Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dame09, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Echt he. Hier twee keer ingeleid. Zou zo leuk zijn, als het gewoon eens spontaan komt, zonder die toeters en bellen.
     
  2. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Meiden wat naar dat jullie allemaal zo veel voorweeen, harde buiken enz hebben. Onzekere periode zo!
    Hier alles nog rustig, weinig last ergens van alleen wel heel moe. Nog 1,5 week werken en dan lekker verlof.

    Volgende week doen we op het werk mee aan foute kersttruien dag. Iemand een idee waar ik een beetje goedkoop een positie kersttrui kan kopen waar mijn enorme buik in past? Er worden foto’s gemaakt voor het goede doel dus ik wil eigenlijk wel gewoon mee doen
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  3. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Kun je niet bij de Action een grote mannenmaat foute kersttrui kopen? Stuk goedkoper dan een specifieke positietrui denk ik...
     
    Brenda028 vindt dit leuk.
  4. Momof2girls19

    Momof2girls19 Bekend lid

    4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Gewoon een grote maat kopen bij de action??
     
    Brenda028 vindt dit leuk.
  5. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Als een grote maat onderaan te wijd valt kun je beide zijkanten nog innemen bij de naad.. Dan sluit hij weer om je middel.. ;)

    Anders misschien een sneeuwpop shirt maken met zwart jasje erover? (ik zoek even foto)
     
    Brenda028 vindt dit leuk.
  6. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
  7. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik wil heel graag in bad bevallen. Geen medicatie, niks.. gewoon 1x in alle ‘rust’ bevallen. Bij dochter ingeleid (hoefde maar tot 5 cm omdat ze klein was) en bij zoontje ook. Dit is uiteindelijk een keizersnede geworden.
    Mijn vriend heeft wel angst voor een natuurlijke bevalling. Bang dat het als nog mis gaat... die angst kan ik wel delen, maar ik voel me veilig in het ziekenhuis en weet dat ze ons heel goed in de gaten houden. Zowel lichamelijk als psychisch. We mogen bij een natuurlijke bevalling ook elk moment bepalen of we als nog een keizersnede willen. Dat is wel prettig. Ik ben pas gerust als ik ons zoontje zie en zie/hoor dat hij leeft.
     
    Dafino en Langmuts vinden dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik heb (volgens mij) nog helemaal geen last van harde buiken gehad. Maar waarschijnlijk nu ik dit zwart op wit zet, ben ik binnenkort aan de beurt :roflmao:
    Eerlijk gezegd ook geen idee hoe het zou moeten voelen hoor, haha.

    Enige waar ik me op dit moment druk blijf maken is of de kleine nog gaat draaien uit zichzelf.
     
    mimi1988 en Langmuts vinden dit leuk.
  9. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    34 weken alweer!
    Ik ben er klaar mee hoor.. wil m’n eigen lichaam weer terug. Ben die harde buiken een beetje zat. :evil:
     
    Dafino, Seffie, JosjeM en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @mimi1988 Ik moet sowieso ook in het ziekenhuis en ze hebben hier net groot verbouwd. Ze hebben nu een echt bevalbad en een draadloos ctg. Dus ook als ik ingeleid wordt kan ik in bad :D

    @JosjeM Hier dus ook eigenlijk nog geen voorwerk o_O
     
    Dafino, JosjeM, mimi1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier vandaag ook weer eens een dagje met alleen maar harde buiken....
    Weer lekker een uur in bad gaan liggen, en nu is het gelukkig rustig.

    Ik zelf ben bang om ingeleid te worden.... En niet omdat ik al weet hoe het Is... Maar het lijkt mij voor mij en de kleine heel heftig... En ook gewoon omdat mijn bevalling een droom was. Hoop echt dat het weer zo mag gaan.


    Begrijp mij niet verkeerd. Bevallen is bijna onmenselijk helse pijn, maar in had echt niets te klagen.

    Mijn zh bevalling.... Ik kreeg om 23.30 de eerste wee... Uurtje later wel meteen een heftige weeënstorm. Ben om 1.30 in bad gegaan en dat hielp wel redelijk. Om 3 uur hield ik het niet meer en vroeg toch om pijn medicatie... Dus uit bad, maar voor dat ik ook maar enige pijn medicatie kon krijgen, had ik volledige ontsluiting en persdrang. Moest wel dik 1.5uur persen maar om 4.55uur (na een bevalling van in totaal 5.5uur) is mijn zoontje geboren ❤️ en dat zonder knippen, scheuren en hechten! Geef mij maar weer zo'n bevalling!!!!!
     
  12. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Hier ook nog echt 0,0 voorwerk. Maar ik lees al dat dat eigenlijk dus niet zo heel veel zegt... Hoop gewoon dat hij lekker blijft zitten tot 17 januari :p kan ik lekker volop genieten van m'n verlof... Kan niet wachten. Nog 4 dagen werken!
     
    Langmuts en PippiMoustache vinden dit leuk.
  13. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ohhh wat fijn!! Draadloos ctg is een uitkomst. Heerlijk met die dingen onder de douche de weeën op staan vangen bij zoontje. Ik word sowieso niet ingeleid deze keer ivm de keizersnede van de vorige keer. 19 dec krijgen we een datum te horen voor een eventuele keizersnede in week 39 als hij er dan nog niet is. Spannend!!
     
    mamavandave, Langmuts en Dafino vinden dit leuk.
  14. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ohhh wat heerlijk dat je de mogelijkheid tot bevallen in een bad hebt in je ziekenhuis. Lijkt me zo fijn!
     
  15. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ga jij thuis bevallen of ook in het ziekenhuis? En welk ziekenhuis anders (als ik vragen mag)?
     
  16. o0mona0o

    o0mona0o Actief lid

    21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Ik ben niet echt bang om ingeleid te worden. Ben vooral bang dat het nu nog sneller gaat als de andere 2 bevallingen. Vooral de jongste ging heel snel. Van eerste wee tot hem op mijn borst in 1,5 uur en maar 2 min persen.

    Klinkt misschien raar, maar ik vind het gewoon leuk om te bevallen
     
    Langmuts en Seffie vinden dit leuk.
  17. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Pfff mag ik die mindset van jou hebben? :oops:
    Ik heb het nog nooit gedaan maar deze zwangerschap is zo ellendig dat ik er echt tegenop zie om ook een heftige bevalling te hebben (door mijn paniekaanvallen hoor).

    Hier weer de hele dag harde buik. Maakt niet uit wat ik doe, bij iedere beweging of handeling.. word er helemaal gek van. Dus heeeeel stil op de bank liggen, niet bewegen :roflmao:. En de pijn in mn heupen en bekken... hopelijk was dit gewoon "even" een paar dagen en gaat het gewoon weer de goede kant op straks. Ik kan niet genieten van mn verlof zoo_O
     
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    In het ziekenhuis, in het SKB in Winterswijk. Mits daar plek is, anders wordt het Slingeland, maar liever SKB.
     
  19. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Ik merk wel dat ik meer bezig ben met het idee dat ik weer ga bevallen.
    Heb een prima bevalling gehad was wel heftig maar geen negatieve ervaring aan over gehouden.
    Merk ook dat ik zo nieuwschierig ben hoe ze er uit ziet. Lijkt ze op haar broer is ze totaal anders...
    Kijk er wel echt naar uit
     
    Langmuts en Dafino vinden dit leuk.
  20. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier een ander dilemma. Nichtje van mijn vriend zit onder de waterwratjes.
    Ik Weet dat ze onschuldig zijn hoor. Zoontje is er sinds begin van het jaar eindelijk vanaf. Dik 1 jaar gehad... En dan zat ook echt z'n hele lichaam onder. Zo zielig die jeuk en de pijn.
    Ik wil dus echt niet, dat zij met haar wratjes aan ons pasgeboren baby'tje komt.

    Stel ik mij aan? En hoe kan ik dit een beetje tactisch brengen:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina