♡ Uitgerekend februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: PieceByPiece - 26 juni eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
@PieceByPiece Ik heb even een nieuwe groep aangemaakt voor heel februari! Hopelijk komen er snel meer meeschrijven hier!
Even voorstellen! Ik ben gelukkig getrouwd en we hebben samen een heerlijke peuter van 3 jaar! Aan de zwangerschap/bevalling van onze zoon heb ik een dubbele verzakking overgehouden. Hierdoor had ik ook incontinentie problemen. Ik heb 1,5 jaar geleden hierom een tvt-o bandje laten plaatsen. Een nieuwe bevalling zal deze operatie niet goed doen maar we hadden verwacht niet meer voor een tweede te gaan. Toch is het weer gaan kriebelen en nu na 3 rondes ( waarvan 1 miskraam) in verwachting en heel blij!! Nu afwachtend naar de eerste afspraak. Ik ben benieuwd of ze een keizersnede aanraden of toch natuurlijk bevallen.
Wat heftig, @Peeaa, dat je aan de bevalling een verzakking over hebt gehouden. Kijk je daardoor ook anders naar de bevalling of dat niet? En heb je de verloskundige al gebeld?
Ja wellicht is het een combinatie van jarenlang werken met baby's , genen en de zwangerschap/bevalling geweest. Kan ook gewoon pech zijn! Mijn vorige zwangerschap ging echt zo ongelofelijk goed. Behalve de buik was er niks van te merken. De bevalling tsja .. een pretje is anders maar het ging eigenlijk wel heel snel toen allemaal. En het is echt waar dat je het vergeet haha. Het enige waar ik bang voor ben is om weer incontinentie problemen te hebben. Maar dat is een zorg voor later Eerst maar eens een gezonde baby op de wereld zetten! Ik kan iedereen overigens bekken fysio aanraden ook al tijdens de zwangerschap! Dit is bij mij toen niet verteld door de verloskundige en dit had voor mij nog misschien wel het een en ander kunnen voorkomen! Ik heb me dan ook aangemeld bij een andere verloskundige dit keer
♡ Uitgerekend februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari Lynn - 29 jaar - 1e kindje 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: PieceByPiece - 26 juni eerste echo Lynn - 14 juni eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hi! Ik ben Lynn, 29 jaar en het is voor ons een 1e kindje! Dit is zwangerschap nr. 4 intussen na 2 biochemische en 1 miskraam op 10 weken. Hopen maar dat het nu mag goed gaan! De miskraam op 10 w had een erg lange nasleep door weefselrest... Ik had van het begin gekozen voor een curretage, juist met als reden dat we hopelijk sneller door zouden kunnen. Na controle echo op 6 weken bleek dat er toch nog een stukje was achtergebleven. Eerst geprobeerd met cytotec, niet gelukt en nadien alsnog een hysteroscopie moeten laten doen. Nog eens 6 weken later groen licht gekregen voor opnieuw te proberen en hoera! Van de 1ste keer raak nu Bij de vorige zw is vanuit het genetisch onderzoek trisomie 9 naar voor gekomen bij de baby. Gezien een verhoogd risico op deze trisomie en eventueel ook anderen, worden we aangeraden een vruchtwaterpunctie te laten doen op 15 weken. Het zal lang een onzekere tijd worden, vrees ik! Nu maandag nog een keer bloed prikken en vrijdag 1ste echo. Hopen maar!
Als je tussen 10-13 dpo kijkt zie je een mooie oploop en dat zou passen bij een verdubbeling van hcg tussen 48-72 uur!
Wat heb je al een onzekerheid en pech moeten doorstaan! Ik hoop heel erg met je mee dat alles goed gaat. Ik lees dat je volgende week vrijdag de echo hebt, hoe ver ben je dan?
♡ Uitgerekend februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari Lynn - 29 jaar - 1e kindje 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari L0ts - 36 jaar - 1e kindje 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: PieceByPiece - 26 juni eerste echo Lynn - 14 juni eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hey! Zal me ook even voorstellen. Ik ben 36 jaar en nu heeeeel pril zwanger van 1e kindje. Het heeft op zich laten wachten, had al de eerste onderzoeken deze maand bij fertiliteit in het ziekenhuis (nog nooit eerder een eigen positieve test gezien). Dus we hebben een echo gehad toen het alleen nog een eitje was haha. Zou het ons gegeven zijn dat dit gewoon goed gaat? Wil het ook niet jinxen want vandaag pas 12dpo
5+5 w dan Mijn gynaecologe doet de 1ste echo rond +-6 w gezien de voorgeschiedenis. Vorige keer hadden we een kloppend hartje op 5+6 w dus hopen maar dat het nu ook mag zijn!
Ah super spannend idd! Mocht er dan nog geen hartje te zien zijn hoeft dat nog niet per se iets slechts te betekenen he? Kan zijn dat het pas wat later te zien is. Wel heel fijn dat ze het zo in de gaten houden! Ik ben de dagen aan het aftellen voor m’n eerste echo, maar duurt nog zoooo lang voor m’n gevoel!
Haha wat bijzonder dat je straks je kindje als eitje hebt gezien! Ik duim dat alles goed blijft gaan!
@L0ts wat geweldig om jou nu hier te zien in deze groep!! Ik ben 13 DPO dus we lopen aardig gelijk Wat spannend hé! Laten we hopen dat we allemaal prachtige en vooral gezonde februari baby's krijgen!
Ik hoop met je mee! Dat de dagen naar snel voorbij mogen zijn en je jullie kleintje kunnen bewonderen op de eerste echo♡