♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Precious03, 31 aug 2024.

1. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    @LizMe & @Fultimemommy ik ga denk ik niet van jullie winnen met wie als eerst gaat bevallen haha vorige pas met 41 weken en jullie?

Sinds de
    Nou.. hebben ze zelf wel eens een bevalling gedaan?

Moet eerlijk zeggen sinds ik me ben gaan inlezen over hoe je het beste met weeën kan omgaan (Pleunie Teunis op yt) heeft dat echt mn kijk achteraf op de bevalling verandert. Bij de 4de een badbevalling gehad thuis en Oh ik kijk er zo romantisch op terug.. bij de 3de in paniek geraakt en ook gegilt tijdens de bevalling, maarja zo werkt iedereen anders, ik heb echt een heel vrij denkende (toevallig gisteren oma geworden ) verloskundige..

2. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Hier duurt het alleen nog best lang tot ik er heen mag..

Bijgevoegde bestanden:

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Wat tof dat je nog borstvoeding geeft! Onze dochter is 6 jaar, dus hier juist groot leeftijdsverschil

4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Dye stealer noemen ze dat haha

Precious03 vindt dit leuk.
  5. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Pleunie volg ik ook, krijg wel wat jeuk van haar eigen stem soms haha maar inderdaad die kijk is heel erg mooi. Ik heb zelf ook fijne verloskundige gehad, die liet me lekker. Pas toen ik medisch werd werden ze ook gelijk streng in wat ik mocht doen qua geluid en dat vond ik gelijk niet fijn.
    Bij mij begonnen de weeën op 40+5 en geboren op 40+6 na bevalling van 27 uur.

6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Hier nog later hoor, pas maandag 14 oktober maar ik ben aan het kijken of ik die kan verplaatsen naar week ervoor omdat ik me vergist heb dat ik dan nog op vakantie ben.

7. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    hahaha ik heb ook een countdown naar de echo op mijn telefoon staan.

Misschien kun je mij nog inhalen dit keer qua bevaldatum, ik moest de vorige keer ingeleid worden met 42 weken :roflmao:

Karelloos vindt dit leuk.
  8. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Hoi dames,
    Mag ik me hier ook aansluiten? Ik twijfelde om het te doen want vindt het rete spannend. Maar goed hier ben ik dan!

Na een heftig jaar, Eindelijk zwanger van onze 8ste terugplaatsing.

Ik ben 23 mei uitgerekend en 8 oktober onze eerste echo. Erg spannend. Ik had op 9 dpo 4 dagen na een 5 daagse embryo al een licht streepje wat steeds mooier opliep.. op 11 dpo 1-2 op de clearblue
    Gister op nod 14 dpo gaf de cb al 2-3 aan.

Bijgevoegde bestanden:

Precious03, Otsie en Karelloos vinden dit leuk.
  9. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Je mag je zeker aansluiten, wow wat een weg heb je al afgegaan zeg.. Hoop dat alles goed blijft gaan en 1 dag eerder dan mij uitgerekend!

MamaMan0n vindt dit leuk.
  10. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Wow das lang haha ik heb een vriendin die vorige keer met 42.3 is bevallen thuis en de bevalling erna met 39 weken dus wie weet! Haha zegt niks

Otsie vindt dit leuk.
  11. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Die stem is vreselijk! Maar wat naar.. waarom werd je medisch? Lijkt me echt niet leuk zeg!

12. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Leuk mijn dochter is ook 6 haha maarja de jongste is dus 1,5.

Willen jullie het trouwens weten wat je krijgt? Ik heb het bij alle 4 geweten en dit keer wil ik proberen het niet te weten, schijnt een motivator te zijn tijdens de bevalling.. Maar of dat gaat lukken, hoor nogal vaak dat ik ongeduldig ben :rolleyes:

13. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Ja, ik wil het heel graag weten, geslacht maakt me niks uit, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig haha

Precious03 en Karelloos vinden dit leuk.
  14. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Ooh!! Haha! Die had ik niet verwacht. Ik vind dat je de vrouw gewoon moet laten.. In wat voor keuze dan ook.. En schelden doe je niet voor je plezier. Het is wel fijn dat je rekening houdt met de verloskundigenpraktijk zodat je geen rekening ermee hoeft te houden wat hun niet leuk vinden..

Pleunie ken ik niet eens :eek:

Bevalling en de pijn moet ik nog even niet aan denken. Al ging mijn 3e bevalling Super snel! Eerste weeën bij 5, gebroken vliezen bij half9/9u? En net na half 11 was de kleine er na ik geloof 3x persen :eek: .

@MamaMan0n zo spannend. Gefeliciteerd! En welkom!

Hier ook veel te nieuwsgierig naar het geslacht. Aan 1 kant leek het me zo leuk om het eens een keer niet te weten, maar ik kan het niet :roflmao: hahah. Al denk ik dat het een meisje is al vanaf de 1e tweede wazige streep op de test.

40+ weken zwanger lijkt me trouwens wel heel zwaar zeg! Ben benieuwd hoe het bij iedereen zal verlopen. Een nieuw avontuur.

MamaMan0n en Otsie vinden dit leuk.
  15. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Hier ook nog 12 dagen :oops: na de 10 dagen is het echt aftellen.

Karelloos vindt dit leuk.
  16. Donders

Donders Actief lid

12 okt 2020
    102
    104
    43
    Vrouw
    Niet bekend.
    Ik wil het geslacht wel weten

Ik geef eerlijk toe dat ik 1 bepaald geslacht wens, bij mijn tweede heb ik echt even gehuild toen het anders was.
    Ons andere geslacht is een sterretje, dus ja ik heb heel erg de wens naar een geslacht, en wil me daar dus ook op voorbereiden
    Wij delen het dan weer niet openlijk met de buitenwereld vermoed ik. De vorige keer alleen als mensen er echt naar vroegen wat het geslacht was.

Hebben jullie een idee in jullie hoofd wanneer jullie het bekend willen maken?. Ik het liefst bij onze kinderen pas na 20 weken, dit omdat het anders zoooolang duurd. Dus dan de rest ook na 20 weken pas.

17. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Heel normaal die voorkeur.. vorige zwangerschap kwam door de spiraal, we hebben beide geslachten al dus echt geen voorkeur gehad.. maar deze zal heb ik wel een voorkeur haha al houd ik zeker rekening met het andere.

Mijn man wil het liever ook tot de 20-weken geheim houden maar vind 13 weken lang zat, bovendien vorige keer de 10 weken niet eens gehaalt omdat ik zo ontzettend ziek was..

18. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Ik ga het na de eerste echo gewoon vertellen. Ons zoontje is jong genoeg om nog niet helemaal te snappen dat als er een baby in mama’s buik zit, die er later ook uit gaat komen, dus dan durf ik dat wel aan. Geslacht vertel ik ook gewoon als ik het weet, ik kan geen geheimen bewaren.

Veel mensen in onze omgeving weten ook dat we bezig zijn voor een tweede, want ik kan geen geheimen bewaren, dus die zullen het anders toch snel doorhebben.

Vorige keer hebben we ook het geslacht gewoon direct verteld en de naam ook toen we het wisten, hoefden we ook niet op te letten en het was ook mooi om hem voor z’n geboorte al bij naam te kunnen noemen.

19. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Leuk! Hier vroeg gisteren of ik nog een 5de wilde.. ja zeker haha

Mn vriendin was nog helemaal vrij in mei (kraamzorg) dus echt heel spannend.

Hebben jullie trouwens ook groeipijn, ik weet dat het normaal is en had het bij de vorige kinderen ook maar deze keer lijkt het wel extreem, soms wil ik bijna een paracetamol nemen. Misschien maak ik mezelf gek maar merk ook iets anders aan mn maag, kan het nog niet misselijkheid noemen maar het gaat er wel naartoe.. vorige zwangerschap begon het tussen week 7&8..

Otsie vindt dit leuk.
  20. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL

Geen idee wanneer ik ga bevallen :roflmao:
    M’n laatste zwangerschap ben ik met 37 weken ingeleid omdat ik nier problemen had :(

Deel Deze Pagina