♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Precious03, 31 aug 2024.

1. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    ♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

1 mei:

2 mei:

3 mei:

Lois93 - 30 jaar - 4e kindje

4 mei:

5 mei:

Gurdy - 40 jaar - 3e kindje

6 mei:
    Denise20 - 33 jaar - 2e kindje

7 mei:

Precious03 - 36 jaar - 4e kindje
    Daantje17 - 35 jaar - 3de kindje

8 mei:

9 mei:

10 mei:

11 mei:

12 mei:

13 mei:

14 mei:

15 mei:

16 mei:

17 mei:

18 mei:

19 mei:

Otsie- 34 jaar - 2e kindje

20 mei:

21 mei:

22 mei:

23 mei:

Donders - 31 jaar - 3de kindje
    MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje

24 mei:
    LizMe - 30 jaar - 2e kindje
    Karelloos - 30 jaar - 5de kindje
    Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje

25 mei:

Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje

26 mei:

27 mei:

28 mei:

29 mei:

30 mei:

31 mei:

Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (12)

Afspraken September:
    17 september echo - Daantje17
    19 september pretecho - Denise20
    26 september intake + echo - MyPrecious03
    27 september echo - Lois93
    27 september intake - Daantje17
    27 september intake + echo - Gurdy
    27 september eerste echo - fultimemommy
    30 september echo - Denise20

♡ Afspraken Oktober:
    1 oktober intake + echo - Karelloos
    3 oktober intake + echo - Otsie
    8 oktober echo - MamaMan0n

9 oktober intake + termijnecho - Lois93

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Je hebt gelijk maar ik denk niet dat dit lukt haha. Ik wil echt even de volledige knaller zien en dan stop ik :)

Karelloos vindt dit leuk.
  3. Donders

Donders Actief lid

12 okt 2020
    102
    104
    43
    Vrouw
    Niet bekend.
    Zo lastig!. Vrijdag gaan we uit eten met mijn broer en schoonzus. En we gaan dus sushi eten, ik die rauwe zalm overslaat?
    Dan weten ze het meteen

4. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Heb je het de vorige x misschien toch iets aangevoeld? Het voelt voor mij ook gek naaf familie toe. Was gisteren toevallig ook bij mijn familie en toen dacht ik jullie moesten eens weten! ♡
    Had je de 1e zwangerschap een depressie? Hoop ook dat het je bespaard blijft zeg!

5. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Ziet er goed uit en herkenbaar.. Ik ben eindelijk het punt voorbij geen nieuwe meer te halen :oops:

LizMe, MamaMan0n en Karelloos vinden dit leuk.
  6. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    @Jaimpiej een lactatiekundige is nog een optie idd. Vorige keer werd ik zelf heel ziek. Ik wilde er toen nog weer voor gaan, maar het ging echt niet meer helaas.

@Donders oohh! Dat is echt lastig! :oops:

7. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Ik ben afgelopen vrijdag sushi wezen eten (wist het pas de dag ervoor) maar heb heerlijk genoten en ja als ik zou afzeggen zou ze het weten. Als ik het goed begreep is er nu nog geen bloedlink tussen jou en de baby dus geen gevaar. Vooral het derde trimester erg gevaarlijk, maarja de kans is überhaupt al zo klein dat je dat krijgt.

8. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Ik had dat ongelukkige alleen bij de meiden, was best wel depressief, achteraf gezien maar stond op automatische piloot. Na haar geboorte en dat eerste jaar ben ik ingestort en heb ik hulp gezocht. Daarna weer zwanger van een meid en wel depressief maar gelukkig niet heel erg, hoop miss dat je nu het andere geslacht krijgt? Of gewoon een makkelijkere zwangerschap, dat heb ik bij de 2de gehad haha

9. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Nou ik vind het zo raar.. vanochtend gezellig met de kids voorbereiden voor school. Hadden de 2 oudsten het over rappen (dat ze het goed konden) en een beat maken dus ik zeg tegen de een maak de beat en de ander rapt.

Ik viel bijna op de grond.. zijn letterlijke woorden *ja Mama is zwanger en ze krijgt een dikke buik!* WAT?!

En op t schoolplein een moeder tegengekomen met wie het goed klikt, dus ik zei ja mn oudste die zwaait alleen nog maar naar me, die wil geen knuffels meer.. zegt ze "ah joh je hebt er nog 3 andere of misschien zelfs 4?" Uh wat!? Haha

Ik heb wel eens gezegd dat ik twijfelde of ik nog een 5de wilde maar zeker nu niet met de dreumes want vond het best zwaar, tot die wens er opeens was!

Oke en de andere kant overvalt me de angst zo erg.. kan ik het wel aan? Word ik niet ziek? Is het geen mola-zwangerschap? Gaan we hierdoor scheiden uiteindelijk? Poeh wat kan ik soms doemdenken, terwijl ik zo happy ben!

10. Donders

Donders Actief lid

12 okt 2020
    102
    104
    43
    Vrouw
    Niet bekend.
    Ja ik denk dat ik ook maar gewoon ga eten!. Houd er gewoon rekening mee en eet niet teveel,

LizMe, Precious03 en Karelloos vinden dit leuk.
  11. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Geniet ervan, dit was mn laatste keer natuurlijk omdat ik het niet wist maar wacht nu tot na de bevalling! Ik had all-you-can-eat dus heb zoveel gegeten dat ik bijna moest overgeven #oeps maar het was het waard!

12. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Hahaha!! Soms zeggen ze zulke dingen op juist de goede momenten en hebben ze het zelf echt niet door :roflmao: !
    Hier had mijn oudste zoon een zwangerschapstest gezien op een filmpje en was daarover aan het praten :roflmao: . Ik dacht hoe begin jij daar een gesprek over :roflmao: ? En juist nu.

Een paar weken geleden had ik een gesprekje met iemand en ze zei tegen mij jullie hebben genoeg slaapkamers. Toen dacht ik ook je moest eens weten! :cool: Het liefst vertelde ik het gelijk :roflmao: haha we wisten het toen nog maar net.

En de angst gedachtes zijn denk ik wel normaal hoor. Het stukje scheiden is wel een nare gedachte..
    De eerste periode met een baby is best druk en aanpassen weer. Dat laatste vind ik ook spannend. Hoe zal het zijn!

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik heb ook naar anderhalf jaar hulp gezocht en jaren therapie gehad. Natuurlijk niet alleen hierdoor maar zat er zeker bij. Vandaar dat ik het nu ook aan durf. De psycholoog heeft het achteraf gediagnosticeerd als prenatale depressie omdat het zo duidelijk gebonden was aan de zwangerschap. Bijzonder hè hoe het kan reageren. Hoe voel jij je nu erin?

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ja klopt, helaas pas daarna gerealiseerd dus heb me heel eenzaam gevoeld. Voelde niks meer voor niemand niet. Was heel heftig. Dus dat ik me tot nu toe oke voel vind ik zo fijn.

Precious03 en Karelloos vinden dit leuk.
  15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Dikke knuffel! Ik ga ook van paniek naar zwaar geluk. Het is ook zo niet te overzien ofzo.

16. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Oh nou wel goed dat je hulp hebt gezocht, ik vond de stap nemen zo groot maar ergens ook zo hypocriet want ik vertelde mensen al jaaaren dat ze hulp moesten zoeken en zelf deed ik het niet (hoog functionerende depressie, niet dat ik in bed lag, ja ook periodes).. Maar heel blij dat ik het heb gedaan, zie dingen ook niet meer zo zwart wit, dus als ik depressief word dan weet ik dat het tijdelijk is, en in het ergste geval zoek ik weer hulp. Maar zo stond ik er bij de eerste niet bij stil, wel jammer want zo heb ik weinig van haar kunnen genieten..

Onze kinderen (had je nou een dochter?) schelen 1maand en 1 dag, wat grappig!

17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Heel herkenbaar, ik weet ook gewoon weinig van dochter haar eerste jaren. Ik zat echt in overlevingsstand. Zo verdrietig hè.

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    IMG_20240916_174039.jpg 16 dpo :)

Fultimemommy en Karelloos vinden dit leuk.
  19. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Prachtige test, en nu allemaal weg met de testen dames. Je bent zwanger, gewoon vertrouwen dat alles goed gaat :thumup:

Fultimemommy en LizMe vinden dit leuk.
  20. Donders

Donders Actief lid

12 okt 2020
    102
    104
    43
    Vrouw
    Niet bekend.
    Zijn er dames bang voor een depressie voor of na de bevalling?..

Ik wel.... extreem. Bij de eerste ben ik opgenomen geweest bij mijn tweede en derde zwangerschap heb ik bij beide een flinke depressie gehad.
    Ook bij alle 3 vergifiting (laatste HELLP)

Dus dat is iets, hoe pril alles nu nog is, waar ik wel over nadenken.

Deel Deze Pagina