Jeetje wat is dit zwaar klote nieuws zeg!! Dit had ik zo niet gehoopt voor jou Ik wil je veel liefde en sterkte wensen voor je verwerkingsproces.... als je behoefte hebt om te praten mag je altijd een berichtje sturen Vind dit zo erg voor je
Die stomme symptomen ook... zijn ze er wel dan is t soms vervelend, maar gaan ze weg zijn we ook in paniek! Ik herken t heel erg, hier wisselende symptomen ook per dag, soms zelfs per uur!
Oo gelukkig niet de enige! Het is zo apart. Bij mijn dochter had ik nergens last van. Bij deze zwangerschap duidelijk veeel meer moe, pijnlijke borsten en opgeblazen buik. En nu dat ineens niet is op het moe zijn na dan, maakt me weer zorgen. Ik heb voor as. Woensdag om 16:00 uur bij een andere praktijk een extra echo gepland. Wij hebben bij onze eigen verloskundige pas 8 juli een echo en zij hadden eerder geen plek meer. Maar ik hou het niet hoor, zou toch heel graag willen weten of er een kloppend hartje is en alles goed gaat. En dan hebben we 8 juli nog een echo. Ik kan niet wachten!
Pfff dames, ik ben ook zo ongelofelijk beroerd!!! Super moe en misselijk… breng de afgelopen dagen met name liggend door. Helemaal kut. Waarschijnlijk vertrekken we 1 of 2 dagen eerder van onze vakantie. Hopelijk duurt dit tot max 12 weken en niet zoals m’n eerste zwangerschap tot week 16. Prachtig om zwanger te zijn, maar dit vind ik er niet leuk aan… Maandag eindelijk echo. Af en toe schiet het door m’n hoofd, als het er maar geen 2 zijn haha.
Hier ook af toe kokhalzend de dag door.. Herken dit niet van de vorige 2 toen was ik echt nooit misselijk. Ik heb dus ook sterk het gevoel van begin af aan dat het een meid is of mss wel 2..
Och hemel… ja ik ook meisje of 2 haha. Bij m’n zoontje ook wel misselijk geweest, maar elke keer pas einde middag en avond. Nu is het de hele dag door!!!
C Check haha! De vorige zwangerschap (MA op 10 w) niet/amper misselijk en toen was het een jongen. Nu echt heel erg misselijk, dus ik gok ook eerder op 'n meisje nu!
Haha hier ook onwijs misselijk terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap nergens last van had. Toch denk ik dat het een jongen is haha. Schijnt bij een tweede zwangerschap dat het weer heel anders kan zijn! Ook dat je lichaam hcg herkent en hier dus een tweede keer heftiger op kan reageren.
♡ Uitgerekend februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari Lynn - 29 jaar - 1e kindje 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari 18 februari Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 19 februari 20 februari SM1987 - 37 jaar -2e kindje 21 februari 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje 23 februari 24 februari Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 25 februari XdropjeX - 37 jaar - 3e kindje 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: Peeaa- 24 juli 11 weken echo Isis27 - 8 juli eerste echo SM1987 - 8 juli eerste echo soofjes - 9 juli eerste echo Christell0304 - 15 juli eerste echo+intake XdropjeX - 16 juli eerste echo PieceByPiece - 17 juli termijnecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Oeh wat een mazzel dat je eerder kan! Ik baal nog. Mocht in de week van 7 juli maar omdat mijn man er dan niet is die week moet ik een week langer wachten... pas bij 8 weken dus. Laatste dagen VEEL stress gehad door andere redenen en had al weinig kwalen, op een vlaag misselijkheid soms na en gespannen borsten. Nu ook geen gespannen borsten meer sinds gisteren.... maakt me super onzeker en loop random met mn tieten in me hand om te voelen of t nog goed gaat Echt een ei ben ik want kan toch niets weten! Maar hoop wel morgen iets meer te ervaren, is toch een gerusstelling ofzo...
Ja dat is echt balen en afwachten voor je. Ik herken mezelf in wat je zegt! Ik hoop vanmiddag een mooie echo te hebben!
Ik zat te kijken voor een vroege echo om toch even te spieken eerder. Maar kan maar een weekje eerder dan in het ziekenhuis waar de afspraak al staat. Schiet ook niet op helaas
Helaas erg slecht nieuws hier. Komen net van de eerste echo af en er was niets te zien. Het is helaas een vroege miskraam geweest. Baarmoeder helemaal leeg maar verder ook nergens last van gehad.. Twee dagen geleden zei ik tegen mijn man dat ik het gevoel had niet meer zwanger te zijn. Helaas klopte dat voorgevoel.. Moet nu een weken indicatortest doen om uit te sluiten.