Ik vond moeilijk dit berichtje te delen gezien hierboven een lieve dame helaas geen goed nieuws heeft gehad.. leef erg met je mee! Hier een kloppend hartje gezien vanmiddag! En heel duidelijk ook! Na wat bloedverlies mocht ik eerder komen. Super fijn! Kindje liep precies op de groei en ze meette 6+3/6+4
Schrikken is dat bloedverlies. Gefeliciteerd met de goede echo ❤️ fijn dat de meting ook precies goed was ter bevestiging!
Agh jeetje wat verdrietig, ik wens je heel veel sterkte! Laat je goed informeren over medicatie en mogelijkheden. Liefs!
Snap dat je dat moeilijk vind, maar heel erg gefeliciteerd! Toch fijn die bevestiging! Haalt weer herinneringen op naar die angst toen ik bloed verloor.. dat zat toen niet goed. Maargoed gelukkig bij jou wel!
Ik vergeet het nogal snel met dreumes hier maar als ik er even aan denk ben ik zo zenuwachtig, vind het zo jammer dat manlief niet mee kan. Hij zei miss kan je bellen om het te verzetten naar sochtends maar helaas ga ik met dreumes naar school (voorbereiding peuteropvang). Ik zei dat het zo zuur zou zijn als het niet goed was ivm misselijkheid..
Ik heb een flinke cyste wat loopt te drukken wordt in de gaten gehouden. Maar hier kan dit bloedverlies vandaan komen zei mn vk.
Ik tot de 9 weken. Ben wel zwanger geworden van de verse terugplaatsing, mogelijk maakt dat nog verschil?
Oh dat weet ik niet! Ik heb volgende week dinsdag afspraak met de gyn in de kliniek ik zal dan eens vragen!. Ik dacht dat het tot 12 weken was.
Hier zojuist alweer wat donkerroze verlies, begin er een beetje moedeloos van te worden. Even afwachten of het doorzet of niet, maar ik ga vanmorgen sowieso de verloskundige even benaderen, want mijn hoop op een goede afloop vergaat wel een beetje inmiddels.
Nou, net gebeld, verloskundige in opleiding aan de telefoon, maar ze wist het ook niet. Ze gaat om 0900 overleggen met de verloskundige en belt me dan terug
Meeh i feel you! Bloedverlies is stom. Hier ook al ruim anderhalve week op en af bloedverlies hopelijk mag jij ook even langskomen voor een echo!.