Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113

    Mooie buik @Sela~ ! Hier gaat het goed op de kwaaltjes na. Ja het gaat opschieten, ben ook echt aan het aftellen.. verder voel ik me goed!

    Iedereen de beste wensen nog!! Dat het een mooi bijzonder jaar voor ons mag worden!


    Ja over 2 weken en dan bij 36 wk nog 1..

    Hoe is het met jou? Nog steeds in ziektewet?
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  2. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Jij ook de beste wensen! Ik heb dit keer toch wel meer kwaaltjes dan de vorige keren. Ook meer kinderen natuurlijk dus toch drukker bezig. Ik kan niet meer heel veel doen op een dag want mijn buik gaat gewoon pijn doen. Vergelijkbaar met als iemand je arm beetpakt met 2 handen en dan 2 kanten opdraait, dat prikkelende gevoel. Dat voel ik in mijn buik als ik te veel doe o_O Wel balen want halverwege de dag komt dat gevoel al opzetten.

    @mutskuh je bent al 30wkn, ik vind dat altijd weer zo'n mijlpaal, nu komt het echt dichtbij! :D

    Had 't idee dat mn buik niet zo groeit maar als ik wat foto's naast elkaar zet is er toch wel wat verschil :)
    Bekijk bijlage 638577

    Hoe gaat het met de rest??
     
    LadyBird90 en mutskuh vinden dit leuk.
  3. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Dankjewel :D ai dat gevoel herken ik niet, wel de harde buiken maar niet dat prikkeldraad gevoel. Doe rustig aan, heb je wel hulp om je heen?

    Wow je buik is zeker wel gegroeid en veranderd van vorm. Wisten jullie nu al wat het word? Of niet? Ben het kwijt. En nog een naam kunnen kiezen of ook nog niet :roflmao:

    Ja jij 30wk alweer. Gaat zo snel!
     
  4. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Sorry helemaal niet gereageerd :eek: Nee we weten het niet en ook echt nog geen naam, wel gezocht en me suf gedacht maar kom nog nergens op o_O
    Iedereen hier verder wel uit de naam?

    Update hier: babytje is niet goed (genoeg) gegroeid, best ver buiten de marge. Gemeten door twee groeiecho's in drie weken. Nu moet ik maandag naar de gyn om te kijken hoe de doorbloeding vd navelstreng is en hoe de baby gegroeid is. Dit is ons zesde kindje en de groeiecho's kreeg ik omdat wij altijd (te) grote babys hebben!! Dit hadden we dus totaal niet verwacht. Mag nu nog maar heel weinig doen. Geen huishouden, niet fietsen (we hebben alleen een elec. bakfiets dus ik kom nergens meer niet tof ) en niet lichamelijk inspannen. Ook erg lastig met allemaal kleine kinderen. Wel véél vruchtwater dus een grote buik [​IMG]:-/
    Even spannend allemaal tot maandag dus.

    Hoe is het met jullie??

    Bekijk bijlage 639829
     
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een buik haha.

    vervelend zeg dat de baby niet goed gegroeid is. Succes alvast maandag.

    hier wel al uit de naam :)
    En vooralsnog groeit deze man gemiddeld in tegenstelling tot z’n broer die ver boven gemiddeld was
     
  6. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wauw dat is inderdaad een flinke buik! Wel erg mooi!
    Wat ontzettend rot dat de kleine niet hard genoeg groeit, wel opvallend inderdaad omdat de andere juist groot waren. Hopelijk trekt het nog bij naar een in ieder geval gemiddelde groeicurve! Rust houden is ook heel erg moeilijk, zeker met zoveel kinderen.. Doe je best en meer kan je niet doen! Heel veel succes maandag, zal voor jullie duimen!

    Hier onder tussen sinds week 25 ziek thuis met harde buiken, rug/bekkenpijn. Erg gezellig, bevind me wel in de luxe positie dat ik ook echt niets moet/hoef. Dat heb ik mezelf wel erg aan moeten leren hoor haha, maar je lichaam fluit je van zelf terug. Mijn buik liep qua cm voor op schema (geen idioot grote buik), buik is ook lastig te beoordelen omdat hij steeds zo stevig/hard is. Dus kreeg ook een groeiecho, maar de kleine man liep keurig op het gemiddelde van de groeicurve. Hier verder rustig aan blijven doen en afwachten tot het zo ver is haha.
     
  7. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Oh dat is wel apart dat je nu een kleine baby heb. Je hebt echt wel een mooie buik, daar ligt het niet aan.

    Hier de 2e groeiecho gehad. Kleine meid zit met alles rond de p80 dus aan de flinke kant. Ze word nu 2200gr geschat en volgt tot nu toe mooi haar eigen lijn. Als ze zo door blijft groeien is ze met 40wk om en nabij 8 pond. In tegenstelling tot haar broers. Die waren p5 en p20 ofzo
     
  8. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Oh meiden wat gek zeg, bij jullie allebei precies anders dan bij de grotere kids! @mutskuh dat wordt een flinkerd! Hopelijk komt ze dan wat eerder:roflmao: nou ja, zo lang ze het maar goed doet!

    @Sela~ oeh dat is wel spannend. Hopelijk valt het uiteindelijk mee en is het gewoon een klein maar fijntje. Succes maandag! Mooi buikje in elk geval :)

    @ hier: ik lig helaas sinds maandag in het ziekenhuis met een nierbekkenontsteking. Heb veel pijn gehad, maar gelukkig voel ik me sinds gister weer helemaal mezelf! De ontstekingswaardes zijn ook al goed aan het zakken, dus eigenlijk wilden ze me vandaag naar huis laten gaan, maar ik moet nog 9 dagen aan de AB blijven die enkel via infuus gegeven kan worden. Gelukkig kunnen ze zometeen een pick-lijn inbrengen, waarmee ik wel naar huis kan, en waar thuiszorg dan het infuus door kan geven. Waarschijnlijk mag ik dan dinsdag naar huis. Dit is een lang verhaal kort :roflmao: en het belangrijkste is dat de baby er niets van merkt, ze doet het prima❤️
     
  9. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Hoe is het nu met je? Dat schijnt echt enorm pijn te doen zeggen ze. Hopelijk ben je lekker thuis!

    @Kangerootje hoe is het met jou? 33 weken dansje?

    @LittleSweetGreyBunny93 jij ook al lekker op tijd volledig thuis?! Alles al zover klaar?

    @Sela~ hoe was je laatste echo?
     
  10. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ja die buik groeit hier wel door haha, was jouw zoontje groot bij z'n geboorte (omdat hij voorliep in groei)?

    Dankjewel! Balen dat je ziek thuis zit, al klinkt het als ik je verhaal zo lees ook niet als een hele grote straf? :o:

    Jee wat een verhaal, hoe gaat het nu????

    Nou, ik neem mijn rust, doe nog maar heel weinig in 't huishouden, probeer zo min mogelijk te tillen, bukken etc en dat helpt wel, heb nu minder last van mijn buik. Afg. week naar het zh omdat onze baby te klein zou zijn. Echo en wat blijkt? Baby is rond de P90 :eek::roflmao: Oke, dus van een heel kleintje gaan we naar (wederom) een grote baby. Hoe dit precies kan weten we niet maar alles lijkt gelukkig prima in orde te zijn. Over 3,5 week heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en plannen we de keizersnee in die plaatsvindt in week 38/39. Het komt nu wel echt in de buurt hé? :o: Ik geniet wel enorm van deze weken, mijn groeiende buik en de baby die telkens harder trapt en draait. Het scheelt zoveel om een beetje oke te slapen en geen last te hebben zoals ik in de weken hiervoor wel had. Wellicht is dit ook onze laatste baby, dat maakt me nog meer bewust van de zwangerschap.
    En jullie, nog veel genieten zo in deze laatste weken of tellen jullie echt af? Nog recente buikfoto's? :D

    Bekijk bijlage 640853
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  11. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ja helemaal thuis. Had ik niet gedacht toen ik me ziek meldde. Maar het is niet anders, sinds gisteren officieel verlof, Heerlijk. Ookal verandert er natuurlijk in praktijk weinig.
     
  12. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Haha nee is op zich geen grote straf, al is het soms wel enorm saai!

    goed van je dat je zo veel mogelijk rust neemt, ondanks dat dat er lastig is met een groot gezin. Wat gek zeg dat ze zo verkeerd hebben gemeten eerst, en nu ineens een ‘grote’ baby is. Lekker blijven genieten komende weken!!
     
  13. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Oh ik zit ook zoveel thuis nu! Mag niet meer fietsen, minimaal huishouden, en inmiddels komen de muren op me af. Af en toe wat wandelen, meer zit er niet in. Ik heb zo'n behoefte aan dingen doen buitenshuis, maarja, overal een auto voor moeten regelen (we hebben zelf geen 1) is zo'n gedoe dus dat doe ik alleen voor de echt nodige dingen.
    Nouja, het is zoals het is, maar dat enorm saaie herken ik dus wel :roflmao:
     
  14. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Inderdaad. M’n man heeft de auto altijd mee voor zijn werk. Daarbij werken m’n ouders beiden fulltime dus door de weeks overdag er naar toe gaat ook niet. En in de avond ben ik zelf meestal uitgeteld Haha. In het weekend gaan we er wel om de zoveel tijd heen, maar meestal wilt m’n man na 2 uur weer naar huis. Terwijl ik wel heel de dag zou willen blijven hihi.

    Net controle gehad bij de vk. Alles was goed, hartje gehoord en mannetje ligt mooi met hoofdje naar beneden, is zelfs al aan het indalen. Joepie, groei was goed (alleen gevoeld geen echo). Dus helemaal happy. M’n gewicht was zelfs 0,5-1,0 kg minder dan vorige keer, kan geen kwaad zei de vk. Was zelf wel een beetje verbaasd, je rekent toch op aankomen. Op deze manier hou ik m’n gewichtstoename wel onder de 10kg XD. Doe er niks bijzonders voor, eet gewoon goed en voldoende. Snoep regelmatig chocolade Haha. Maar de oma van m’n man die zei dat het onmogelijk was en dat ik tegen dit termijn zeker wel op +20kg zou zitten. Niet dus! Had ik ook nooit verwacht, tenzij ik mega veel vocht zou vast houden. Haha haar gezicht is dan wel onbetaalbaar zo verbaasd hihi❤️
     
  15. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020

    16 Maart
    mutskuh - 37 jaar - 3e kindje
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje

    17 Maart
    LittleSweetGreyBunny93 - 26 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018)

    18 Maart
    Chaartje - 40 jaar - 3e kindje
    Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje
    Ws91 - 28 jaar - 2e kindje
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje

    19 Maart
    MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje (4e zwangerschap)

    20 Maart
    Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje

    21 Maart
    ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje
    ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje

    22 maart
    ❤️


    23 Maart
    ❤ PBV - 40 jaar - 2e kindje

    24 Maart
    ❤️ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje
    ❤️ Sela~ 36 jaar - 6e kindje

    25 Maart
    ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje

    26 Maart


    27 Maart
    ❤️ Cedi - 26 jaar - 1e kindje
    ❤️ Blondiiieee - 26 jaar - 2e kindje

    28 Maart
    Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje
    ❤ Lyt90 - 30 jaar - 1e kindje
    LadyBird90 - 28 jaar - 2e kindje

    29 Maart
    ❤ Romy - 30 jaar - 2e kindje

    30 Maart
    ❤️ Happy91 - 27 jaar - 3e kindje

    31 Maart


    Afspraken:
    februari:
    26 feb - LittleSweetGreyBunny93 - controle vk

    maart:
    --------------------------------------------------
    jongen (6) | meisje (4) | verrassing (4) | onbekend (8)
    --------------------------------------------------
    ⭐ Sterretjes

    OumSou
    Amy1989
    Jorusa
    Memmiee
    EsJuHa83
    Evayesmamatobe

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
     
  16. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ja, dan is het minste uitstapje echt fantastisch he :roflmao: Ik ging laatst even met mn vader naar het winkelcentrum, uurtje. Toen ik thuis kwam was ik helemaal opgepept, ik vond het zoooo leuk om gewoon even iets ontspannends te doen buitenshuis :o:

    Oh ik weeg me niet meer, durf niet o_O onder 10kg is netjes! Wat is je startgewicht?

    Vandaag mn laatste controle bij de vk gehad, ga nu over naar de gynaecoloog, over twee weken de eerste afspraak en als het goed is ook direct de datum voor de sectio. Baby groeit goed, althans, de bewegingen van baby worden telkens sterker, er steken ook meer ledematen uit haha, elleboogjes en knietjes/voetjes. Even vergelijk foto gedaan met om precies te zijn 11 dagen geleden, toen ik de foto's zo naast elkaar zag bevestigde dat wel m'n gevoel dat de baby wel goed groeit :p

    Hoe gaat 't verder met jullie? Ik voel me eigenlijk wel goed :) zolang ik niet teveel doe gaat het prima. Echt wel genieten zo, deze laatste weken, al wordt alles natuurlijk wel een beetje ongemakkelijk qua bewegingen en past het merendeel van mijn positiekleding me niet meer :$
    Bekijk bijlage 641782
     
  17. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Meerdere dames die het beu zijn? Ik heb het zooo gehad :rolleyes:
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  18. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Haha ja hoor, ik doe mee. En ik denk de rest van ons groepje ook wel :roflmao:

    Hoe is het hier met jullie verder? Nog gekke dingen qua echo’s of gezondheid? Hopelijk houden we het allemaal nog even vol, zou beter zijn voor de baby’tjes! En allemaal al klaar met de babykamer, naam, geboortekaartjes?
     
  19. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ik ben er juist bewust van dat 't binnenkort voorbij is, nog maximaal vier weken! Ben volop aan het genieten van buik/baby, dus nog niet beu:rolleyes:
    Heb je veel last van kwaaltjes etc? Ik kan niet meer veel, naar de winkel lopen (100mtr) is al bijna teveel :roflmao: maar ik doe de hele dag alles in etappe's, dan is het wel te doen nog.
     
  20. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Sorry voor m'n late reactie :| Ja zelfs de kleine uitjes ga je nu heel erg waarderen hihi. Ik dacht dat m'n start gewicht 81kg was, maar op de papieren van de vk staat 83kg. Ben benieuwd naar morgen, dan weer controle en bevalling bespreken. Het is dat de vk me wilt wegen, anders had ik het denk ik niet gedaan haha. Straks wanneer alles weer hersteld is wil ik wel heel graag weer wat gaan sporten, dat mis ik wel. Merk het aan de spieren in m'n armen en benen, heb zeker nog wel de kracht, maar het ziet er slapper uit :roflmao:

    Spannend lijkt me weer die overstap naar de gyn, dat stond al gepland toch? Oeh en misschien ook gelijk de datum van de sectio, dat is wel heel spannend. Dan heb je echt een datum waar je naar toe gaat leven, waarop je weet dat er echt wat zal gaan gebeuren.
    Op de foto zie je een mooi verschil qua buik, laat de baby maar lekker groeien! Hier voel ik ook steeds van alles uitsteken, soms best pijnlijk. Zeker als het bij je ribben of schaambeen gebeurd haha:D

    Hier gaat alles eigenlijk heel erg goed, overdag dan. In de nacht is het meestal minder, afgelopen nacht zelfs een ramp. Met veel plassen, buikkrampen en maagzuur :(. Gelukkig als ik slaap, slaap ik wel goed verder. We moeten er echt van genieten inderdaad, voor we het weten is het voorbij haha:rolleyes: Zal vooral de bewegingen gaan missen van de kleine, maar goed daarin tegen hebben we heb letterlijk in onze armen om mee te knuffelen en lief te hebben!
     

Deel Deze Pagina