Dankje! Ja schrikken niet perse omdat mijn gevoel zoiets zei. Wel in een keer een klap en bevestiging dat het beeld wat we nu hadden geschetsts niet meer zo is. Ben opgelucht dat het in een vroeg stadium mis is gegaan ipv later. Om het maar van een positieve kant te bekijken.
Oh nee wat verdrietig nieuws!! Je was er al zo bang voor na verdwijnen van je klachten..... maar hoe kan er nou niets te zien zijn??? Heb je bloedingen gehad dan? Zoiets gaat toch niet ongemerkt zou ik denken Ik ben nu ook heel erg in zenuwen hiervan
Ja precies, het beeld dat je hebt van je toekomst is toch in één klap anders. Knap dat je het van de positieve kant kan bekijken! Hoe gaat het nu verder? Afwachten?
Ja toch een voorgevoel.. Ik heb echt nergens last van gehad, geen buikpijn geen bloeding.. er was helemaal niks te zien. Tja is gewoon na de eerste weken fout gegaan. Voordat ik positief teste had ik wel wat bloed maar dat zou de innesteling zijn geweest. En daarna liepen de testen een hele week mooi op. Ik zou uitgaan van het goede.
Tja het is wel echt even schrikken hoor, ben er ook wel echt verdrietig van en komt opzetten met vlagen. Ja alles zag er goed uit, eierstokken blaas baarmoeder etc zagen er allemaal goed uit. Mag gewoon weer proberen zwanger te raken. Heb geen idee nu wanneer ik ongesteld moet worden, dus dat wachten we gewoon even af. Daarna hopelijk weer mooie cyclus. Hopelijk mag er uiteindelijk weer een liefdesbaby komen.
Oh Zo heftig... En zo gek dat je lichaam je dan "voor de gek houdt" maar het enkele dagen geleden dan toch ook ergens aanvoelde...
17 juli nog 1 tussentijdse controle en op 24 juli de 12 weken echo en nipt test! Maar het secretariaat heeft ze niet zo mooi gepland gezien die week op week zijn Denk dat ik morgen toch nog eens ga bellen voor ergens eind volgende week, dan zit het wat mooier tussen de afspraak van vandaag en de 24ste in...
Goed dat je het realistisch probeert te bekijken maar weet dat het ok is als je hierover van slag bent. Ik wil je niks aanpraten maar ik weet dat ik bij mijn vroege miskraam 2 maanden geleden het echt wel even een plekje moest geven. En natuurlijk ben ik blij dat het toen vroeg gebeurt is en mijn lichaam het natuurlijk opgelost had maar toch.. je hebt toch meteen het idee in je hoofd dat er een baby komt.. Positieve kanttekening ik ben 2 maanden na de miskraam hartstikke zwanger dus hoop dat dit snel ook voor jou mag gelden ♡
Lief! Ik vind het ook echt erg. Ik baal er enorm van en het kikt er wel in. Ik hoop dat er ooit nog een broertje of zusje mag komen voor onze dochter Jackie.
Hè bah! Had zo gehoopt dat je gevoel het mis had. Ondanks dat je het aanvoelde heel verdrietig. Heel veel sterkte!
Hier vandaag gelukkig wel weer een goede echo. Ondanks de bloedingen. Zo dubbel dat het met bloed dus wel ook gewoon goed kan zijn en zonder bloed dus ook gewoon helemaal mis...
Wat fijn om te lezen! Ja het zegt dus allemaal niet zoveel.. Ik vanochtend bloed verlies, weet niet of dat het komt omdat ze bij de echo inwendig heeft gekeken, dat deed wat zeer omdat ze alles goed moesten kijken. Of dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Even afwachten of het doorzet.
Ik maak mezelf ook weer helemaal gek. Ik voel helemaal geen symptomen meer. Heb met de verloskundige gebeld en zij geeft aan dat er geen reden is tot zorg maar ik ben niet gerustgesteld. Morgen kan ik terecht bij een echo centrum. Hoe gaan jullie om met die onzekerheid? Ik merk dat het me soms dagen helemaal beheerst en dat wíl ik ook helemaal niet.
Ach ik snap je onzekerheid zo! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden en een extra echo hebt. Dan kun je hopelijk weer rustig slapen straks. Je hebt al wel een prachtige echo gehad en de kans dat net nu misgaat is hierdoor echt zo veel kleiner! Deze gedachte stelt mij gerust. Het kan ook zijn dat de klachten nu na 9 weken wat minder worden.. meestal is week 8 echt wel het ergste. Morgen vast weer een goede echo ♡
♡ Uitgerekend februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari Lynn - 29 jaar - 1e kindje 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari 18 februari 19 februari 20 februari SM1987 - 37 jaar -2e kindje 21 februari 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje 23 februari 24 februari Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 25 februari XdropjeX - 37 jaar - 3e kindje 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: Peeaa- 24 juli 11 weken echo SM1987 - 8 juli eerste echo soofjes - 9 juli eerste echo Christell0304 - 15 juli eerste echo+intake XdropjeX - 16 juli eerste echo PieceByPiece - 17 juli termijnecho ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Ik word ook gek van de onzekerheid hier hoor! Ik heb natuurlijk ook pas vet laat mn eerste echo, doordat mijn man volgende week er niet is.... De afgelopen dagen had ik bijna geen klachten meer en zat ik echt in angst! De verhalen van l0ts en isis27 zijn daarbij natuurlijk extra confronterend Ik zou graag willen bellen voor een echo, maar ben sinds maandag 6 weken en volgens onze verloskundige is het dan nog zo twijfelachtig of je het hartje al kan zien kloppen dat ze liever pas vanaf 7 weken doen.... dus ik zit nog zeker een week in spanning, dacht ik tenminste. Blijkt het toch dat ik het ongeluk over mezelf heenroep, want vd week zei ik nog hier in t forum: ik wil wel wat meer voelen. NOU DAT GEBEURDE VANDAAG De hele dag misselijk, vanmorgen overgegeven, sinds vanmiddag enorme honger en kon mijn ogen amper openhouden op het werk Goed, dat neemt de spanning officieel wel even weg de komende dagen