♡ Uitgerekend februari 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Peeaa, 6 jun 2024.

1. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw
    Oo leuk op dezelfde dag als ik! Wij gaan het onze gezinnen het daarvoor al vertellen gezien wij nog voor de eerste echo een familie diner hebben en het dan heel lastig te verbergen is niet te drinken.
    We hebben het bij de eerste zwangerschap ook vrij snel verteld aan onze familie.

2. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Ja wij willen het dit keer juist anders doen… de vorige keer wist iedereen dat we bezig waren en werd er dus elke maand gevraagd of het al gelukt was. Toen na 11 pogingen zwanger en meteen aan iedereen vertelt. We willen nu sowieso wachten tot de eerste echo en niemand wist dat we begonnen waren. Willen het nu ook op een leuke manier vertellen. Nog even verzinnen hoe!

Christell0304 en Isis27 vinden dit leuk.
  3. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw

Aah ja dat snap ik, leuk om iedereen te verassen.
    Wij hebben al een leuk idee bedacht, dus binnenkort uitvoeren.. Kan niet wachten het onze familie te vertellen. Bij ons weten ze ook niet dat we weer begonnen waren ook al is onze dochter nu 2,5 jaar. De meeste mensen begonnen al te vragen of we al een wens voor een tweede hadden. Vrij irritant want wat maakt het leeftijdsverschil nu uit.. Maar verassing hahaha

4. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw
    Dames zijn jullie voorzichtig al aan het nadenken over namen?
    Ik stiekem wel af en toe. Onze dochter heet Jackie. En doopnaam is Lovie.

Als jullie leuke passende namen weten, let me know!

Christell0304 vindt dit leuk.
  5. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Pff dames, ik voel me sinds gisteravond zo onzeker :( Ik ben elke keer zo bang dat het misgaat. M’n borsten zijn minder gevoelig ten opzichte van de afgelopen dagen en dat nare weeïge gevoel bij het ontbijt voel ik ook niet vandaag. Hebben jullie last van wisselende kwaaltjes?

6. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Ik heb überhaupt geen kwaaltjes, behalve menstruatiepijn. Dit had ik m’n eerste zwangerschap ook! Heel vervelend als in ook elke keer bang dat het mis gaat.
    Het blijft helaas toch echt spannend die eerste 12 weken…

7. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Mag ik vragen hoe jullie het gaan vertellen?
    Onze eerste is nu 10 maanden. Best rap dus, maar toen dus 11 pogingen over gedaan en ben ook niet meer de jongste.

Isis27 vindt dit leuk.
  8. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Ik heb hetzelfde bouwjaar zo te zien, zou het ook zo doen ;)

9. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Hier ook heel erg wisselend per dag. Enige constante is behoorlijk moe zijn. Is ook wat ik overal lees op google, dat er niet echt een pijl op te trekken is.
    Testen geven nu ook geen houvast meer (nog niet donkerder dan de controlestreep maar verschil tussen de dagen zie je ook niet echt meer).
    Ik hoop van de week nog de 3+ te scoren en dan is het op hoop van zegen tot de echo helaas!

Isis27 vindt dit leuk.
  10. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid erg goed! En helaas heb ik weinig tips daarvoor :(Worstel er zelf erg mee. Omdat het hiervoor telkens is misgegaan, vind ik het moeilijk om te geloven dat het nu wel eens goed zou lopen. Je probeert jezelf te beschermen en schippert daardoor tussen angst en hoop...

Zeker ook wisselende kwaaltjes hier. De ene dag zo misselijk als wat, om de andere dag er plots amper last van te hebben. Wel héél erg moe continue

11. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties @SM1987 @LynnK en @L0ts
    Vind het al heel fijn om te horen hoe jullie het ervaren. Ik kan mezelf soms helemaal gek maken. Moe ben ik inderdaad ook, maar ik vraag me dan weer af of ik hiervoor ook al moe was… en zo gaat het cirkeltje door :|

Ik hoop dat de komende weken gewoon supersnel gaan voor ons allemaal! Ik heb het wel druk met werk dus dat scheelt wel iets.

L0ts vindt dit leuk.
  12. Christell0304

Christell0304 Actief lid

17 nov 2020
    269
    249
    43
    Vrouw
    @Isis27 haha ja ik ook al hoor, voor meiden en jongens gaat er van alles door me hoofd! Jackie is een leuke naam! Ons zoontje heet Mex.

@PieceByPiece ik deel je onzekerheid. Ik heb wisselend zere borsten, af en toe steekjes rond de baarmoeder maar meer ook niet. T is niet veel om echt te meten, dus ik vind t zelf prettig soms nog even te testen ... snap je erg goed!

Isis27 vindt dit leuk.
  13. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Ja precies, testen gaf me in het begin ook zekerheid maar inmiddels heb ik al twee weken niet meer getest en nu durf ik ook niet meer vanwege het hook effect haha. Wil daar niet ook nog stress van krijgen :p

LynnK en Christell0304 vinden dit leuk.
  14. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Oh ik heb na m’n knaller van zondag niet meer getest… ben op vakantie en heb nog 1 Kruidvat test over. Die zal ik ergens deze week nog wel doen misschien. Geen cb of iets gedaan…

15. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Hoeft ook niet toch? In principe is een positieve test zwanger en hoef je ook niet te blijven testen. Het geeft een soort van schijncontrole, zoals m’n verloskundige zei.

Oh en fijne vakantie!

16. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Ja zowieso helpt het om te horen dat je niet alleen bent vind ik haha!

Goed dat je wel veel afleiding hebt qua werk! Dat mis ik compleet momenteel & doordat ik zo moe ben doe ik precies nóg minder :$

CVM en Isis27 vinden dit leuk.
  17. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw
    O wat lekker druk bij jullie straks, maar super leuk toch dat ze samen opgroeien!
    Wij hebben onze dochter een shirtje aan gedaan met daarop “ik word grote zus” en een foto setting gemaakt met in het groot februari 2025 en boy girl vlaggetjes. Deze foto heb ik op een tegeltje laten drukken bij de hema. Foto is super leuk geworden! Onze dochter met twee handjes in de lucht. We willen het tegeltje als cadeautje inpakken en binnenkort geven.
    Hebben jullie al een idee?

18. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw
    Dankje! Mex is ook een leuke naam! Mochten jullie een meisje krijgen mag je de naam Jackie wel pikken hoor haha;)

19. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Ja precies! Dat is al heel fijn.

Ik kan me voorstellen dat je die afleiding mist. Zijn er wel andere hobby’s misschien waarmee je de dag een beetje kunt vullen?

20. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Ah wat een leuk idee! Ook mooi om te bewaren!

Isis27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina