Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hij is helaas nog steeds niet thuis dus heb hem daarstraks een heeeeeele lange tekst gestuurd met alles wat ik voel en denk... ik hoop dat hij me begrijpt en het accepteert.. maar ik ben bang voor familie discussies.. dus het zal wel doorgaan 'omdat die kinderen zo super graag langs willen komen'.
    Dus denk dat ik alleen sta hierin.. ik hoop het niet.. maar denk het wel.
    Liefst bel ik hem nog even maar ik weet niet waar hij is, als hij bij zijn zus is en die kinderen zijn nog wakker is dat nogal vervelend want hij is meer van het afschuiven van 'oh hier heb je mn zus, vertel het zelf maar'. En daar heb ik dus niks aan..
    Vond het destijds ook niet al te chill om de spullen te halen 2 weken geleden want die kinderen snappen de afstandsregels niet, dat meisje hing al meteen in mn nek enzo.. en die is dan ook niet van me af te slaan..
    Dus grote kans dat ze ook iets zullen zeggen van ach jullie waren hier toen ook dus waarom kunnen ze nu niet bij jullie overnachten?? Ofzo.. ik weet het niet .
     
  2. flower1983

    flower1983 Bekend lid

    22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Hey ik ben dr ook weer bij!

    Wat is er veel geschreven!

    @bruidsmeisje, lastig als je zo overoelt wordt, nee zeggen vindt ikzelf ook moeilijk maar dan nog in deze tijd houdt ik mn poot stijf! Suc6

    @Snies, niet fijn zn discussie..midd weet jezelf oom nog niet hoe alles verloopt etc. Suc6!

    @Roosje wat een mooie jurk, buik en lief zoontje!

    @Artemis89 suc6 met je 20 weken echo morgen!

    Wij hebben de 20 weken gul morgen ook, ik durf het bijna niet te schrijven maar manlief mag mee. Vandaag ben ik nog door ze gebeld om te vragen of we ziekte verschijnselen hadden, nee dus we mogen beide komen mocht er mits onverhoopt iets veranderen dan sochtends graag even terug bellen.

    Nu ga ik nog even tv kijken en dan lekker slapen.

    Slaap lekker meiden
     
    Artemis89, Ridele, Bixou en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Tuurlijk snap ik dat ze het willen gebruiken en dat mag ook echt maar waarom precies nu en meteen?? Bij ons is tot 3 mei een contact verbod. Je mag maar met 2 mensen tegelijk buiten zijn, met die kids zijn we met 5, dus dat mag al niet. En ze willen 1 op 2 mei komen.. dus net voordat dat verbod afloopt (als het niet verlengd word). Dus heb ze dan liever in de pinkster vakantie hier..
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.145
    15.214
    113
    Fijn dat jullie samen mogen!
     
    flower1983 vindt dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Word dus niks, ze komen gewoon 1 op 2 mei dan. Heb er geen zeggen op helaas. Vriend vind het onzin want hij heeft nu toch ook een week contact met ze gehad en niemand had symptomen.
    En hij zegt dat het niet bewezen is dat het schadelijk is voor een ongeborene. En dat het zelfs beter zou zijn als ik voor de bevalling wel geïnfecteerd raak zodat ik de baby meteen antistoffen overgeef..
    Waarschijnlijk laten we maar 1 kind komen omdat de regel tot 3 mei is 1 persoon van een ander huishouden als ander contact.. in principe gedacht voor oudere mensen maar goed..
    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, heb er koppijn van. Gelukkig duurt het nog 2 weken. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat. 1 nachtje 2 dagen met 1 kind is misschien ook niet zo gevaarlijk. Maar owee als ze klaagt dat ze zich verveelt. Daar heb ik ze voor gewaarschuwd.
    Kut corona echt, meer kan ik er niet van maken.
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  6. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    #46 Snies, 17 apr 2020
    Laatst bewerkt: 17 apr 2020
    Ging naar de wc, en had met afvegen wat bloedverlies.. :(
    Bah hopelijk gewoon een bloedvaatje dst is gesprongen.

    Edit : gelukkig weer gestopt en voel de babies nog.
     
    flower1983 en Claudia88 vinden dit leuk.
  7. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Je bent niet de enige hoor:|:rolleyes:.

    Al mag ik zeer zeker niet klagen, wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders.. :roflmao: Dat is natuurlijk ook een cadeau.

    Maar geen 'lieve' pakketjes in de bus. Dat zit niet echt in de fam vrees ik;)
     
  8. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Geluk bij een ongeluk; daar hoeven wij niet over na te denken. Manlief is 'altijd' thuis.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  9. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Schrikken is dat! Gelukkig gestopt en zolang je ook geen harde buiken ed hebt.. Zal het een vaatje zijn geweest:thumup:.

    Ik heb gisteren de vk maar gebeld. Ik was al bekend met veel harde buiken met vorige zwangerschap, maar gisteren spande de kroon. Wilde niet meer ontspannen, werd er zelf ook heel onrustig van. Ik had overigens ook teveel gedaan, mijn lijf is sinds een paar dagen helemaal op merk ik. (en zoveel doe ik volgens mij echt niet:eek:). Maargoed laten we zeggen dat ik weer weet dat ik zwanger zijn niks vind. :rolleyes::D
     
  10. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    'En dat het zelfs beter zou zijn als ik voor de bevalling wel geïnfecteerd raak zodat ik de baby meteen antistoffen overgeef..'

    Serieus?! Mag aannemen dat hij nu een rode wang heeft of niet? :eek:

    Maar probeer je wat minder druk te maken, ik weet het.. Het is moeilijk. Ik moet zeggen dat wij ook gewoon over de vloer komen bij opa&oma en ook contact met de buren + kids ed. Wel overal heel alert zijn. Of je bv verkouden wordt oid, dan zou ik mijzelf ook gelijk afzonderen. En veel handen wassen. :thumup:

    Maar wat vriendlief tegen je zei... :mad: Dan heb ik liever die van mij, die is het tegenovergestelde.
     
  11. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @Snies Ah dat is schrikken, maar gelukkig is het alweer gestopt! Kan goed een gesprongen bloedvaatje zijn ja. Fijn dat je ze weer hebt gevoeld gelijk daarna :)
     
    Snies vindt dit leuk.
  12. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Ohh pff ik zou echt boos worden hoor! Wat raar om zoiets te zeggen! Als zwangere wil je toch al helemaal niet geïnfecteerd worden?! En wat betreft die antistoffen, dat is nog helemaal niet bewezen. Het is een nieuw virus waar ze nog niet alles van weten. Snap dat dit moeilijk is, maar ik zou het echt afzeggen. Je hebt er nu al zo’n stress van, niks aan! Het zijn gewoon gekke tijden nu waarin iedereen zich nu even aan de afstand moet houden. Het is niet anders! Mijn kleine nichtjes wonen 10 minuten van ons vandaan, maar heb ik ook al een maand niet gezien.
     
  13. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb eigenlijk alleen maar gehuild ook omdat hij soms doet dat hij alles weet, ook over dat virus.
    Maar goed, maakte allemaal niet uit, ik moet me niet zo aanstellen. De kans is minimaal, niemand is zwak ziek of misselijk. Hij is er nu een week geweest..
    Dus dan maar idd zo; als iemand symptomen heeft gaat het hele feest niet door, punt. Dan bel ik daarvoor zijn zus nog om te vragen of echt iedereen gezond is en dat ze daarover ook echt niet mag liegen want ik stuur ze linea recta weer naar huis als ze verkouden ogen.. dan idd maar extra handen wassen. Afstand houden is helaas geen optie, vooral niet bij dat meisje want zij ging 2 weken geleden ook al direct om mijn nek. Schoonmoeder schrok er zelfs van en zei haar doe dat nou niet!! Maar meisje zei IK HEB GEEN CORONA!!!! Dus ja, was ook al te laat. Ze liet me 2 dagen niet los. Dus verkouden/hoesten = alles afzeggen. Want je weet het gewoon niet. En ik ben de enige die geen schijt heeft aan de regels. We mogen maar met 2 naar buiten hier, dus niet met nog 3 kinderen erbij VAN EEN ANDER, ik zei als we daarvoor evt worden bekeurd mag jij het toch echt betalen vriend. Hij zegt we wonen in klein dorp, hier zijn niet veel controles. Maar als die er toevallig wel zijn, zijn de lul ;) is HIJ de lul. Want dan niet van mijn geld.
    Tsja het zou soms fijn zijn een vriend te hebben die met mijn mening mee gaat en zou zeggen oké dan met Pinksteren maar helaas. Als iedereen iets vind en ik vind het anders, heb ik pech. Baby of niet. Hij gelooft er niet in dat mij of de baby iets kan overkomen.
     
  14. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Ik vind dit echt ontzettend bizar allemaal. Echt niet oké.

    Iedereen mag voor zichzelf bepalen hoe ze met dit virus omgaan. En als zwangere vrouw al helemaal. Uit recent onderzoek is gebleken dat het virus misschien toch over kan slaan op de baby in de buik. Met zoiets ga je toch geen risico's nemen. Logisch dat je nu geen zin hebt in krijsende kinderen en bezoek.

    Ik snap echt niet dat anderen voor jou bepalen hoeveel risico jij en je kind lopen. Je vriend zou achter jullie moeten staan, ipv jullie steeds zo aan de kant te schuiven voor zijn familie. Echt vreemd.

    Zelf zien wij al weken niemand meer. Ik kom ook niet in de supermarkt enzo, mijn vriend doet Max 1x per week boodschappen. We zijn super voorzichtig, en anderen respecteren dat volledig. Zoiets is echt iets dat je volledig zelf mag bepalen. Wat een ander daar van vindt doet er niet toe.
     
    Claudia88 vindt dit leuk.
  15. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    ja helaas heb ik hierin dan pech. dus ik hoop gewoon heel erg dat we het niet krijgen. de kans ZAL ook wel niet zo groot zijn maar goed, de kans is er altijd natuurlijk. maar ik kan hoog of laag springen, mijn vriend en zijn zus gaan mij helaas niet begrijpen/willen mij niet begrijpen dus dan houdt het op.
    recente onderzoeken heeft mijn vriend een beetje lak aan want hij is helemaal van het robert koch instituut dus wat daar op staat klopt. en daarop is nog niks bewezen.
    het is echt heel vervelend dat hij zo er in staat ook al zegt hij van mij en de baby te houden en niet wilt dat ons wat overkomt, toch zal het hem niet zo heel erg veel uitmaken want hij wil hoe dan ook dat weekendje door laten gaan omdat de kinderen mij zo missen. ja weet je, ik weet ik dan ook niet meer..
    dus ik bel ze van te voren nog op, is iemand iets of wat ziek of verkouden (of wij zelf) dan gaat het hele feest niet door.
    ik ga ook naar de supermarkt want mijn vriend vind het onzin als ik niet ga. als ik gewoon afstand hou, handschoentjes aan en daarna desinfecteer is er haast geen kans om aangestoken te worden. tsja, oke, wat jij zegt.
     
  16. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Jeeej bestelling bij IKEA is eruit!
    Maandag als het goed is ophalen.
    Hemnes commode besteld met 3 laden en paar deurtjes voor in een kallax die ook in de baby kamer komen.
    Dan kan ik vanaf dan eindelijk beginnen met inrichten en opruimen!
     
    Claudia88, SjH, Amy1989 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Artemis89

    Artemis89 Actief lid

    1 jan 2020
    142
    350
    63
    Vrouw
    Vandaag heb ik de 20-weken echo gehad en alles zag er goed uit.

    Ze lag met haar gezicht naar beneden en ze weigerde zich om te draaien. Even een kwartier rond gelopen terwijl er een andere patiënt binnen was, maar ze had zich niet gedraaid. Uiteindelijk heeft ze het gezichtje heel snel toch kunnen zien en ook de neus, mond en lippen zag er in orde uit.

    Het was wel een beetje raar want zowel de gynaecoloog als ikzelf hadden een mondmasker aan en dat praat niet zo prettig. Maar het is wat het is zeker ;)
     
    Bixou, Ridele, Claudia88 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @Artemis89 Gefeliciteerd met de mooie echo! Wat fijn dat alles goed was.
     
    Artemis89 vindt dit leuk.
  19. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    met alle respect maar mijn vriend had de pot op gekund. Als ik het niet had gewild was het niet gebeurd. En als hij dan toch had afgesproken had ik mooi het hem laten uitzoeken alleen. Was ik ergens heengegaan. Waar geen idee maar iig dat weekend niet thuis.

    mijn vriend is af en toe ook een vervelende vent hoor. Maar ik vind het niet normaal dat hij voor jou beslist. Je hoort samen dit soort dingen te beslissen. Je bent zwanger! En met die zus zou ik helemaal klaar zijn.
     
    Bixou en PieterKonijn vinden dit leuk.
  20. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik denk waarom is het zo stil hahaha.

    maar dat kwam omdat ik “volgen” nog niet had aangeklikt ;)

    @Snies hoe is het nu? Nog bloedverlies gehad?

    @PieterKonijn, dat kwam echt niet door een smintje hoor, dat kan echt niet ;):roflmao:
     

Deel Deze Pagina