Ik heb er geen meer gedaan. Doe alleen de Kruidvat wekenindicator nog. Wilde ze eerst ook nog opmaken, maar ga het toch niet doen… proberen dan toch
Oh jammer ik vind het leuk om te zien, haha. Ik snap het ook wel! Wanneer ga je de indicator doen? Ik ga vrijdag mijn laatste clearblue doen.
Hier beginnen de kwaaltjes langzamerhand wat toe te nemen. Heb heel snel brandend maagzuur en daardoor wat misselijk. En heel stom, Goed, al wordt ik met de dag misselijker. Had zo gehoopt dat ik die kwaal deze keer over zou slaan Nee nog niet gedaan. Twijfel nog steeds of ik dat ga doen, maar nog ruim 3 weken niets zeggen terwijl het steeds zichtbaarder word lijkt me ook heel moeilijk. Heb zojuist de eerste zwangerschapsjeans maar weer besteld.. m'n eigen broeken zitten zooo strak.
Oh ik zie dat m'n reactie een beetje raar verstuurd is.. maar ik doe elke dag inmiddels wel een powernap. Anders red ik het niet, alleen 's nachts slaap ik dan weer onrustig..
Oh vreselijk is dat brandend maagzuur! Ik hou het voor mezelf op vakantie kilo's als ik wel een opmerking ga krijgen . Ik ben er ook bang voor, want het is bij mij ook snel zichtbaar. Voor mezelf houd ik in mijn hoofd dat een echo beeld met 8 weken mooier is dan met 7 weken het is alleen lastig als je groeit. Wij vertellen het de familie ook pas na de echo en ik wilde wachten tot 12 weken, maar dat gaat ook niet lukken Eigenlijk is vermoeidheid grotendeels mijn enigste klacht nog. Wel lastig als je dan 's avonds slechter slaapt!
Moest hem delen hoor: mijn laatste easyhome test!! Hopelijk kan ik nu de rust vasthouden. Aftellen tot de echo ♡
Vandaag 3+ op cb hopelijk kan ik het testen nou ook een beetje loslaten, het lijkt wel een verslaving
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (5) ♡ Afspraken mei: 17 september echo - Daantje17 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken oktober: 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'