Ik snap dat je heel onzeker bent.. ik hoop echt dat je wat eerder bent met testen,dan loopt dat HCG niet zo snel op.. vind die laatste wel weer duidelijker dan de dag ervoor
Ja ik dus ook maar dat vond ik gisteren ook maar als ze dan echt flink opdrogen zie ik nauwelijks verschil. Zo lastig hè deze eerste weken. Moet ik ook maar niet zo snel willen testen
Ik ben aan het aftellen, vorige keer haalde ik de echo niet dus ben echt angstig elke keer naar de wc..
Aww ja dat is zo moeilijk! Hopelijk zit het gewoon goed, gewoon blijven testen.. hoop echt dat die morgen donkerder is!
Ik zei net tegen mijn vriend dat ik er even wat ga halen bij de action. Gewoon even die erbij naast leggen komende vier dagen.
@Daantje17 ahh jouwe is gelijk duidelijk! Te lief dat je hem hebt gedaan. Ik hoop dat de inkt wat anders werkt en kruidvat gewoon toch rare dingen zijn Mijne is opgedroogd nu duidelijker... Ik vind dit zo raar he. Je hebt gelijk om je rust te pakken als de kleine slaapt.
Super vervelend is dat hè, ik durf bijna niet naar de wc, omdat ik dan bang ben dat het mis is. Hoop dat we beiden snel een goede echo hebben
Van Action vond ik om oploop te controleren wel fijn, maar hoe de testen nu zijn weet ik niet. Heb ze dit keer niet gekocht en kruidvat 2v5 lijkt ook anders.
Nou ik vind hem best duidelijk hoor! Miss dan ietsje minder ver.. maar je ziet zeker wel wat bij t4, betekend dat trouwens 6 weken zwanger want op de site stond 4 weken zwanger.. kon de verpakking niet inzoomen dus weet niet of het na je ovulatie telt of met de 2 weken erbij..
Jij hebt hem 2 dagen na mij, spannend hoor dan kan je vast ook al meer zien want je bent verder dan mij. Is iedereen hier zeker van zn ovulatie? Ik heb dus geen idee want 8 augustus was mn miskraam en heb normaal een cyclus van ongeveer 39 dagen. De vrouw aan de telefoon zei 5.1 vandaag maar voor de zekerheid zet ik mezelf op 3.6 vandaag. Uitgaand van de 39 dagen cyclus.
Ja T4 betekent 6+ idd T1 ben je 3-4 weken zwanger. Kruidvat rekent vanaf de eisprong op de verpakking. T2 is 4-5 weken en T3 5-6 weken Ik gok dat je ook naar het kleurenpatroon moet kijken..
Wilde m straks gaan halen maar ja ik ben nog lang geen 6 weken haha ofnouja voor mn gevoel dan dus dat heeft geen zin om je gerust te stellen haha ben zelf wel benieuwd eigenlijk.. maar ze zijn vind ik best prijzig tis echt een commerciële boel geworden voor ze.. teren op de onzekerheid bij vrouwen op
@Karelloos Ik deed ovulatietesten en temperaturen, maar ik twijfel wanneer de eisprong was. Daarom heb ik de meest logische voor mezelf aaaangehouden. Heb je jezelf lang ingehouden met een test doen? Wel voor jezelf fijn om nu deze termijn in gedachten te houden idd.
Dat is het echt! Ik vond de CB 1-2 fijn en dan de 3+ (goedkoper online). Dat is tenminste duidelijk. Alleen wil je ook iets van oploop zien en dat valt me voor mezelf tegen. Ik heb deze test wel ook rond 4 weken gedaan trouwens. Het is echt erg.
@Precious03 Ik heb wel natte testen zal eens kijken of ik die onder elkaar kan plakken. Deze nu net gedaan van de action. De gewone niet de early. Ziet er oke uit of niet?