Hier net een beetje roze verlies met afvegen en wat menstruatie achtige krampen. Ben direct super ongerust natuurlijk, hoop niet dat het weer mis gaat. Als het weer mis gaat, weet ik niet eens of ik nog wel verder wil voor een tweede, denk niet dat ik die spanningen dan weer opnieuw trek als het twee keer achter elkaar mis gaat. Is er iemand die me wat moed in kan praten? Het was aardig wat roze, maar wel roze dus en niet helder rood
Hier al een paar dagen roze, bruin op en af. Hoort er bij rond deze periode. Zolang het niet helder rood is geen zorgen maken.
Hier begon de miskraam met een plasje rood bloed dus zou niet al te ongerust zijn. Je baarmoederhals is goed doorbloed dus kan snel een adertje knappen, misschien kortgeleden gemeenschap gehad?
Nee, dus dat kan niet de oorzaak zijn. Wel wat harde ontlasting, dus misschien is daarbij een adertje gesprongen. Ik weet het rationeel wel, dat het niks hoeft te zijn, maar het kan mijn spanning niet wegnemen, heel stom
Ik ga voorlopig even op stil hier. Toch wat bloedverlies, testen zijn nog wel steeds knal testen. Ik had dit bij de vorige zwangerschap ook, maar dat kindje is uiteindelijk met 17 weken geboren. Vanavond gaan we uit eten, even afleiding.
Hier is de oudste 5 jaar, zie handtekening Ja super leuk! Zullen voor hem ook veel dingen op zijn plek vallen; mama heel erg moe, mama veel last van bekken… Dus dan zal hij het wel begrijpen waar dat vandaan komt opeens
Zolang het niet helderrood is, geen zorgen maken. Anders eventueel vk bellen, die kan jou vast ook geruststellen
Ah meis toch, niet fijn. Wel goede afleiding, hopelijk werkt dat een beetje. Mocht je erg ongerust zijn, bel de vk dan. Die staan altijd voor je klaar. Knuffel
Ohja ik zie het, ja mn dochter was bijna 5 toen de jongste werd geboren. En (de toen middelste) was bijna 7.. heel leuk om te zien hoe kinderen ermee omgingen, die van 5 vroeg elke dag "wanneer komt de baby" en de middelste gaf elke dag (zonder te vragen) een kusje op mn buik... Zo lief! De oudste was net 8 en die was er bijna niet mee bezig, ook weinig interesse (zoals papa ), maar nu 4 handen op een buik!
Vorig jaar toen ik zwanger was, was hij 4 en was het ook elke dag een kusje of knuffel geven aan de baby en ‘hoelang duurt het nog’. De laatste maand hebben we toen een aftelkalender gemaakt en dat werkte heel goed en fijn voor hem ben benieuwd hoe hij nu op deze zwangerschap gaat reageren. Hij zal het super vinden, dat wel. Vandaag begon hij weer over een zusje of broertje
Ik heb de afspraak 16.45 pas niks aan, heb het liever in de ochtend Ja het helpt een soort van, ik moet constant wat in mijn maag hebben. Hoeft ook niet altijd een groot iets te zijn, een cracker of een snoepje. Maar de misselijkheid komt steeds meer naar de voorgrond en ben bang dat het straks weer 20 weken kotsen wordt
@Otsie hoe gaat het nu? Roze is vaak onschuldig, maar je wilt dit zelf niet zien natuurlijk.. Ik hoop dat het inmiddels weg is! Vaak is roze tijdelijk en is er niks aan de hand.. @Donders automatisch ga je terug denken.. ❤️. Ik hoop heel erg dat alles goed mag blijven gaan dit keer!! Als het rood is zou ik ook de vk toch even bellen morgen. Het blijft toch in je hoofd zitten vaak. Knuffel!
Oh ja dan duurt de dag vaak alsnog lang voor je de echo hebt. Hopelijk hoef je niet 20 weken te kotsen en blijft iets eten helpen! Het is zwaar als je je zo lang niet fit voelt.
Oh ik dacht morgen al verkeerd gelezen/begrepen haha. Het lijkt me ook wel leuk om langer een geheimpje te hebben. Ik zit nog zo in twijfel.
Het lijkt opgehouden gelukkig, krampen zijn er nog wel, maar er gebeurt ook van alles in mijn baarmoeder natuurlijk, dus dat hoeft niets te betekenen. Over 11 dagen gelukkig de echo, dus dan heb ik hopelijk wat meer geruststelling
De krampen op zich zijn wel normaal idd. Zolang je geen rood bloed verliest staat het denk ik ook los van het roze. En ik snap je gevoel helemaal dat je helemaal uitkijkt naar de dag van de echo! Morgen nog 10 dagen en dan schiet het aftellen op. Het blijft spannend.