Idd dat laatste! Ik zou er ook niet aan moeten denken om er nu nog bij te werken Maar ik heb hierbij ook medische dingen
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 31 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 29 september echo - Donders 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 11 oktober eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 14 oktober termijnecho - Precious03 16 oktober intake + termijnecho - Lois93 23 oktober controle vk - Daantje17 28 oktober intake - LizMe 28 oktober intake vk + echo - Palmpje ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Vandaag intake gehad. Er was niet veel veranderd natuurlijk vergeleken met 9 maanden geleden Ze heeft wel even mijn bloeddruk gemeten en die was prima. Mijn gewicht ook gedaan, want mijn eigen weegschaal is al maanden kapot
Eigenlijk nog 4 dagen haha, wel spannend hoor. Ben mezelf echt gek aan t maken dat het een mola zwangerschap is.. Gewoon om die verloskundigen weer te zien, zei de vorige keer dat ik haast zwanger zou raken om hun alleen te zien.. haha maar dat was echt een grapje! Echt!
Ik droomde eergisteren dat ik al 19 weken was bij de echo haha ik was zo blij want dan hoefde ik niet meer bang te zijn voor die misselijkheid.. stom he? Haha maar ik denk niet dat ik veel verder ben hoor, althans ik ga er niet van uit, anders is de teleurstelling groot.. Nu kan ik de misselijkheid nog goed aan, dus hoop echt dat het zo blijft.. Maarja de kans is groot dat het erger word :/ Ben wel echt superblij dat manlief veel vrij is (hij niet zo, ZZP) Maargoed.. hij neemt veel van me over!
@Karelloos dat is ookal echt aftellen!! Ik ben ook heel benieuwd. En de tijd ietsje vooruit spoelen naar zoiezo 13+ weken zou ik ook wel willen pff haha. Leuk die dromen.
Dames even een irritatatie hoor.. manlief heeft ouders na maanden eindelijk gesproken en die zeiden wij komen langs vrijdag en blijkbaar ook blijven eten. Ik ben zelf een halfbloed, dus totaal niet thuis in het Nederlandse normen en waarden. Nou ben ik echt de moeilijkste niet en het zijn hele lieve mensen verder maar was wel een beetje.. geïrriteerd want ik voel me zo en manlief nodigt ze uit terwijl ze maanden niks lieten horen. Ik ben naar mn moeder gegaan, kon het even niet aan.. Maargoed denk dat het ergste de miscommunicatie tussen man en mij was.. hij zei "dan ga je toch lekker naar een vriendin toe" dusja ik dacht dan ga ik naar mn moeder (woont om de hoek). Maar hij bedoelde dat sarcastisch.. dus hij zei "waar ga je heen?" Haha uiteindelijk zei die "ik regel wel wat" maarja voel me even een slechte schoondochter..
Lastig.. In jullie geval zijn het toch zijn ouders.. Alleen ja jij zit er nu wel mee dat je je niet lekker voelt en dat is niet fijn.. Wat bedoelt je man met ik regel wel wat? Kwa eten of een andere dag of niet blijven eten? Hopelijk ben je er inmiddels weer een beetje rustig onder.. ♡
Ja ik zei "je gaat me niet in slecht daglicht zetten" haha hij zei dat ik ziek was en bij ouders op bed lig, niet helemaal gelogen..
@Karelloos ik snap je wel hoor! Zou man hier ook zo kunnen doen maar ik ben ondertussen wel zover dat ik gewoon op de bank blijf liggen en/of gewoon naar bed ga ook al is schoonfamilie hier.
Haha ik zag net zo'n "grappige" foto waar de dochter op de bank lag en haar moeder en oma waren op bezoek. Die lagen dus ook op diezelfde hoekbank zo kan het ook
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 31 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 29 september echo - Donders 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 11 oktober eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 14 oktober termijnecho - Precious03 16 oktober intake + termijnecho - Lois93 23 oktober controle vk - Daantje17 28 oktober intake - LizMe 28 oktober intake vk + echo - Palmpje ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe 4 november 13 weken echo - Precious03 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie