Heb net met mijn man overlegd maar degene die ik wil (goede vriendin) doet soms 3 gezinnen op een dag.. Vorige keer had ik gewacht en was het een miskraam, dit keer wil ik dus mede door jou eigenlijk al meteen zeggen.. maar stel dat het misgaat :/ dan weet ze dus van ons proberen ofzo haha zou dat niet leuk vinden maar ik ga het denk ik gewoon doen! Oh dames ik vind het zo spannend, vorige zwangerschap was best zwaar dus soms denk ik wel "was dit wel een goed idee?" Stom he.. en de misselijkheid zometeen, ik hoop echt dat het te doen blijft. We wilden het pas na de 13 weken echo vertellen (we verwachten niet echt hele enthousiaste reacties..) maar dat kon ik dus niet, dus nog voor de 10 weken gezegd omdat ik zo intens misselijk was. Manlief moest 3 weken eerder vrij nemen want kon niet voor de kinderen zorgen Op die dagen vergeet je zelfs (ik dan) waar ik het voor doe, zo erg dat ik dan ga lezen over abortussen enzo pff terwijl ik ook weer zo bang ben dat het misgaat.. Wat een ellende allemaal Oke sorry, we beginnen de dag positief met een early knaltest, was nog niet zeker over de eerste.. Ik hoop echt dat we allemaal in het groepje blijven en dat alles goed mag gaan!
Hoe oud zijn jullie andere kinderen dan? Mijn jongste is net 18 maanden en ze sliep redelijk (1x per nacht, ik geef nog borstvoeding) maar afgelopen nachten was het minimale 5x! Nou ik was het gisteren zo zat dat ik ben gestopt met de nachten voeden. Veel huilen natuurlijk maar blijven uitleggen en water aanbieden, vannacht ging al 10x beter!
Oh ik vergeet helemaal te antwoorden, ik heb wel rekbaar slijm gehad maar dat had ik een week lang en als ik over ovuleren lees begint dat al voor de eisprong dus heb gewoon het eind gerekend, dat ik het zeker weet. Extra spannend 1 oktober!
Haha bij mij was hetzelfde. Van de week voelde ik mij zo slecht en moe, wat denk je; kwam hij opeens om 00:00, daarna elk uur wel gezien… wilde niet de borst of drinken, maar gewoon bij mama liggen… Denk dat hij het aanvoelde dat ik niet lekker was ofzo… Nu afgelopen nacht weer goed gegaan ik voel mij trouwens gelukkig ook wel een stukje beter, alleen de moeheid is er nog heel erg mja liever dat dan misselijk enzo erbij
3 gezinnen op een dag dan heeft ze bijna geen tijd voor elk gezin… Gelukkig de zzp Kraamzorg die ik heb doet het dus zo, zodat ze een kleine kans heeft dat ze bij 2 gezinnen moet lopen (gebeurd af en toe wel is) zo herkenbaar, was het wel een goed idee… Toen ik van de week zo ziek, zwak en misselijk was, heb ik dit ook wel een paar keer gedacht Maar gelukkig nu alleen moeheid, dus dat is een stuk beter Hier heeft manlief bij de vorige zwangerschap zeker 1 maand eerder al thuis moeten helpen (oudste was toen 4, dus naar school en kon hij werken). Ben benieuwd hoe deze zwangerschap verder gaat… Ik voel al dat mijn bekkeninstabiliteit weer er is… dus dat is beetje tegenvaller zo snel al Voor de rest blijf ik positief en ben ik alleen maar blij dat ik nog een wonder in mijn buik mag dragen <3 Oh en die test! Een super mooie knaller!!
Mijn jongste is 8 maanden en de oudste is 5 jaar Oudste is van een andere vader ik geef hier de jongste ook nog borstvoeding. Gelukkig komt hij al maanden niet meer in de nacht voor een voeding…. Uniek met borstvoeding weet ik wel, dus beetje verwend wel Fijn dat het al 10x beter gaat, nog even doorzetten en dan komt het vast goed
Termijnecho haha maar die van mij lopen ook niet zo op als ik ken van mijn dochter. Dus blijft spannend dit.
Ik vind de dipstick mooi opgelopen, de action niet maar ik ben een avondtester. Vanavond nog een keer doen en dan vanaf morgen alleen in de avond testen. Maar er is oploop, ik bedoel meer dan afwachten hierin kan ik toch niet doen.
@Karelloos dat is wel heftig meer op 1 dag. Misschien dat je er dan nog makkelijker tussen past.. Die ik wilde doet ook niet veel voor zichzelf (extra uren kan ze bij draaien via een groot kraambureau). Ik snap je ook wel dat je nog niet wil dat ze weet dat jullie nog graag een kindje willen. Mooie testen ♡ hoop ook dat het bij ons allemaal goed mag blijven gaan. Wil je het nu ook weer langer geheim houden eigenlijk? Ik denk dat twijfel heel normaal is hoor. Lijkt me wel heftig met borstvoeding stoppen als de kleine er nog om vraagt, maar het is wel fijner als je straks kunt doorslapen. Onze jongste is 13 maanden. @Daantje17 ja die misselijkheid is toch wel het vervelendste.. Wat ik me weleens afvraag met bekkeninstabiliteit.. Zou het helpen om dagelijks te gaan wandelen om het te versterken? Ik vond net een sensitest dipstick in verpakking in mijn kast ik dacht al dat ik 1 kwijt was
Oh wat leuk, ja ik wilde graag 2 jaar verschil maar dat gaat hem niet meer worden helaas. Wel leuk hoor zo kort op elkaar! Misschien straks een beetje aanpoten maar mijn oudste 2 schelen net geen 15 maanden en die kunnen niet zonder elkaar (soms ook niet met elkaar ). Ja mn man zei zelfs, ze horen wel als je bevallen bent haha maar het plan is nu 13 weken echo afwachten. Mijn ouders (vooral moeder) zijn bezorgd "of ik het wel aankan" maar zullen wel blij zijn denk ik (al vinden ze het wel druk nu al) en mn schoonouders die gaan het denk ik niet echt leuk vinden maar die hebben wel eens gezegd "is jullie leven, moeten jullie zelf weten". Maarja klopt wel, het is ons leven en tussen nr 3&4 zit best veel tijd, wilde nog graag een vriendinnetje en vond 4 kinderen zo'n even getal haha Ik denk dat dit de laatste is, maar zeg nooit nooit
Oh @LizMe & @Precious03, hopelijk lopen jullie testen mooi op, wat een onzekerheid is dat he.. Ben zo blij dat ik (met de grootste moeite) zolang heb gewacht met testen dit keer.. Maar heb t even op een ander forum gevraagd, sommige hebben dus rond 14dpo ook zon test gehad.. dusja ik reken mezelf niet verder en ga er ook niet op hopen.
@Karelloos herkenbaar het niet met en niet zonder elkaar kunnen haha. Alle leeftijdsverschil heeft weer zijn eigen voordelen natuurlijk. Echt jammer dat de familie dan zo reageerde. Dat doet toch wat met je. ♡ Hier is het wel echt de laatste. Ik had net ook een oude foto gevonden en die was ook net na 14dpo zo'n streep op de action test. Het is zoiezo een mooie test die je had
Toch de gevonden test gedaan En ik ben heel erg geschrokken! Ik had een eerdere test vergeleken en waarschijnlijk over de kop gehouden, dus ik dacht dat links de controle streep was!! Gelukkig is links de teststreep!! Dit is voor mij echt een geruststelling.
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 30 jaar - 5de kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (6) ♡ Afspraken September: 17 september echo - Daantje17 19 september pretecho - Denise20 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 3 oktober intake + echo - Otsie 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik moet zeggen dat ik een stuk misselijker ben dan ik bij mijn zoon was. Mijn buik is ook mega opgezet, ik pas nog maar 1 broek en een andere kan wel dicht maar niet van harte. Ik weet dat het darmen zijn (en eten, want ik eet super veel tegen de misselijkheid) en geen baby, maar ik ben wel bang dat het mensen op gaat vallen. Als de echo goed is ga ik gewoon lekker zwangerschapsbroeken halen
Haha, wat doen sommige een hoop testen! . Snap dat ook wel uit onzekerheid!. Ik heb 1 test gedaan, Kraamzorg, bij de eerste vond ik het heerlijk, daarna echt walgelijk. Ik heb zelf in de kraamzorg gewerkt, dus weet alles dondersgoed. En wil ze niet misbruiken, dus ga me nergens inschrijven. We wonen nu in een gereformeerde gemeente, en ging even een beetje zoeken naar vk, maar wat ik er nu van lees sluit er niets aan bij wat ik zoek dus even kijken hoe ik dat ga doen.
Haha! Hier is het opgezette gevoel eindelijk weg, maar mijn man ziet ookal een buikje komen. Ik doe maar net alsof ik teveel gegeten heb hoor . Gek hoe de darmen reageren eigenlijk he? Misselijkheid is wel naar. Wordt bij mij nu ook erger @Donders het is ook geen leuk iets van mezelf al die testen. Ook nooit eerder zo gedaan. Ik wilde heel stiekem nog een nieuwe indicator halen om 's avonds te doen, maar ben er echt wel klaar mee. Vertrouwen hebben en houden is beter. Wat zoek je in een vk praktijk? Ben ik heel nieuwsgierig naar! Kwa kraamzorg snap ik ook wat je zegt. Je wilt niet overbodig zijn. Ik heb het wel nodig voor de hulp bij borstvoeding. Anders was het ook meer luxe geweest dan anders
Klinkt stom, maar ik wil kunnen schelden tijdens mijn bevalling . Helaas ervaren dat dat niet gewaardeerd wordt, wat me enorm tegenwerkt. En ik wil geen enorme controle Voor eventueel borstvoeding zou een oogje erbij wel handig zijn. Maar ik acht de kans klein dat ik bv ga geven.