♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 30 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 30 mei: 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 19 september pretecho - Denise20 25 september echo - Lois93 26 september intake + echo - Precious03 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 11 oktober - eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 28 oktober intake - LizMe ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Het kan ook door vermoeidheid komen in combinatie met de zwangerschap. Hormonen? Wel goed dat je ook tegen jezelf kunt zeggen dat je die rust nu even nodig hebt en dat je man dan bijspringt. Het is echt een gevoel dat opkomt zonder reden? ♡ knuffel
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 30 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4e kindje 30 mei: 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1 ☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 25 september echo - Lois93 26 september intake + echo - Precious03 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - Fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 11 oktober - eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 28 oktober intake - LizMe ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Welkom alle nieuwe mensen! Hier merk ik dat ik nu wel echt misselijk begin te worden. De ochtend valt wel mee, maar vanaf een uur of 1300 wordt het steeds heftiger Ik ben ook erg moe, helemaal gesloopt al rond een uur of acht. Vandaag vast bloed geprikt, uitslag krijg ik over een kleine 2 weken bij de verloskundige, ik dacht dan heb ik dat maar vast gehad haha
Nou ik merkte vorig weekend al dat ik heel moe was en dat avondeten echt uit mijn tenen moest komen, gewoon een soepje met gebakken ei erbij oid terwijl er hier echt wel een grote maaltijd op tafel staat.. zo ging het eigenlijk de rest van de week ook tot gister, toen merkte ik van he.. ik voel me niet fijn en vandaag al 2 dutjes gedaan en echt nog steeds ontzettend moe.. Maar ja ik heb de vk al gebelt, 1 oktober heb ik mn eerste echo en intake!
Oh ik heb er gewoon overheen gelezen wat stom! Dat had je idd eerder ookal geplaatst denk ik nu net, maar ik zag je niet meer staan Springt je man bij met avondeten? Voor mij helpt het wel om naar buiten te gaan met de kleine overdag, maar ik zit deze laatste dagen ook teveel in mijn hoofd in alle vrije tijd. Het is niet fijn alle onzekerheid. Voor mij is dat de reden. Voor jou niet echt een aanwijsbare reden dus? Hopelijk kun je dit weekend wat meer je rust pakken. Misschien lekker de frisse lucht ook even in?
*rent morgen naar de winkel voor bakingsoda terwijl het heel bewust niet willen weten deze keer tot de na de bevalling. Hahaha maar het is wel grappig om te doen haha
Wat vinden jullie hier van? Ik krijg een beetje stress van de laatste test. Twijfel of hij hetzelfde is als gister of is afgelopen.
Die onzekerheid met dat testen he?! Ik vind het er goed uitzien hoor! Dit waren mijn testen met 4 weken wat eindigde in een miskraam dus geen zorgen!
Nou even een update, klonk gister nogal dramatisch maar zo voelde het ook.. het voelde echt alsof ik ineens een zware depressie had, bijna suïcidaal . Heb de hele dag op bed gelegen, niks gedaan en best goed geslapen. Voel me vandaag al 10x beter, zou dat door de zwangerschap kunnen komen? Door de moeheid? Ik weet het echt niet maargoed.. Vanochtend bijna overgegeven, maar het is nog te doen, overdag ook misselijk maar ik hoop echt dat het zo mag blijven..
Het aftellen is wel begonnen! Hopelijk geeft dat me wat kracht, op de dag vergeet ik vaak dat er iets groeit in mijn buik..