Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat balen van het maagzuur.
     
  2. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat een prachtige buikjes!
    Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben tot nu toe maar wat ik wel weet is dat ik tussen de 18 en 22 kilo ben aangekomen bij de meiden...:eek:
    Zal nu ook niet heel anders zijn...
    Wat er overigens binnen 5 weken ook weer af was hoor. :D
    Ben redelijk slank ik heb nooit op mijn eten gelet.
    Doe ik nu ook niet.,
    Ben wel stuk misselijker dus ik eet sowieso wat minder dan bij de meisjes.

    Morgen weer werken ppfff eigenlijk toe aan lekker vakantie! :cool:
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Omeprazol. Wondermiddel!
     
  4. Aaav

    Aaav Bekend lid

    12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier lees ik ook veel over maagzuur! Zelf ook heel erg last van. Echt heel de dag en pijnlijk ook :(

    @Nina Sanders kan je dat bij de huisarts vragen?
     
  5. Sprina

    Sprina Actief lid

    30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Wat vervelend allemaal het maagzuur!

    Wij twijfelen tussen 2 types kinderwagens. Heeft een van jullie ervaring met één van deze?
    De maxi cosi Mura 4 en de mountain buggy urban jungle
     
  6. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ik heb een afspraak staan bij de HA voor maagzuur en iets intiemers: mijn zin in seks is wel weer terug. Maar seks hebben doet pijn, de penetratie zeg maar. Ik heb een soort brandend gevoel alsof ik een schimmelinfectie heb en het voelt allemaal heel krap aan. Iemand anders hier ook last van?
     
  7. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Komt mij wel bekend voor. Hier ook last van.
     
  8. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Doe jij er iets tegen? Of heb je gewoon geen seks nu? :D
     
  9. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Dat wel hoor. Alleen veel minder als normaal. Is bij mij vooral in het begin wat pijnlijk. Na verloop zakt dat en kan ik ook meer genieten
     
  10. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    @MIss X wow binnen 5 weken na de bevalling alle kilo's kwijt? :eek: jaloers! dat is bij mij helaas nooit zo snel gegaan

    @Sprina sorry geen ervaring met die kinderwagens

    @MissMorrow helaas herkenbaar dat branderige gevoel, meestal alleen even in het begin omdat alles wat droger is daar beneden door de zwangerschap:oops: je zou glijmiddel kunnen proberen...

    Vandaag een dagje zonder maagzuurremmers en gaat gelukkig best wel prima. Nu hopen dat het even zo blijft...
     
    Mbob en Sprina vinden dit leuk.
  11. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Glijmiddel gebruiken dames! Anders maak je het alleen maar erger. En als je denkt dat je een schimmelinfectie hebt kun je het beste even een middeltje halen bij de ha en geen seks hebben tot het over is. Anders besmet je je man en kan hij je daarna weer opnieuw besmetten, heb er helaas ervaring mee!
     
  12. Flower7

    Flower7 Lid

    23 mrt 2019
    42
    86
    18
    Heeft er iemand ook last van buikpijn? Heb al een paar dagen last van buikpijn als ik wat eet word dan snel misselijk ook last van maagzuur of alsof er iets vastzit in mijn keel..

    In mijn omgeving zijn er ook veel zieken waardoor ik twijfel of het buikgriep is. Mijn buik zet ook heel snel op lijk dan meer dan 3 maanden zwanger.

    Maar las dus ook dat bij 12 weken last kunt hebben van buikpijn door groeiende baarmoeder. Iemand daar ook last van gehad?
     
  13. Sprina

    Sprina Actief lid

    30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
     
  14. Sprina

    Sprina Actief lid

    30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Ik heb ook met 14 weken nog regelmatig groeipijnen. Herken het nu wel steeds duidelijker. Voel ook vaak m'n buikspieren (wist niet eens dat ik ze had :p) trekken. Buikpijn kan ook door darmen komen of misschien een te strakke broek?
     
  15. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Ik heb het in het begin heel erg gehad en had er afgelopen vrijdag last van. Maar als ik naar het toilet geweest was, was het minder of over. Dus waren wel echt mijn darmen. Als je het niet vertrouwd bellen.

    Vandaag weer controle gehad. Baby was druk, maar hartje zo lastig te horen. Was zich steeds aan het verstoppen. Baarmoeder is wel heel groot al, voelde ze.
    Vind dit wel lastige weken blijven. Ik voel nog niks, buik groeit nog maar weinig. Elke keer bang toch ook weer deze zwangerschap te verliezen. Kan na een controle er een aantal dagen op teren, voel me goed en daarna weer onzeker. Verloskundige vind dat ik dan gewoon moet bellen, maar wil niet steeds maar toegeven aan alle onzekerheden.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor @Flower7 hier ook de laatste week weer groeipijnen/steekjes.
     
  17. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Heb ik heel lang gehad voordat ik zwanger werd, anderhalf jaar ofzo:oops: bij mij blijkt het met mijn bekken te maken! Dus geen schimmel maar ik kan mijn bekken niet goed ontspannen. Onbewust hoor want mn hoofd en lichaam heeft dan zin maar toch brandt het en voelt het idd te nauw. Je zou een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen vragen want het klinkt precies zo. Dat kan overigens wel weer door de zwangerschap komen!
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik kreeg helemaal geen meldingen meer joh.
    Omeprazol kan je idd via de huisarts vragen!

    Nu even de rest bijlezen.
     
  19. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Hier ook alweer een paar dagen buikpijn. Ik denk ook gewoon groeipijntjes, zo voelt het wel.

    Maagzuur en keeldingen klinken ook bekend, vooral ‘s avonds. Gelukkig nog niet zo erg dat ik er echt iets voor nodig heb, ik kan het nog af met een Rennie zo nu en dan.

    Hier geen zieken bekend, dus het kan ook gewoon bij je zwangerschap horen :o:
     
  20. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Zojuist met de angelsound het hartje gehoord ♡
     
    Roetje08, Amara, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina