Jaaaa paar daagjes nog morgen vertellen aan de oudste hier ben echt zo benieuwd hoe hij gaat reageren! Hij zeurt al maanden dat hij nog een zusje (maar broertje is ook goed) wilt Dusssss ik ga uit van een hele leuke enthousiaste reactie
Leuk! Dat zijn dingen om naar uit te kijken, dingen die alle kwaaltjes doen vergeten haha laat het ons weten hoe het ging!
Oh wat fijn dat je op schema bent dan, die kwalen niet.. hier precies hetzelfde! Ik heb m overmorgen, zo benieuwd! Moet bijna overgeven van de zenuwen haha
Hebben jullie al een beetje door hoe met de kwalen om te gaan? Ik ga op tijd naar bed, doe een dutje met dreumes mee, soms eerder als manlief thuis is en de misselijkheid heb ik gemerkt dat juist niks eten beter werkt dan teveel eten.. Had zon zin in kaassouffle en patat (lekker gezond I know..) en kon niet stoppen met eten, maar daar pluk ik nu de appels van echt misselijk!
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 31 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 29 september echo - Donders 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 11 oktober eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 14 oktober termijnecho - Precious03 16 oktober intake + termijnecho - Lois93 23 oktober controle vk - Daantje17 28 oktober intake - LizMe 28 oktober intake vk + echo - Palmpje ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Haha wat fijn. Ik hoop dat ik zo nog even kan slapen, wat een rot nacht weer. Al vanaf half 4 op dan is de dag helemaal zo lang
Pff dat is wel heel vroeg.. hier ook een rotnacht maar dan door dreumes.. die gaat vannacht bij papa liggen
Wat hier een beetje helpt is: in de ochtend in bed liggend een cracker eten en dan pas na half uur opstaan. Ik merk hier wel dat niet eten ook vreselijk is. Ik eet veel crackers met kaas overdag en in de avond heel klein beetje avond eten maar dat staat me bijna niet aan. Ik leef echt van de bank naar bed ongeveer. En inderdaad waar ik zin in heb eten, dan maar patat hoor als je daar zin in hebt. Ik heb een bakje naturel chips gegeten in het weekend (is lekkerder om op te boeren dan macaroni kan ik je vertellen ). Drinken gaat hier ook moeizaam maar water met een ijsklontje gaat beter.
@denise20 Oh bahhh hopelijk kun je nog even slapen.. Succes vanmiddag!! @Karelloos ik ga ook liggen als ik kan als ik me niet goed voel (als de kleine slaapt). Verder houd ik m'n dagelijkse ritme met alles wel aan. Dan gaat de dag wel goed voorbij als ik me niet goed voel omdat ik naar mijn rustmomentje uit kan kijken Moet zeggen dat ik iets meer uren in de dag heb dat ik me wat beter voel nu, dus hopelijk gaat het de goede kant op.
Bah ik herken alles wat je zegt zo van toen ik HG had dan voel je je echt ellendig. Hopelijk trekt dit alles snel weg!
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 31 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 29 september echo - Donders 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 10 oktober eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 14 oktober termijnecho - Precious03 16 oktober intake + termijnecho - Lois93 23 oktober controle vk - Daantje17 28 oktober intake - LizMe 28 oktober intake vk + echo - Palmpje ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
We gaan 11 oktober op vakantie en ik zou die ochtend eigenlijk m’n eerste echo hebben. Vind dat totaal niet handig! Heb m nu een dag eerder. Ben dan 6.5 weken zwanger dus kan prima, helemaal omdat bij mij het termijn toch vast staat. Wat een onzekere periode is dit toch hè. Ben helemaal niet meer misselijk geweest, wat natuurlijk heel fijn is maar je tegelijkertijd ook weer onzeker maakt. Ben echt heel blij als het 10 oktober is! @Karelloos voor jou is het echt aftellen nu! @denise20 jij veel succes vanmiddag!
Nog even @Karelloos !! Je kunt de uren straks gaan aftellen Ben zo benieuwd! @Palmpje fijn dat de echo een dag eerder kon! Ik was eigenlijk ook niet veel misselijk in mijn vorige zwangerschap. Het blijft idd wel spannend om toe te leven naar de eerste echo of alles goed is ♡ .
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 14 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 19 mei: Otsie- 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e + 4e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje 24 mei: LizMe - 30 jaar - 2e kindje Karelloos - 31 jaar - 5e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) ♡ Afspraken September: 27 september intake + echo - Gurdy 27 september eerste echo - fultimemommy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 1 oktober intake + echo - Karelloos 2 oktober intake + echo - k1w1mama 3 oktober tussentijdse echo - Daantje17 3 oktober intake + echo - Otsie 8 oktober echo - MamaMan0n 8 oktober 1e echo - Jaimpiej 8 oktober 1e echo - 2009lisanne 9 oktober eerste echo - LizMe 10 oktober eerste echo - Palmpje 14 oktober termijnecho - Daantje17 14 oktober termijnecho - Precious03 14 oktober echo - Donders 16 oktober intake + termijnecho - Lois93 23 oktober controle vk - Daantje17 28 oktober intake - LizMe 28 oktober intake vk + echo - Palmpje ♡ Afspraken November: 4 november termijnecho - LizMe Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie