Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    gatsie wat naar toch allemaal hè? Ik heb dit ook gehad in September na nemen misoprostol. Ik verloor van alles maar geen vruchtje alleen maar stolsels. Zaterdagmiddag na 12 uur krampen en bloed stopte de krampen maar nog steeds bloeden als een gek. Afdeling gyn gebeld en moest gelijk komen. Daar bleek alles wel al los te zijn maar opgestapeld in de baarmoedermond te liggen. Ze hebben toen het verwijderd met een tang(niet pijnlijk overigens) en toen stopte het bloeden godzijdank. Helaas toen een week later alsnog gecuretteerd ivm achterblijvend placentaweefsel.

    Het is allemaal vreselijk kut maar ik was blij toen het allemaal achter de rug was en ik weer verder kon. Heel veel sterkte. Ik vond het heel heftig allemaal.....
     
  2. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Je moet inderdaad de goede kalenders opzoeken. Dus wel echt de Chinese. Die houden rekening met de “Chinese lunar age” dat is ouder als wat je werkelijk bent.

    bij mij zeggen ze een meisje. Bij mijn zoon was het jongen dus klopte toen wel.

    mijn vriend wil weer het geslacht niet weten tot aan de geboorte. Vorige keer ben ik daarin meegegaan(heel lang niet gewild)en was ook echt heel fijn die verassing bij de geboorte maar nu wil ik het wel weten. Hij heeft daar problemen mee maar ik hou voet bij stuk. Ik vind het praktischer en kan mijn zoon nu echt gericht vertellen wie er bij komt in ons gezin.

    1 keer zijn zin en dan ook 1 keer de mijne. Hij kan daar weinig op zeggen maar vind het wel jammer. Hoe staan jullie mannen hierin?
     
  3. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Ik had bij mijn zoon enorm zin in ijs, at bijna elke dag een cornetto :roflmao:
    Was 12kg bijgekomen, dus redelijk standaard denk ik (al was het mss minder geweest zonder die ijs, maar goed ik MOEST het echt hebben :p)

    @MevrouwH Hier wil mijn man ook gerust een verrassing bij de geboorte, maar ik absoluut niet (moet het echt weten voor al een 'band' te bouwen). Hij kan er echter niet tegen dat ik het zou weten en hij dan niet, dus dat weegt meer door en dus wil hij het ook sowieso weten :cool:
     
    MevrouwH vindt dit leuk.
  4. Tamara1803

    Tamara1803 Actief lid

    19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    wat fijn dat je geen curretage hoeft en dat het op zich nog vrij snel is gegaan! Heb je veel pijn gehad?
    Wij gaan maandag naar de gynaecoloog en hoop dan zelf dinsdag de pillen te mogen nemen om het te laten starten. Ben alleen zo bang voor de pijn! Maar aan de andere kant heb ik de afgelopen week al zoveel buikpijn gehad, dat dit er nu ook nog wel bij kan.
    Hopelijk stopt jouw bloeden snel en voel je je gauw weer de oude! Sterkte ermee!
     
  5. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    ik heb zostraks toegegeven aan mijn enorme zin in pizza, was heerlijk! :roflmao:
     
    Talithaaa, toch3, PieterKonijn en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Fijn dat de curretage niet nodig lijkt te zijn. Hopelijk is snel alles achter de rug
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Sterkte
     
  8. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte de komende tijd ❤
     
  9. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Jij ook heel veel sterkte de komende tijd het is zo oneerlijk denk aan jullie ❤⭐⭐
     
  10. Talithaaa

    Talithaaa Fanatiek lid

    13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat het wat rustiger verloopt als bij mij. Ik bracht om 9:50 4 tabletjes in en 15:50 begon ik ineens te bloeden. Toen kwamen de lichte krampen en daarna wel echt weeën die in moest wegpuffen. Trok ook wat door naar m’n rug. Zorg dat je kleding aan doet die verpest mag worden want de stolsels overvallen je als je opstaat. Heb behoorlijk wat schoon moeten maken en joggingbroeken vies enzo. Zet het nummer van de verloskunde afdeling in je telefoon voor het geval dat en het is fijn als je niet alleen thuis bent. Qua pijn is het goed te handelen. Het is ook vooral de rompslomp eromheen ofzo.
     
  11. Talithaaa

    Talithaaa Fanatiek lid

    13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie berichtjes! <3
    Emotioneel lijkt het wel goed te gaan. Alleen vertrouwen in m’n lichaam qua bloedverlies is wel geschaad. Ben zo bang dat een volgende bevalling weer zoals de eerste gaat verlopen. Maar ga dat wel aangeven bij de gyn als ik op controle moet komen. Ook zal een volgende zwangerschap niet meer zo onbezorgd zijn als het nu was.
     
  12. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik vond de pijn ook heel goed te doen maar had wel goed aleve feminax genomen. De stolsels en het bloed dat vond ik wel echt een ding. Toen mijn ma in januari op gang kwam verloor ik alleen na een pil myfegine al alles in zijn geheel. Nu was het een verschrikking qua bloed en stolsels. Zittend op het toilet en dan steeds die stolsel voelen die eruit komen. En dan steeds denken”ja hoor dit is het vruchtje” en dan waren het weer alleen maar klompen bloed. Ik vond dat echt het allerergste.

    .....het lijkt alsof het nooit meer goed komt maar houdt alsjeblieft hoop voor de toekomst. Velen van ons zijn daar een voorbeeld van en dit gaat absoluut goedkomen voor jullie al voelt het nu nog niet zo. Veel sterkte X
     
  13. Tamara1803

    Tamara1803 Actief lid

    19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    pffff, spannend!! We gaan het zien! Stiekem hoop ik dat het vandaag nog spontaan doorzet...
    thans voor de tips in ieder geval!!
     
  14. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Jij ook nog heel veel sterkte, Tamara! Hoop ook dat het nog spontaan komt. Dikke knuffel!
     
  15. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    @applejo gaat alles wel goed? Ik check steeds hier of je al wat hebt laten weten maar tot nu toe nog niets. Hopelijk is geen nieuws goed nieuws....
     
    applejo vindt dit leuk.
  16. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik check ook steeds... hopelijk is alles oké @applejo :$
     
    applejo vindt dit leuk.
  17. applejo

    applejo Bekend lid

    14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hi allen, excuses voor de late reactie.
    Hadden gisteren tm 23.40 nog visite. De echo was goed. Hartje klopte en de termijn was ook nog steeds kloppend. ze zag wel iets een bloeding in baarmoeder mond. Wellicht druk er op gezet. Omdat je baarmoeder nu heel erg doorbloed is en je hormonen deze 2 weken op een gigantische piek zitten, kan dit heel makkelijk gebeuren. Moest 24 uur rustig aan doen, geen sesk en niet zwaar tillen. Om het een beetje te laten rusten. Ben heeeel erg dankbaar. Mag haar altijd appen bij twijfel. Ik zei ik app alleen als ik bloed zie, want dat is voor mij vaak een teken dat het goed fout gaat. Maar alles goed ben zo blij en dankbaar!
     
  18. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Oh wat fijn dat alles goed was! Gisteren ook tegen je ouders verteld?
     
    applejo vindt dit leuk.
  19. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @applejo Wat een opluchting!!! :)

    Wel vervelend van die bloeding, goed rust houden dus. Is dat zoiets als een hematoom of is dat weer iets anders?

    Heb je het gisteren aangekondigd?
     
    applejo vindt dit leuk.
  20. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Oohh wat fijn! Wat een opluchting zeg! Zo schrikken als je bloedverlies hebt. Het is allemaal goed doorbloed nu ja. Bij mij zei de verloskundige bij de echo dat de placenta bij mijn baarmoedermond ligt en dat dat ook bloedverlies kan geven. Doodeng, maar is gelukkig nog niet gebeurd.
     
    applejo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina