♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 30 jaar - 5de kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (10) ♡ Afspraken September: 17 september echo - Daantje17 19 september pretecho - Denise20 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 3 oktober intake + echo - Otsie 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hoi hoi! Ik sluit me heel voorzichtig bij jullie aan. Voel me nog behoorlijk onzeker na een miskraam vorige maand een week na mn positieve test. dus zal nog wel een tijdje blijven door testen om te kijken of er oploop is. Heb nog niet met de verloskundige gebeld om een 1e afspraak te maken, bang om weer af te moeten zeggen.
de test van 11 dpo was bijna niks te zien die heb ik weggegooid… heb ook nog 2 CB test van 11 en 12 dpo
Ja wilde net als Otsie zeggen! Maar vandaag ben je 14 dpo toch? Ik ben namelijk 15dpo want ben 1 dag minder ver of tel je die dagen van de eisprong niet mee.. pff ik snap er niks meer van
Ik breek even in.. Ik vind je test er prima uitzien voor 12 dpo hoor. Dit was de mijne op 14 dpo. Kruidvat testen zijn niet zo heel duidelijk meer.
1 september was de CB ovulatietest positief, dus 24-48 uur later de ovulatie. Ga nu uit van 3 september. Dan kom ik op 12 dagen na ovulatie
Kan iemand mij op de lijst zetten? Op mijn telefoon lukt dat niet.. en ik heb geen computer,, alleen een werklaptop waar ik bang ben dat ze kunnen meekijken haha 31 jaar,, 3e kindje. Ik denk, de 23e
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3de kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: Donders - 31 jaar - 3de kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 30 jaar - 5de kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (11) ♡ Afspraken September: 17 september echo - Daantje17 19 september pretecho - Denise20 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 3 oktober intake + echo - Otsie 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nou dames… een druk weekend hier… Ik heb meegelezen, maar ben vanaf morgen weer ‘online’ nog 2 dagen……. We beginnen nu beide het wel weer spannend te vinden die eerste echo
@Karelloos haha te toevallig als mensen vragen op dit moment of je nog een kindje wilt. Al vind ik de vraag ergens ook raar, want het is je niet altijd gegeven natuurlijk. Fijn dat je vriendin in mei nog vrij is! Moet je het nog officieel regelen? @Jaimpiej gefeliciteerd! En die onzekerheid voelt verschrikkelijk ik hoop dat je die snel kwijt bent ♡ Ik heb dat ook gehad dat testen een dag niet opliepen, maar afliepen. Daarna heb ik 's avonds getest en die gingen beter.. Kruidvat testen heb ik me deze keer ook flink onzeker bij gevoeld trouwens!! De Kruidvat early waren beter! En de sensitest dipsticks ook veel fijner dan kruidvat. @Daantje17 gewoon dinsdag al he! Daarna @denise20 . @LizMe jou testen lopen ook mooi op zag ik! Hoe gaat het verder met iedereen? Ik sta sinds vandaag ingeschreven bij een lieve kraamzorg die graag wou helpen om borstvoeding te laten slagen. Ik kreeg daarover een groot bericht van haar en dat was heel fijn.. Hoef ik me daar geen zorgen over te maken
Klopt het is ergens een heel ongepaste vraag maar moet eerlijk bekennen dat ik het soms ook vraag omdat ik gewoon heel benieuwd ben.. maarja het kan eigenlijk niet he!? Uhm ik heb me via de officiële weg ingeschreven, maar ze zei dat ze op vakantie is dus we spreken elkaar later wel! @Daantje17 overmorgen.. spannend hoor! Hoop een hele mooie echo met een prachtig hartje!
Ik begin langzaam maar zeker meer te geloven erin. De premom had echt meer tijd nodig om op te lopen maar gaat nu echt super. De action was ik 13dpo zo blij mee en vind ik nu dus beetje slapjes oplopen Laatste action nu ook dus mooi weer aan de kant en verder met premom in de avond. Wat vinden jullie? Is toch bijna knaller en dan is 15dpo netjes toch?!
Haha @Precious03 ik voeg net nieuwe testen toe dagje weggeweest vandaag met familie en dan echt samen dit geheimpje hebben. Voelde zo romantisch ofzo haha. Vorige keer voelde ik me dus nu al zo doodongelukkig dus dat is wel heel apart dit. Ik hoop dat het goed zit en dat me een zwangerschap zonder depressie gegund is.
Deze dagen zijn killing hè, ik had ook langzaam oplopende testen. Nu ineens gaat het hard. Ik duim voor je
Bedankt voor je berichtje! Ik had 2 en 4 jaar geleden volgens mij ook veel duidelijkere testen van de Kruidvat. ik heb 2 jaar geleden een lactatiekundige ingeschakeld, heel fijn!
Ik vind het er mooi uit zien, zou zeggen doe die al testen aan de kant en geniet van dat romantische geheim