Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Jammer dat ze niet kan komen, maar als jullie verder niet bij elkaar over de vloer komen zou ik het gewoon met leuk berichtje via App doen ofzo.
    Veel plezier met vertellen aan de rest!
     
  2. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Wij hebben het nieuws inmiddels aan onze kinderen verteld maar echt snappen doen ze het niet geloof ik:p

    Verder ook schoonmoeder en schoonzusje verteld en die waren compleet in shock, hadden het totaal niet zien aankomen (vonden het wel raar dat ik ineens een buikje heb:roflmao:) maar waren super blij:D
     
    mom2be21, Noa1987 en MissMorrow vinden dit leuk.
  3. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Kun je haar er niet telefonisch even bij pakken als je het je ouders verteld dat ze mee kan luisteren?
     
  4. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Hier gisteren een bruiloft gefotografeerd ging super. Had wel wat meer moeite met eten.

    Vanochtend kreeg ik maar de helft van mn yoghurt weg en pas tegen 1500 weer opnieuw honger. Verder planning gemaakt voor de verhuizing en een beetje genoten van de zon. Morgen alvast een deel verhuizen :)
     
    Mbob vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier vandaag heerlijk genoten van het weer en onze fijne nieuwe tuin :D
     
    Rian89, Nvd en Mbob vinden dit leuk.
  6. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Tip!! Als je een alcoholvrije cocktail bestelt laat eerst even je vriend/vriendin voorproeven. Ik bestelde een virgin mojito en toen die na een half uur eindelijk kwam bleek er gewoon alcohol in te zitten. :eek:
     
  7. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Zo de fam. Is op de hoogte. In eerste instantie snapte de helft van de club het briefje niet Hahahahahha!
    Mn zwager had het gelijk door en begon met feliciteren waardoor de rest helemaal in het duister tastte :roflmao:
    Ineens ging het lampje branden en waren ze allemaal heel erg blij en verrast!
    Zojuist nog met mn ouders naar mn zusje gegaan en haar een eitje gegeven. Ze had het gelijk door en was ook erg blij en in shock :D
     
    Rian89, mom2be21, BlauwBloempje en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw

    Wat leuk, die shock en blijdschap zijn echt een van de leukste dingen he?
     
  9. mom2be21

    mom2be21 Bekend lid

    11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super leuk van het vertellen :D

    Ik heb helaas van vrijdag t/m zondag weer in het ziekenhuis gelegen en ben nu weer thuis met sondevoeding. Kan de weken wel vooruit kijken, hoop zo dat ik me vanaf 16 weken weer wat beter mag voelen!!
     
  10. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nee joh :( vind het zo rot voor je!! Ik hoop zo dat je je snel weer een beetje ok mag voelen! Knuffel
     
  11. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Zo! Onze familie weet het! Wat fijn!

    Gister ging het met het ei bij mn ouders niet zo goed. Oudste had het al verteld voordat het ei open was :rolleyes:. Zo enthousiast.
    Vandaag bij mn schoonouders ging het beter! :D.

    Morgen de termijnecho! Spannend! :D.

    @mom2be21 nee dat meen je! Wat vreselijk rot voor je zeg.
     
    MissMorrow, mom2be21, Roetje08 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Niet leuk! Hoop echt dat je je snel beter voelt
     
    mom2be21 vindt dit leuk.
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    @mom2be21 Ah, war rot, jij hebt dit mooie weekend dus ook tussen ziekenhuismuren gezeten. Ik hoop dat je je toch wat sneller beter mag voelen dan die 16 weken. Lijkt me vreselijk, een sonde. Maar als je niks door je keel krijgt misschien wel een opluchting?

    @Rian89 wat schattig dat je oudste zo enthousiast is :D

    Onze ziekenhuiskamer was de afgelopen dagen heerlijk fris, maar vandaag toch beginnen opwarmen. Gelukkig mogen we morgen eindelijk naar huis! Ook al is de verpleging heel lief, ik ben het hier kotsbeu, de droge boterhammen, babytv, E. die nergens heen kan door het infuus.. jammer genoeg moet haar katheter nog 2 extra dagen blijven zitten voor de antibiotica, maar donderdag mag die er ook uit. En morgen ga ik het op mijn werk vertellen over de zwangerschap (denk ik). Vind het zo ambetant, zou het liever eerst aan mijn zus en schoonfamilie zeggen, maar heb te veel bekkenpijn en migraine-aanvallen en wil ze uitleg verschaffen voor mijn afwezigheden.
     
    Rian89 vindt dit leuk.
  14. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met je dochter? Gaat het wel beter?

    Ja je kan het dan op je werk maar beter vertellen inderdaad!
    Hoelaat mag jij morgen voor de echo?
     
  15. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ja, het ziet er naar uit dat de derde antibiotica nu gelukkig de juiste kiemen in haar lichaam doodt. Morgen moet ze nog eens gesondeerd worden, en t/m donderdag nog naar het ziekenhuis voor antibiotica via infuus. Donderdag nog een onderzoek met contrastvloeistof om te zien of de vloeistof in haar blaas terugvloeit naar de nieren, als dit zo is zal ze een jaar lang medicatie moeten nemen om haar nieren te beschermen. We zijn er nog niet, maar wel dag en nacht verschil met hoe ze dinsdag en zaterdag was!

    Ik mag morgen om 9u15, en moet niet ver lopen, want het is ook hier in het ziekenhuis :D hoe laat mag jij? Veel succes! Ook voor jou veel succes @Krily ! En veel succes bij de pop-poli @Ready2loveU .
     
    Nvd, Rian89 en Noa1987 vinden dit leuk.
  16. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook veel succes. Lekker optijd mag jij! Ik om kwart voor 12. Vind het weer dood eng, dit is de echo waarbij het vorige keer mis bleek te zijn. Dus het voelt als d day, het is erop of eronder


    Gelukkig gaat het beter met je dochtertje, hopelijk is ze zelf weer de oude. Het is niets als zo'n kleintje zo ziek is :(. Beterschap ❤️
     
    Rian89 vindt dit leuk.
  17. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Dat is dan weer een voordeel @Roetje08!! En lekker optijd ook, fijn!

    Ik mag ook optijd, 09.45!
    Ben ook best wel weer zenuwachtig!!

    @Krily Veel succes! Dit gaat helemaal goed komen!!
     
    Krily vindt dit leuk.
  18. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Veel succes (en plezier!) vandaag, iedereen die voor de echo gaat! :)
     
    Roetje08 vindt dit leuk.
  19. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Veel succes allemaal
     
    Roetje08 vindt dit leuk.
  20. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Succes en plezier met de echo's!! ♡

    @Roetje08 wat fijn dat he ab. Aan schijnt te slaan nu eindelijk!
     
    Roetje08 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina