ik in je onderschrift las, gaat het zo snel al weer mis. Ik hoop met je mee dat het dan maar gauw door mag breken en jullie weer vooruit kunnen. Sterkte!

    @Yesera : vanochtend eindelijk reactie van mvm. Ze heeft me blijkbaar een aantal maal proberen te bellen, maar ik denk naar een verkeerd nummer, want ik had geen gemiste oproepen afgelopen week. Dus ze had me nu een mailtje gestuurd wanneer ze me wel kon bereiken. Even afwachten wanneer de afspraak wordt, maar we hebben in elk geval contact.

    @Iseeca: welkom hier en wat een lastige situatie. Misschien is je vriend gewoon heel erg overvallen door dit onverwachte nieuws. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten en het samen eens worden, succes!
     

Deel Deze Pagina