Hier ook in spanning… ook afgelopen 2 dagen minder symptomen. Doordat ik eerder zo beroerd was iets eerder terug gekomen van vakantie en echo verplaatst naar vandaag… Gelukkig weten we straks dus meer, maar vind het ook heel spannend of het allemaal wel goed zit…
Pff hier ook in spanning! Ineens voel ik me sinds gisteren amper/niet meer misselijk, terwijl ik er ervoor écht wel last van had... 't maakt me heel onzeker!
Oh wat een spanning hè dames? Wel fijn dat het herkenbare verhalen zijn en dat we in hetzelfde schuitje zitten, dat voelt voor mij in ieder geval al heel fijn. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties @Peeaa en @Christell0304! Ik duim voor je, @SM1987!
Hier de ochtend/middag ook al geweest... Ik had even naar mijn gynaecologe gebeld omdat ik ongerust bleef en de situatie uitgelegd. Intussen had ik er ook wat op en af krampen bijgekregen. Ik mocht een uurtje later gelijk komen! Net buiten en oef alles gaat goed. Het verminderen van symptomen hoeft dus niets te zeggen... Kleine sprong enthousiast op & neer en tgo woensdag alweer goed gegroeid! Alive and kicking volgens mijn gynaeco haar woorden Toch met een gerust gevoel het weekend in! Ik hoop dat jullie ook wat rust mogen vinden in deze onzekere weken!
Fijn nieuws allemaal dames ♡♡ Mijn volgende echo is pas met 11 weken op 24 juli. Net voordat ik op reis ga naar Indonesië! Mijn misselijk lijkt gelukkig wat af te nemen. Ik ben hier blij mee en moet ook wel zeggen dat ik echt vertrouw heb in deze zwangerschap! Dus dames nu lekker genieten en als de kwaaltjes weg blijven ook alleen nog maar fijner!!
Vandaag 9 weken! Ik blijf het wel spannend vinden hoor, maar ik moet van mezelf nu ook meer vertrouwen gaan hebben. Dat wordt m’n doel voor de komende weken Hoe ver ben jij?
Ik kom me ook aanmelden hier. Afgelopen 3 weken wel meegelezen maar ivm bekenden nog even stil willen houden. Vanmorgen de eerste echo gehad en het hartje klopt ♡ Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en daardoor niet precies wist hoe ver ik was was het even spannend of het hartje te zien was. Als uitgangspunt hadden we testdag gepakt en dan zou ik nu 7.0 zijn maar dat kon dus ook minder zijn. Maar de echo zei voor nu 6.6 dus perfect
Is in NL de standaard volgende echo met 11 weken? Meten ze dan o.a. ook de nekplooi? In België noemt dit de 12-weken echo vandaar, in combi met de nipt test!
In Nederland is: 8 weken vitaliteitsecho 11 weken termijn echo 13 weken is onderzoek echo ( hier controleren ze op vanalles maar is nog geen officieel toegevoegde echo) 20 weken echo
Aha! Dankje voor de duidelijkheid Hier is alles "samen" met de 12-weken echo. De nipt test wordt ook pas vanaf 12w terugbetaald doordat in België het geslacht wordt meegedeeld en er anders abortus kan gepleegd worden obv het geslacht...