Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Jeetje meis wat een verhaal! Fijn dat je het komt delen. Ach gos nog een kindje. Hoe kunnen ze die nou missen ja? Veel sterkte met het verlies! En op naar een goede afsluiting en een goede zwangerschap!
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  2. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @Kramertje waat vervelend en bijzonder verhaal! Dat zal pittig voor jullie zin in geweest. Gelukkig kun je het afsluiten.

    Qua buikfotos echt leuk elke keer denk ik Dan moet ik ook doen maar vergeet het steeds. Bij de anderen had ik al heel wat foto's !
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  3. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @Kramertje Sjeetje wat een toestand. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een goede zwangerschap mogen hebben.

    Mijn controle bij de vk was gisteren helemaal goed. De baarmoeder is een centimeter onder mijn navel en de baby zwom lekker weg toen ze de hartslag wou beluisteren. Maar ja, tussen 9 en 10 uur is hij altijd wakker en lekker druk, dus dat was te verwachten natuurlijk :D
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  4. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡

    16 mei

    17 mei
    @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤
    @Dielle - 38 jaar - 5e kindje ❤
    @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤

    18 mei
    @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤

    19 mei

    20 mei

    21 mei
    @Kimm17 - 27 jaar - 2e kindje ❤
    @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤

    22 mei


    23 mei
    @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje)
    @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤

    24 mei

    25 mei
    @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤

    26 mei
    @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤

    27 mei
    @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤

    28 mei

    29 mei

    30 mei
    @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje
    @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤
    @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤

    31 mei
    @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤
    @Eliizzaa - 26 jaar - 1e kindje ❤


    1 juni
    @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤

    4 juni
    @Mb25- 26 jaar - 1e kindje
    ----------------------------------------------

    Afspraken


    Januari

    Februari
    Kimm17 - 3 februari - controle vk
    Dielle - 3 februari - controle vk
    Mb25 - 3 februari - controle vk
    Liva89 - 6 februari - controle vk
    Elraange - 7 februari - suikertest 2 en controle vk
    Jale - 10 februari - diëtiste dagcurve
    Gnana - 13 februari - controle vk
    Jale - 14 februari - controle vk
    Dielle - 25 februari - controle vk

    Maart
    Dielle - 17 maart - controle vk + groeiecho

    Sterretje(s):
    ☆ Mauzy82
    ☆ Blomma
    ☆ Peme
    ☆ Kramertje (10+4)


    ----------------------------------------------
    jongen (7) | meisje (8) | verrassing (4)
     
  5. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Kramertje wauw superheftig verhaal en heel knap hoe jullie dit zo oppakken. Hoop zo erg dat het jullie ook snel gegund is na al deze elllende. Wat een lange nasleep ook, bah :(
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  6. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @lidu1 knuffel voor jou meid en indd ff niets nu.

    @Kramertje fijn van je te horen en EINDELIJK kan je nu verder.
    En nog een hummeltje.. toch bijzonder hoor.
    Ze komen met z'n tweeën meid.
    Ze zijn nu weer samen.
    Ik ga je donderdag alvast veel succes wensen en wat gun ik het jou om te knuffelen.
    Laat je ons weten wat er donderdag word gezegd
    Knuffel voor jou sterke mama
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  7. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Kramertje wat een nasleep zeg! Hopelijk kunnen jullie het snel achter jullie laten! Gun jullie het zo ook een mooie vitale zwangerschap! Heel veel succes donderdag!

    @lidu1 hele dikke digitale knuffel voor jou!

    @JuffM hoe gaat het met jou? Is er al meer bekend of moet je nog steeds wachten op die echo?
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  8. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Kramertje vindt dit leuk.
  9. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ben vanmorgen met schoonmoeders aan het neuzen geweest tussen haar oude babyspulletjes! Kwamen we nog een super leuk hobbelpaard tegen die mijn vriend van zijn peettante en peetoom gekregen heeft, mag deze beetje opknappen en misschien iets van een schapen vachtje erin ofzo :rolleyes: helemaal leuk!
    Ook nog even foto van mijn buikupdate, nog niet zoveel verschil als de vorige haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    JuffM, lidu1 en Kimm17 vinden dit leuk.
  10. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Mb25 leuk zo'n vintage hobbelpaard!

    Oh wat een klein schattig buikje nog! En van @Kimm17 ook al (was jij toch?).

    Zijn er meer die nog steeds niet uit de naam zijn? Wij komen er nog altijd niet uit.
     
    Elraange en Kimm17 vinden dit leuk.
  11. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Dankjewel! :rolleyes: wij hebben sinds vorig weekend de namen op de terugweg van babypark gekozen haha, we waren er in een keer uit :rolleyes: dacht dat het een heel gepuzzel zou worden maar viel me reuze mee gelukkig :roflmao:
     
    JuffM, Kimm17 en prulletje2 vinden dit leuk.
  12. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben gelukkig al wel een naam (volgens mij). Mijn vriend kwam er twee weken geleden ineens mee aanzetten, en na een nachtje erover geslapen te hebben ben ik helemaal om haha :D Ik vind jongensnamen altijd zo super lastig, dus ik was blij dat er nu eindelijk een naam is die ik leuk vind. Maar de definitieve keuze is nog niet gemaakt.
     
    JuffM, Kimm17 en prulletje2 vinden dit leuk.
  13. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik dacht ook altijd dat ik jongensnamen moeilijker vond, want ik vind er maar heel weinig leuk. Op dit moment eigenlijk maar 1 (+ die mijn oudste al heeft uiteraard). Maar eigenlijk is dat prima, want we hoeven ook maar 1 naam haha. Nu is het alleen de meisjesnaam nog die we niet kunnen kiezen. We vinden veel 'wel leuk' maar echt dé naam hebben we nog niet. Er lijkt ook maar niks nieuws te vinden te zijn.
     
  14. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja precies, dat had ik nou ook - veel namen die wel leuk waren, maar niet dé naam. Maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de naam die mijn vriend heeft gevonden de naam moet worden, want met de dag begin ik die leuker en leuker te vinden :D Binnenkort maar even de knoop doorhakken dus haha :p Je hoeft maar 1 naam, dus het kan zo zijn dat je op een dag ineens een naam tegenkomt (in een aftiteling van een film of zo) waarvan je denkt: hé, dat is 'm!
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  15. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja klopt! Ik struin ook alles af en zodra er ergens baby's geboren worden, in de omgeving of bij celebrities, maakt niet uit, dan wil ik meteen weten hoe ze heten. Echt een obsessie haha. Ik kan het zó niet hebben dat we er niet uit komen. Bij de andere was het helemaal niet zo moeilijk. Ik weet ook altijd vrij snel wat ik wil. Maar bij deze... Pff.
     
  16. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Kramertje ach jeetje meis wat een verhaal zeg, jullie maken het wel meer mee! Een hele dikke knuffel voor jou!!

    @prulletje2 Wij weten ook nog steeds geen naam. Mn vriend heeft er eentje verzonnen maar ik heb nog niet echt iets van jaaaa dit is hem.

    Morgen hebben we een open dag van ons huis voor 2 uurtjes, komen waarschijnlijk 4 a 5 mensen kijken.
    Afgelopen woensdag ook een open dag gehad waren 7 mensen komen bezichtigen. Een stel wilde al meteen bieden.
    Dus ons huis zal zo verkocht worden :)
    Gister nog gedoe gehad met ons nieuwe huis financiering is nog niet rond omdat de bank achter loopt.. vandaag was de datum dat het rond moest zijn. Maar alles komt goed gelukkig.
    Stress is weer gezakt:p
     
    JuffM, Dielle en Kramertje vinden dit leuk.
  17. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja daarom! Ik vond altijd de naam Elliott voor een jongen erg leuk. Ik wou altijd mijn zoon zo noemen. Ennnnn... toen kreeg een van mijn vrienden een zoontje met die naam. Dus voor mij was het een enorme opgave om een naam te vinden die ik nog leuker vond dan die naam. Zo lastig :rolleyes:
     
  18. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ohh wat een spannende periode voor jullie! Ga er inderdaad maar vanuit dat jullie huis snel verkocht is :thumup:
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  19. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Kimm17 spannend van jullie huis zeg! Wel fijn dat de vooruitzichten zo goed zijn voor de verkoop van jullie huis. Gaan jullie nog overhuizen voor de baby komt?
     
  20. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Eind maart krijgen we de sleutel en dan staat alles gepland tot halverwege mei en daarna kunnen we over verhuizen.
    Dus ik denk dat we nog hier zitten als de baby geboren word en dan daarna over verhuizen.
    Voor 1 juni willen we erin zitten
     
    prulletje2 en Gnana vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina