Maar kun je niet gewoon weer aan de ijzertabletten dan of zit je daar nog aan? Bij mij wordt m’n ijzer ook extra gecontroleerd over een paar weken. Na m’n bevalling was ook de ferritine heel laag. Voelde me echt een wrak de eerste 6 weken na de bevalling. Toen kwamen we er pas achter. Dit ging toen over in een borstontsteking waaraan ik uiteindelijk met spoed geopereerd ben. M’n hele verlof dus eigenlijk ziek geweest. Vandaar nu extra controles zodat ik hopelijk iets beter qua ijzer de bevalling uit kom. Ook niet mega veel bloed verloren toen, dus daar lag het niet aan.
Daar zit ik alweer 20 weken aan zodra ik zwanger was huisarts gebeld dat ik weer controle wilde. Zat toen op de grens dus besloten om toch weer te starten. Daarna nog iets gestegen maar nu dus weer gezakt
Oh dat is best gek toch? Tenminste ik wist niet dat het ook kon zakken als je aan de ijzer tabletten zit. Wel vervelend… heb je er ook last van? Duizelig enzo?
Baby trekt teveel weg momenteel. Dat was tenminste de uitleg van de huisarts. Ben wel snel duizelig en buiten adem ja. En moe. Maar ja, is dat hierdoor of door m'n lage bloeddruk of "gewoon" zwanger
Ach het kan nog vroeger, die van mij kwam gisteren binnen Ze zijn wel zuiniger geworden, zit geen knuffeldoekje of badcape meer in..van CZ. Zometeen weer spieken! Is toch weer een maand geleden, kan niet wachten!
Dat is wel heel vroeg ja! Wel jammer dat er niks leuks in zit. Ben benieuwd of dat mij nog wel is. Al heb ik ook wel 3x op rij hetzelfde boek gekregen Leuk, even kijken. Mag ik 2dec weer. Gaan jullie nog een pretecho doen? Ik zit nog in dubio, lijkt me heel leuk met ee kinderen maar elke echo is wel weer risico dat geslacht in beeld komt...
Ik ben nu 12-13 kilo aangekomen, vorige zwangerschap op 't end ook 30 kilo dus ik lijk enorm op de hormonen te reageren. Nu gaat het minder hard maar nog steeds harder dan de meeste om me heen...
Gisteren gesprek gehad op mijn werk en mijn ongenoegen geuit. Er is mij beloofd dat ze zoveel mogelijk werk voor mij gaan zoeken en de uren willen vullen. Echter is het besluit niet terug te draaien omdat het rooster technisch gewoon een te hoog risico is gezien de feestdagen en het personeelsprobleem dat als ik wel van de een op andere dag het werk niet aankan ze een veel groter probleem krijgen als nu. Tevens werd gevraagd wanneer ik verwacht terug te komen omdat volgende zomer een rooster probleem wordt, daarop heb ik ze een koekje van eigen deeg gegeven en hard gezegd dat ik minimaal de 9 weken ouderschapsverlof+ 4-5 vakantie. Dat valt midden in de drukke periode en als ik later beval komen daar nog weken bij. Ik dacht bij mezelf mij een oor aannaaien, dan krijg je hem terug ook. Tevens ben ik met de roosteraar in discussie omdat zij mij toevallig vandaag er op attendeerde dat ik minuren heb en dit dmv flex diensten (diensten in andere teams) of vakantie uren kan oplossen. Waarop ik dus ook mooi het cao onder der neus heb geschoven waarin staat dat het NIET mijn verantwoording is tenzij ik zelf om deze minuren heb verzocht. Ze gaat ze me maar kwijtschelden, want ik ga echt niet hoogzwanger straks naar lutjebroek afreizen omdat ze daar wel uren open hebben staan (bijvoorbeeld) Ze moeten blij zijn dat ik nog kan werken, ik beroep me op argument: niet mijn probleem! Ben zo klaar met dit spelletje.
Alles was goed. Lag weggedoken met d'r gezicht. Ligt wel dwars in mijn buik, al de hele zwangerschap volgens mij. Hoop dat ze goed draait voor 35 weken want ik ga geen stuit bevalling doen
Oh pfff lekker. Zo lag mn dochtertje ook. Met 31 weken goed gedraaid hahha deze meneer ligt hoofd boven. Voeten beneden. En trapt dus zoooo ontzettend laag dat ik het helemaal voel waar mn keizersnede littteken zit zo laag. Denk af en toe nog iets lager en er komt nog een voet uit zometeem hahahaha. Doet ook echt pijn die lage schoppen, voor nu vind ik het lekkerder als hij gewoon even draait en bovenin schopt hhahah. Merk wel dat ik sochtends en smiddags vaak onderin schoppen krijg en dan savonds wat meer bovenin
♡ Uitgerekend Februari 2025♡ 8 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 9 februari Lynn - 30 jaar - 1e kindje 10 februari Peeaa-32 jaar- 2e kindje 20 februari SM1987 - 37 jaar -2e kindje 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 27 februari XdropjeX - 38 jaar - 3e kindje Roxy1994 - 26 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 31 - toch3 - controle November: 27 - XdropjeX - 3d/4d pretecho 28 - XdropjeX - controle ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (7) | verrassing (1)
Vanmiddag box en badje+toebehoren besteld. Denk dat ik nu behoorlijk compleet ben. Wel nog wat wasgel enzo maar verder denk ik klaar met kopen tot na de geboorte.
♡ Uitgerekend Februari 2025♡ 8 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 9 februari Lynn - 30 jaar - 1e kindje 10 februari Peeaa-32 jaar- 2e kindje 20 februari 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje SM1987 - 37 jaar -2e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 27 februari XdropjeX - 38 jaar - 3e kindje Roxy1994 - 26 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 31 - toch3 - controle November: 20 - SM1987 - suikertest 26 - SM1987 - groeiecho 27 - XdropjeX - 3d/4d pretecho 28 - XdropjeX - controle ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (7) | verrassing (1)[/QUOTE]
♡ Uitgerekend Februari 2025♡ 8 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 9 februari Lynn - 30 jaar - 1e kindje 10 februari Peeaa-32 jaar- 2e kindje 20 februari 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje SM1987 - 37 jaar -2e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 27 februari XdropjeX - 38 jaar - 3e kindje Roxy1994 - 26 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: 31 - toch3 - controle November: 19 - Lynn - controle 20 - SM1987 - suikertest 26 - SM1987 - groeiecho 27 - XdropjeX - 3d/4d pretecho 28 - XdropjeX - controle ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (7) | verrassing (1)[/QUOTE][/QUOTE]
♡ Uitgerekend Februari 2025♡ 8 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 9 februari Lynn - 30 jaar - 1e kindje 10 februari Peeaa-32 jaar- 2e kindje 20 februari 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje SM1987 - 37 jaar -2e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 27 februari XdropjeX - 38 jaar - 3e kindje Roxy1994 - 26 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: November: 19 - Lynn - controle 19 - Roxy1994 - controle bij verloskundige 20 - SM1987 - suikertest 26 - SM1987 - groeiecho 27 - XdropjeX - 3d/4d pretecho 28 - XdropjeX - controle december: 5 - Roxy1994 - groei echo - controle - bevalling bespreken ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (7) | verrassing (1)
♡ Uitgerekend Februari 2025♡ 8 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 9 februari Lynn - 30 jaar - 1e kindje 10 februari Peeaa-32 jaar- 2e kindje 20 februari 21 februari lisaaa89 - 34 jaar - 2e kindje Toch3 - 34 jaar - 6e kindje SM1987 - 37 jaar -2e kindje 22 februari Soofjes - 23 jaar - 2e kindje Christell0304 - 30 jaar- 2e kindje 27 februari XdropjeX - 38 jaar - 3e kindje Roxy1994 - 26 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken: November: 18 - toch3 - suikertest + controle 19 - Lynn - controle 19 - Roxy1994 - controle bij verloskundige 20 - SM1987 - suikertest 26 - SM1987 - groeiecho 27 - XdropjeX - 3d/4d pretecho 28 - XdropjeX - controle december: 2 - toch3 - groeiecho + controle 5 - Roxy1994 - groei echo - controle - bevalling bespreken ♡♡ Liefdevolle herinnering aan L0ts en Isis27 ♡♡ Heel veel geluk voor de toekomst. ----------------------------------------- jongen (2) | meisje (7) | verrassing (1)