Zo jij hebt er zin in ik wilde ook wel snel naar huis maar daarna heel de week in mn bed gebleven Echt week vakantie gepakt. En dat gaat in bed toch wat makkelijker dan beneden met 5 kinderen extra om je heen
Gister om 13.20 uur is onze dochter Soof geboren na een heftige bevalling. Ik wilde graag een ruggenprik, maar het ging ineens te snel dus dat kon helaas niet meer. 800 ml bloed verloren en dus nu zo slap als een vaatdoek. Het is elke keer snel naar de wc en dan snel weer terug en liggen. Anders ga ik van m’n graatje. De kleine dame had in het vruchtwater gepoept, maar we hoefte niet ter observatie te blijven. Om 16.10 uur zaten we alweer in de auto richting huis.
Spannend! Vandaag, en misschien nu al, gewoon een baby Succes! Gefeliciteerd! En fijn dat jullie alweer zo snel naar huis konden. Nu lekker genieten samen.
Morgen Uitgerekend en ook gelijk controle. Ben benieuwd of ik al iets qua ontsluiting heb. Het gaat me nog goed af momenteel!
Gisteren de intake in het ziekenhuis gehad. Geen bijzonderheden, behalve dat de baby nu weer op p98 zit... Dat had ik liever niet geweten haha. Kan het me ook nog steeds niet voorstellen want hij voelt niet als een megababy. We gaan het zien... Nu voor zondag de inleiding afgesproken. Arts had zoiets waarom niet wachten op maandag (mijn dochtertje is met de termijn van zondag geboren), maar ik moet er niet aan denken dat er misschien geen plek is, het dan pas dinsdag zou worden en het eventueel ook nog begint met een ballonnetje... Omdat ik er anders toch maar mee bezig zou zijn en dat ook niet bevorderend helpt gaf hij meteen mijn zin Verloskundige gaat morgen eerst nog een strippoging doen, want hoop nog steeds op een natuurlijke bevalling. Ze wilde eerst vrijdag pas, maar ik wil de optie voor een tweede strippoging nog hebben dus mocht toch een dag eerder. Ze strippen liever niet twee vrouwen op één dag mocht het bij allebei wat doen. Maar het kon en dan zouden we daarna wel weer zien. Nu heel erg duimen dat de kleine man snel besluit te komen. Wordt wel eens tijd met al die meiden die er al zijn
Al twijfel ik wel of een normale bevalling gaat lukken..Ben nog flink benauwd met tijden.. Alleen een keizersnede vind ik ook doodeng eigenlijk..moeilijk
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je snel naar huis mocht. Nu lekker je eigen laten verwennen en bijkomen en genieten
Misschien gewoon uitgaan van vaginaal maar wel in je achterhoofd houden dat er opties zijn? Ik weet niet of een ruggenprik bijvoorbeeld verlichting zou kunnen geven? Maar dat zou je nog kunnen bespreken. En anders is een keizersnee ook een prima optie. Uiteindelijk is het belangrijkste dat je kindje gezond ter wereld komt. Zelf vind ik het idee van een keizersnee altijd minder eng dan uitscheuren of knippen het idee dat ze down under een knip zetten... Maar komt misschien ook omdat ik wel ervaring heb met een keizersnee en niet met scheuren/knippen
Ik ga het er morgen gewoon over hebben in het ziekenhuis, hun zullen heus wel meer ervaring met dit soort dingen hebben. Zal heus niet de enige zijn die zoiets meemaakt einde zwangerschap. Ben bij beide kinderen ingeknipt, ook geen pretje idd..
Zucht, er zijn er al twee waarvan de bevalling begonnen is dus ze gaan niet strippen vandaag... Waarom ben ik niet één van die twee?
Hier nog in de wachtkamer. Heb 2 cm ontsluiting nu. Ze gaan overleggen wat het verstandigste is, normaal of keizersnede
Frustrerend. Maar om er even een dooddoener in te gooien... elke dag wordt je kans groter dat je zelf begint
Geen keizersnede, er zijn toch meer complicaties mogelijk daarbij dan bij een natuurlijke bevalling. Ook omdat ik dan echt plat moet liggen en dat ook niet echt fijn is voor mijn longen. Eventueel krijg ik vrijwel gelijk een ruggenprik zodat ik het grootste deel van de bevalling niet voel en dus ook niet hoef in te spannen. Een ballonnetje plaatsen is in ieder geval niet meer nodig aangezien ik al ontsluiting heb. Afspraak inleiden blijft staan maar heb het idee dat ik nu lichte weeën heb door het toucheren dus we wachten af en anders heb ik nog een week om verder te herstellen.