Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

    16 december

    17 december
    Love2Live - 37 jaar - 4e kindje
    Mybrand - 33 jaar - 5e kindje

    18 december

    19 december

    20 december

    21 december
    Keke - 29 - 2e kindje

    22 december


    23 december

    24 december
    Fraser - 27 jaar - 3e kindje

    25 december

    26 december


    27 december

    28 december

    29 december

    30 december

    31 december


    ----------------------------------------------
    Afspraken:

    - Love2Live - 28/04/2020 - 1e echo
    - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo


    ----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  2. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ja wel heel goed eigenlijk, mn NOD is gepasseerd inderdaad en heb tot nu toe alleen nog last van hele pijnlijke borsten en af en toe wat steekjes.
    Ik blijf nog wel even doortesten trouwens, ik wil graag een knaller zien. Denk ook dat me dat meer rust geeft. :rolleyes:

    Morgenochtend moet ik werken dus ik denk dat ik morgen middag de verloskundige bel.

    Welkom @Fraser! Gefeliciteerd! :D
    Voor jou ook nog even spannend dus maar fijn dat het nu al beter voelt dan de vorige keren.

    Hebben jullie het al aan mensen verteld of weten jullie al wanneer jullie het gaan vertellen?
     
  3. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Die hebben ze gepland maar zie het nut niet van in want heb 4 weken terug nog me bloedwaarden laten prikken

    Enige wat ze nu moeten zeggen is hoeveel ik moet ophogen en dat kan prima telefonisch

    Bedoel zo intake kunnen ze alleen maar praten en dan wil ik niet onnodig naar een ziekenhuis moeten komen

    Zelfs bij me andere zwangerschappen deed de internist vaak telefonisch consult
     
  4. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik heb het aan vele al verteld

    Me moeder ook en wat vriendinnen
     
  5. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik wilde ook nog een CB digitaal doen hopelijk 3 plus dan te zien
     
  6. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik wil eigenlijk proberen om het nog even voor ons te houden. Heb alleen morgen met twee vriendinnen afgesproken dus weet niet hoe goed ik dan niks zeggen kan. Als het gesprek daar op komt dan zal ik het vast wel vertellen, anders zwijg ik nog even, denk ik. :rolleyes:
     
  7. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Bedankt dames!

    Hier ook nog verder niet verteld en dat houden we nog even zo. Scheelt dat we nu weinig mensen zien, anders valt het snel op. Ik ben elke keer snel misselijk en nu ook. Hoop alleen deze keer geen HG, maar als alles goed gaat is de kans erop wel groot.
     
  8. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Wij wachten tot het eerste trimester voorbij is, ook tegen de kinderen. Hebben wij vorige x wel vroeg verteld aan de kids en toch wel spijt van gehad..
     
  9. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ja onze kinderen weten het nog niet
    Wil ik vertellen na de echo

    Maar het kan altijd eigenlijk mis gaan zelfs op het einde nog bedoel niemand geeft je de garantie dat iets goed gaat

    We moeten gewoon vertrouwen erop dat alles goed gaat en we in december een lief klein wondertje erbij hebben
     
    Love2Live vindt dit leuk.
  10. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik heb het gewoon via de app een foto vd test gestuurd :)
     
  11. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik heb even de thread doorgelezen en zou mij graag aansluiten bij jullie, als dat mag? Het is nog vroeg, ik heb vandaag positief getest en was echt enorm verrast, zo in de eerste ronde al zwanger!

    Ik heb het al een vriendin verteld, maar mijn vriend wil ik het face to face zeggen en die zie ik donderdag denk ik pas weer! Ik weet nog niet hoe ik het ga vertellen, maar hij zal een gat in de lucht springen.. :)
     
    Love2Live vindt dit leuk.
  12. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    @Starfire, welkom! Wat een verrassing! Zet je jezelf ook in het lijstje?

    Helpt wel goed mee dat je je vriend donderdag pas ziet. Kan je goed nadenken hoe je hem kan verrassen :) Ben daar te enthousiast voor (en hij ziet het meteen als ik iets verberg) :D
     
    Starfire vindt dit leuk.
  13. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

    16 december

    17 december
    Love2Live - 37 jaar - 4e kindje
    Mybrand - 33 jaar - 5e kindje

    18 december
    Starfire - 27 jaar -2e kindje

    19 december

    20 december

    21 december
    Keke - 29 - 2e kindje

    22 december


    23 december

    24 december
    Fraser - 27 jaar - 3e kindje

    25 december

    26 december


    27 december

    28 december

    29 december

    30 december

    31 december


    ----------------------------------------------
    Afspraken:

    - Love2Live - 28/04/2020 - 1e echo
    - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo


    ----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  14. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Heb ik gedaan :)

    Jaa ik vind het ook erg moeilijk om het verborgen te houden hoor! Ik flap altijd alles meteen eruit. :roflmao: Maar dit is voor hem heel speciaal doordat hij wel kinderen heeft maar dat allemaal heel problematisch is gegaan. Dus ik ga nog niks laten doorschemeren tot ik hem weer zie haha. :D
     
  15. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Welkom @Starfire ! En gefeliciteerd! Had je al meteen een duidelijke test, en hoe voel jij je?

    Ik vertel het mijn zoontje, collega's en mijn ouders sowieso pas na de eerste echo. Mijn vriendinnen dus misschien wel eerder.

    Ik wou de verloskundige bellen maar dat kan blijkbaar alleen s'ochtends, en moest vanmorgen werken, dus moet toch nog even wachten.

    Ik heb nu best wat last van maagzuur, iemand anders toevallig ook? Was trouwens ook een van de dingen waardoor ik ging denken dat het wel eens raak kon zijn, paar dagen voor de positieve test had ik al een keer flink wat maagzuur wat omhoog kwam (sorry). En ik ben nu al af en toe vergeetachtig (had ik ook al vlak voor de positieve test bedenk ik me nu), dat ik de keuken inliep en gewoon niet meer kon bedenken waarom ik daar naartoe was gelopen en dat heb ik nu al vaker gehad. Beloofd wat voor de komende maanden :roflmao:
     
  16. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Soms kan het snel gaan hè, herkenbaar. Raak voordat je beseft dat je bezig bent voor een kindje haha. Maar erg fijn!

    Spannend dat je vriend het nog niet weet, altijd leuk als je het kunt vertellen. Benieuwd of hij net zo verbaast is als jij!
     
  17. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi meiden

    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kom ook graag meekletsen in deze groep! Heb al twee wat oudere kinderen en ben nu met een nieuwe partner in verwachting van mijn derde (en zijn eerste).
    Ben toevallig vanmorgen teruggebeld door de vk naar aanleiding van mijn online aanmelding. De 8 weken echo's doen ze momenteel niet door Corona dus kan nu pas met 10 weken voor de eerste. En ik vond die 8 weken al zo lang duren.....
    Verder voel ik me nog heel goed. Heb wel gevoelige borsten en een hele zere onderrug. Paar dagen geleden wat heftige krampjes, vooral 's avonds, maar de laatste 3 dagen is het rustig. Vind ik ook wel weer doodeng, maar gelukkig lopen de testen mooi op. Ik was even vergeten hoe onzeker die eerste periode ook alweer was...

    Ik zal ook even de lijst bijwerken met mijn gegevens :)

    Liefs!
     
  18. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

    16 december

    17 december
    Love2Live - 37 jaar - 4e kindje
    Mybrand - 33 jaar - 5e kindje

    18 december
    Starfire - 27 jaar -2e kindje

    19 december

    20 december

    21 december
    Keke - 29 jaar - 2e kindje

    22 december

    Doublemom - 33 jaar - 3e kindje

    23 december

    24 december
    Fraser - 27 jaar - 3e kindje

    25 december

    26 december


    27 december

    28 december

    29 december

    30 december

    31 december


    ----------------------------------------------
    Afspraken:

    - Love2Live - 28/04/2020 - 1e echo
    - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo
    - Doublemom - 26-05-2020 - 1e echo


    ----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  19. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    @Keke91 Dankjewel! Ik voel me op zich prima, ik heb wel wat bandenpijn en wat vage krampjes enzo. Ik had vanmorgen een beetje roze op t wc papier maar daarna niks meer gezien.
    Maagzuur ofzo heb ik nooit last van. Dat vergeetachtigheid had ik mijn eerste zwangerschap wel echt haha, heel irritant :confused:

    @Fraser Dankjewel! Ja echt leuk! Ik heb het hem vanmiddag verteld. Ik kon niet langer wachten dus ben naar hem toe gegaan. Hij sprong een gat in de lucht en schreeuwde vanaf het balkon hoe gelukkig hij is hahahaha. Dus dat was een succes. :D

    Morgenvroeg bellen we samen de verloskundige. Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen!

    Hoi @Doublemom welkom en jij ook gefeliciteerd! Ja die onzekerheid herken ik, dat was ik eigenlijk ook vergeten hahaha :roflmao: Je eerste echo duurt nog even inderdaad. Dan zit je gewoon echt te wachten he.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  20. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Leuk dat de groep zich wat uitbreidt, hoop hier veel te kunnen kletsen. :p Heb niet zo'n grote vriendenkring dus herkenning vinden ofzo is altijd fijn. :thumup:
     

Deel Deze Pagina