Welke is het geworden? Ik hoop dat mn zusje de volgende rit deze kant op de wieg meeneemt. Dan moet ik nog commode bestellen (waarschijnlijk ladekast Hemnes van ikea). En dan hoop ik dat ik daar genoeg plek in heb want heb geen plek voor een gewone kledingkast erbij en onze kast ligt ook vol.
Bij Babypark, de sterre in oatmeal kleur. Alleen ledikant en commode want kledingkast en peuterbed heb ik er al van. Ledikant en commode komen de eerste tijd op onze kamer te staan, daarna gaan we een verhuizing van slaapkamers doen
Wij wilden ook eerst de Hemnes ladekast van Ikea tot we merkten dat deze uitvoering veranderd is. Enfin dit merkte we toen we hem gekocht hadden en terug thuis stonden Vroeger was deze "effen wit" en nu gebeitst met houtnerven in. Vonden wij persoonlijk minder. Ik heb nu de commode Bretagne bij Van Asten gekocht, bijna identiek maar wel effen wit. Het is maar een tip als je er ook over zou vallen
Die is helaas te breed hemnes wordt dan de 105cm breed. Ik vrees dus ook ruimtegebrek maar er past gewoon weinig Zit nu nog te denken aan evt een boekenkast, bijv de Billy van ikea, met deurtjes/mandjes voor extra opbergplek. Maar moet nog meten hoe het allemaal past als ledikantje er staat Opzich maakt houtnerf me niet zoveel uit. Slaapkamer is toch al een rommeltje met van alles
Vanmiddag geweest. Positieve nieuws was dat het best eenmalige pijn kon zijn. Slechte nieuws dat het wekelijks zo heftig kan zijn. Ik heb hoogstwaarschijnlijk vorige week een verkeerde beweging gemaakt in mijn slaap toen ik wilde draaien. Daardoor zijn er spieren in de kramp geschoten en dat zorgde weer voor een scheef getrokken bekken wat weer extra pijn gaf. Kan zijn dat ik dat vaak ga krijgen omdat het met verweking te maken heeft maar kan ook zijn dat het niet meer gebeurd. Onzeker dus maar positief dat het door een beweging kwam en niet dat mn bekken al naar de knoppen is nu. Vanmiddag losgemasseerd en bekken weer recht gezet. Qua tips had ze niet veel, meeste paste ik al toe. Belangrijkste waren de adviezen van wanneer eerder terug komen. Nu over 2 weken weer afspraak, beetje op eigen inzicht bepalen of die nodig is of eerder of juist later omdat het zo goed gaat. Voor nu blij dat het stoppen met tillen etc tich wel zijn vruchten afwerpt was afgelopen dagen best bang dat ik het "voor niks" had gelaten.
Wij creëeren voorlopig een tijdelijke babykamer. We hebben boven namelijk maar 3 kamers waarvan 1 gedeeltelijk ingenomen is door een vaste trap naar zolder nadat wij een dakopbouw hadden geplaatst, de andere kamers slapen wij en is er 1 van ons zoontje. Het is de bedoeling dat ons zoontje rond 4 jaar naar zolder gaat en daar een "grote jongens kamer" krijgt. Zijn ledikant/peuterbed gaat dan naar de baby, maar die willen we toch de eerste 6 maanden in een co sleeper op onze kamer (dan is ons zoontje precies 4 jaar en gaat hij naar school) Toevallig staat er in de trap-kamer een extra brede Hemmes commode uit onze oude slaapkamer, inderdaad met witte nerven. Ik denk dat ik die een zand/taupe kleurige lak ga geven, net zoals de trap op die kamer! Heb 2 grote lades vrij gemaakt voor babykleertjes in die kast dus voorlopig denk ik dat we het wel redden kwa ruimte Voor beneden hebben we de funnababy mozes wieg gekocht, super schattig zo een riet mandje! Staat stevig ook trouwens en kost niet zoveel als de meeste mozes wiegen, echt een aanrader! Inclusief bekleding 100 euro! Mochten we 6 maanden bij ons op de kamer niet redden omdat het mij teveel wakker houdt bijvoorbeeld kunnen we altijd de co sleeper tijdelijk in de extra (trap) kamer zetten en krijgt ze daar gewoon haar kamertje. Zolder moet nog helemaal verbouwd worden, vloer leggen, gipsplaat afwerking, verwarming en Electra plaatsen Wordt nog een flinke klus maar daarom geven we ons ook gewoon lekker uitstel tot zoontje 4 is en baby 6 maanden!
Al een paar dagen opvallend meer afscheiding, is dit herkenbaar voor iemand rond deze termijn? Heel waterig en geurloos, geen andere klachten verder. Maar wel dat het echt een "natte plek" is in mijn onderbroek Sorry voor de details... Ik kan het niet vergelijken met een vorige zwangerschap haha
Ja heel herkenbaar hoor… inderdaad waterdun. Heel irritant. Had ik vorige zwangerschap ook… zo lang het geurloos en waterig is, hoort het er mijn inziens bij. Wel opletten voor schimmel als je inlegkruisjes gebruikt. Ben je nu ook extra gevoelig voor.
Ik heb gehoord dat het heel vies is ja haha! Succes met de suikertest En inderdaad wat je eerder had gevraagd: hier ook veel meer afscheiding dan normaal. Maar geurloos is prima!
Succes Ik vond het qua smaak wel meevallen. Niet nadenken en in 1x zo snel mogelijk naar binnen kiepen
Hier vandaag ontzettende darmkrampen..au au echt pijnlijk. Morgen voor de zekerheid urine laten checken maar ik denk buikgriep ofzo..
Had ik deze week ook! Maar bij mij slaat het altijd op m’n darmen als ik het te druk heb of bijvoorbeeld niet m’n eetritme aanhoud. Hopelijk gaat het snel beter!