♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Precious03, 31 aug 2024.

1. K1w1mama

K1w1mama Lid

18 aug 2024
    52
    71
    18
    Vrouw
    Jullie zijn lief. Nog niemand weet het voor de rest en voel me hier toch alleen in. Moet iedere keer naar de wc rennen. Kan ook geen parfum meer dragen of spuit deo want dan ga ik gelijk. Ik duim echt dat het dit keer alleen het eerste trimester is.

Houd gelukkig nog wel iets binnen, maar ben ook wel weer aan het spugen sinds zaterdag en mega misselijk.

Bij de vorige twee was het inderdaad, de hele zwangerschap en op het moment dat mn placenta eruit was, was alles over.

Ook sterkte voor jullie meiden!!!!

Precious03, LizMe en Karelloos vinden dit leuk.
  2. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Ik ben heel geïnteresseerd in de medische wereld, maar die hormonen snap ik echt niks van.. bij de eerste zou ik echt doodgaan zonder medicatie (2-3x overgeven alsnog met medicatie) na 16 weken was ik kiplekker. Bij de 2de klein beetje ochtendmisselijkheid, niet overgegeven. Bij de 3de hele zwangerschap misselijk geweest en soms overgegeven maar zonder medicatie en de laatste hetzelfde..

Hoe zit dat met jullie moeders? Hoor vaak dat t erfelijk is, mijn moeder heeft bij mij tot de geboorte overgegeven

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik heb zoveel respect voor jou dat je het weer aandurft. Ik snap dat je kinderwens dan groot is en ik begrijp het echt maar ik merk dat ik nu zelf echt in de mindset zit van: als ik dit had geweten.
    Ben ook sowieso bang voor wat het doet met mijn lichaam. Eigenlijk tijdens en na mijn dochter ben ik heel erg gaan kwakkelen met maag, darmen en galblaas. Ben best wel bang wat deze zwangerschap nu gaat doen met mijn lichaam.

K1w1mama vindt dit leuk.
  4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Hier was het uurtje weg, nu is het er weer :thumup::cry:

5. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Jeetje al die dames die zo misselijk zijn. Dikke knuffel! Hopelijk gaat het snel voorbij

Ik ben gewoon niet misselijk. Kan sommige luchtjes niet verdragen maar wordt er niet misselijk van.
    Enige symptomen die ik heb is dat eeuwige plassen zodra ik in bed lig en gevoelige borsten. Af en toe wat kramp in de liezen. Owja en wat vermoeider dan normaal.

LizMe, K1w1mama, Otsie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Hopelijk kunnen jullie wat rust pakken in het weekend ❤️

Werken de pillen al iets bij diegene die ze gebruiken?

K1w1mama vindt dit leuk.
  7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Ik heb nog niks ingenomen. Mag er de eerste dagen niet mee auto rijden dus was niet zo handig voor deze ochtend.

Precious03 en K1w1mama vinden dit leuk.
  8. Gurdy

Gurdy Lid

3 nov 2013
    35
    14
    8
    Vrouw
    ondernemer
    Friesland
    Hallo Dames,

Ik ben even stil geweest op dit forum. Vanaf zondag had ik bruinverlies.
    Helaas heeft dit zich doorgezet en heb ik woensdag een miskraam gekregen. Het vruchtje is 7 weken oud geworden (kon ik zelf zien gelukkig). Ik heb de echo dus niet gered.
    Allemaal erg verdrietig, dat na de hoop te hebben opgegeven na 3 jaar, ik zwanger werd.

Gr Gurdy

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig! Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte om dit te verwerken ❤️

10. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    @Fultimemommy heel veel succes met je eerste echo! Hoe laat mag je?

Fultimemommy vindt dit leuk.
  11. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Jeetje sterkte :(.

12. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Grapje:roflmao::roflmao:
    Ik maakte deze opmerking te vroeg. Man sinds vannacht zo vreselijk misselijk! En het trekt maar niet weg. Poeh!

@fulltimemommy succes met de echo!

Fultimemommy en Palmpje vinden dit leuk.
  13. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Ohnee wat ontzettend verdrietig! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en een gezond kindje mag verwelkomen!

14. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte :(

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Wat ontzettend verdrietig! Ik wens je heel veel liefde en sterkte toe!

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik wilde al reageren: bij mij begon het ook bij 6 weken vorige keer :$:roflmao:

MamaMan0n vindt dit leuk.
  17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Hier doet het nog niks maar moet ook zeggen dat ik ook denk dat het hier nog flink door elkaar loopt buikgriep en de zwangerschaps misselijkheid. Ik kan nu weer wat rondlopen maar continue kokhals gevoel. Dat herken ik beetje van vorige keer. Gisteren was ik echt zo zo ziek dat ik toch denk dat dat de buikgriep was.
    Maar de combi is geen pretje omdat ik nu dus nog een zwakke maag heb (gisteren echt halve cracker hele dag over gedaan) en weer langzaam moet gaan eten maar de zwangerschaps misselijkheid zegt: nope lege maag dus kotsmisselijk :thumup:

18. Karelloos

Karelloos Actief lid

19 jun 2024
    431
    304
    63
    Vrouw
    Wat vervelend.. hier gaat de ene dag ook beter als de andere dag, hele week niet bij de kinderen kunnen zitten bij het ontbijt maar gisteren wel en zelfs gegeten. Hier weet ik nog niet wat erger is, de misselijkheid of de moeheid pff kan de hele dag wel slapen..

Maarja laten we dat eerste trimester maar gauw doorkomen, daarna voel ik me vaak wat beter, hopelijk iedereen!

LizMe en Precious03 vinden dit leuk.
  19. K1w1mama

K1w1mama Lid

18 aug 2024
    52
    71
    18
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou,mama. Ik wens jou heel veel liefde en kracht.

20. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Vreselijk zeg. Hopelijk heb je dan wel het ergste gehad en werken de pillen snel voor de zwangerschapsmisselijkheid! En hoop dat je weer kunt eten anders put het snel uit he? ♡ Niks aan

Deel Deze Pagina