Nee niemand wel andersom, dat ze tijdelijk niet intolerant zijn. Ik ben weer raar De hele familie gaat mee? Die acne-theorie gaat hier niet op helaas. Genetisch ook niet, mijn moeder heeft na 8 kinderen 3 streepjes, ik was na 1 al tijger en bij de bevalling kwam daar nog een mooi ks-litteken bij
Nee mijn man en zoontje en opa blijven thuis. Dus eens zien hoe ik dat overleef! Oh... nou dan is het denk ik gewoon pech of niet... kan voor mij dit keer ook weer heel anders zijn natuurlijk tsja .. je lichaam veranderd sowieso na een zwangerschap helaas. Bij mij zal er deze keer waarschijnlijk ook een keizersnede komen.
Her word spannend..gemeten op 6w3d. Ze kon geen hartje laten zien dus ze is er bang voor of het een goede zwangerschap is. Ondanks dat het niet gepland is is dit geen nieuws die je wilt horen. Nu een week in spanning zitten
Haha gelukkig ben ik niet de enige dus! Wouw nr 6 is dit dus? Hoe doe je t toch! Vind het echt super knap dat mama's met zoveel kids alle ballen hoog kunnen houden! Ik vind 1 al een hele klus hihi en ben blij dat die na 7 maanden met de nieuwe baby op school leeftijd is! Respect hoor voor jou!
Oei dat wil je niet horen nee.... hoeveel dacht je zelf te zijn? Die vroege echo's zijn echt spannend. Ik ben bij mn vorige zwangerschap toen een week teruggeplaatst en mn wereld verging echt even toen ik dat hoorde... Inmiddels rent hij hier vrolijk rond Is ook een reden dat ze hier pas vanaf 7 weken tegenwoordig de vroege echo doen, is toch allemaal wat duidelijker te meten dan bij 6 weken. Ik HOOP HEEL ERG dat dit bij jou ook het geval is! Een MM verkeerde meting op de echo kan zo een week schelen
Op basis van laatste menstruatie zou ik vandaag 7 weken zijn. Geen idee wanneer eisprong of bevruchting heeft plaatsgevonden want het was niet gepland natuurlijk
Oeh dat is wel even slikken, zonder man en kind. Maar ook fijn om even echt peeaa te kunnen zijn ipv ook nog mama Waarom krijg je nu waarschijnlijk een keizersnede? Hier gaan we weer voor vaginaal. Achteraf denk ik dat de ks bij de 1e ook niet nodig was geweest maar juist meer beweging ipv plat op bed moeten liggen.
Gewoon ademen en doorgaan en accepteren dat niet alles gaat zoals je wilt Klopt, dit is de 6e. En volgens man de laatste maar dat zei hij bij nr2 ook Wat nu wel scheelt is dat ze niet heel jong meer zijn. Zo heeft nr2 gisteren eten gekookt, dat vindt ze leuk in vakanties. Gisteren moest ik alleen even helpen met wat ze moest pakken en hoe het te maken maar verder alleen af en toe een vraag beantwoorden. En veel dingen kan ze ook volledig zelf
Oh inderdaad niet het nieuws dat je graag had willen horen Hopelijk ben je inderdaad gewoon net te vroeg...
Ik smeerde de vorige zwangerschap denk ik vanaf week 10. Gewoon met bodylotion van Rituals… geen striae ondanks flinke buik.
Ja ik ook kaas!!! Beschuitjes met kaas hahah. Vorige zwangerschap boterhammen met hagelslag. Moet nu niet denken aan zoet!
1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari Lynn - 29 jaar - 1e kindje 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peeaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari 16 februari 17 februari 18 februari 19 februari 20 februari SM1987 - 37 jaar -2e kindje 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje 23 februari 24 februari Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 25 februari XdropjeX - 37 jaar - 3e kindje 26 februari 27 februari 28 februari ----------------------------------------- Afspraken: juli: 15 - Christell0304 - eerste echo+intake 16 - XdropjeX - eerste echo 17 - PieceByPiece - termijnecho 22 - soofjes - 9 weken echo 24 - Peeaa- 11 weken echo 29 - lisaaa89 - echo in ziekenhuis ivm IVF Augustus: 6 - soofjes - termijn echo ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)[/QUOTE]
Jeetje vinden jullie het ook zo bedrukkend weer vandaag? Heb even wat opgeruimd en voel mezelf direct misselijk en onwel, bah! Hoop dat de regen snel valt en het afkoelt
Onze echo was goed vandaag. Het lag helemaal verstopt in het hoekje, dus ik was eerst even bang voor een leeg vruchtzakje. Gelukkig vonden we uiteindelijk een verstopt wormpje met een sterk hartje. Nu geschat op 7+1.
Wat spannend.. dan is die week echt verschrikkelijk. Ik hoop dat je volgende week een goede echo hebt!