Haha ja gek is dat he. Ik heb dat vooral met deuren openen .. als k een deur open doe schuurt ie altijd langs mn buik, kan er nog niet aan wennen dat mn buik zo groot is. Inmiddels voel ik de baby steeds beter, nog niet aan de buitenkant helaas. Maar gisteravond legde mijn man zijn hand op mijn buik en voelde ik precies daar een klein zacht schopje. Mijn man kon het nog niet voelen, maar ik voelde het wel. Zo bijzonder om te voelen
Haha ja herkenbaar ik verdraaide me dus ook wat met m'n buik. Oplaatst ga je het echt voelen bij bewegingen of idd als je ergens langs moet . Leuk he dat je die reactie dan voelt ❤️ hopelijk voelt je man de baby ook snel! Dat kan ook niet super lang meer duren zou je denken. Het is toch extra genieten dan. Ik voel het aan de buitenkant soms meer dan de binnenkant, maar het wordt nu langzaamaan sinds kort wel duidelijker vanaf de binnenkant. Net andersom dan bij jou.
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 4 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje HM91 - 33 jaar - 1e kindje 11 mei: Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 12 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 17 mei: Karelloos - 31 jaar - 5de kindje 18 mei: Otsie - 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e + 4e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 24 mei: 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 28 mei: Miss X - 38 jaar - 4e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) ☆ Gurdy ☆ Denise20 ☆ Lois93 ☆ LizMe Jongen (0) Meisje (5) Verrassing (9) ♡ Afspraken Januari: 3 januari - 20 weken echo - MamaMan0n 7 januari - 20 weken echo (GUO) - Palmpje 23 januari - suikertest - HM91 30 januari - controle afspraak - HM91 ♡ Afspraken Februari: 24 februari - controle afspraak + groeiecho - HM91 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Vandaag weer een controle afspraak gehad bij de verloskundige. Alles was weer helemaal goed. Zo fijn Ze ging het hartje luisteren en gelijk hoor je een flinke schop, alsof de baby tegen dat ding aan schopte zo leuk om te horen!
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 4 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje HM91 - 33 jaar - 1e kindje 11 mei: Daantje17 - 35 jaar - 3e kindje 12 mei: K1w1mama - 31 jaar - 3e kindje 17 mei: Karelloos - 31 jaar - 5de kindje 18 mei: Otsie - 34 jaar - 2e kindje 23 mei: Donders - 31 jaar - 3e + 4e kindje MamaMan0n - 31 jaar - 4e kindje Fultimemommy - 30 jaar - 7e kindje 24 mei: 25 mei: Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje 28 mei: Miss X - 38 jaar - 4e kindje 29 mei: 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje 31 mei: Palmpje - 39 jaar - 3e kindje (en 1☆kindje) ☆ Gurdy ☆ Denise20 ☆ Lois93 ☆ LizMe Jongen (0) Meisje (5) Verrassing (9) ♡ Afspraken Januari: 3 januari - 20 weken echo - MamaMan0n 7 januari - 20 weken echo (GUO) - Palmpje 10 januari - controle vk - Daantje17 23 januari - suikertest - HM91 30 januari - controle afspraak - HM91 ♡ Afspraken Februari: 24 februari - controle afspraak + groeiecho - HM91 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Haha zo grappig! Die van mij schopte vorige keer bij de 20 weken echo tegen dat ding aan Fijn dat alles goed was!
Het is echt heel stil hier! Bij mij gaat het redelijk. Vind het lichamelijk al echt heel zwaar worden en ben “pas” 22.4 weken zwanger. Hoe gaat het met jou? En de rest? Heeft iemand ervaring met een osteopaat bij bekkenpijn? Ik loop al bij de fysio maar ik heb het gevoel dat dit nog niet voldoende helpt en ga nu naar een osteopaat voor het eerst.
Jaa hier gelukkig alles goed, suikertest was goed dus dat is ook een opluchting. Ik vind t wel echt zwaar worden inmiddels. Continu moe.. zo intens moe. Morgen weer controle en dan maar even vragen voor n hb-prikje.. kijken wat die aangeeft. Daarom ook echt aan het aftellen naar verlof.. nog 7 weken werken . Maar wat een heerlijk gevoel om de kleine uk te voelen draaien en schoppen,, daar geniet ik wel intens van!
Wat fijn dat de test goed was! Ik heb m morgen maar vrees het ergste na het 2x gehad te hebben. Beste gevoel van de wereld hè ❤️
Ja absoluut het beste gevoel! Soms denk ik.. kleine uk wat spook je toch allemaal uit daar... links rechts onder boven.. hoe dan! Haha Succes vandaag, spannend dan he zo'n uitslag!
Hoi allemaal, Ik ben overmorgen alweer 26 weken.. ongelofelijk! Heb alle kleding al binnen met een roze en blauwe mutsje hihi dus ben benieuwd welke baby straks aan mag. Ga van de week alles wassen en dan is dat ook alvast klaar! Voor de rest ontzettend heftige tijd achter de rug.. begon met krentenbaard die 2x terug kwam, antibiotica, smeren smeren en nog eens smeren. Dreumes zat onder hele grote blaren en de kleding plakte aan haar vast.. gelukkig is dat over! In de vakantie zijn we allemaal ziek geworden, maar we zijn denk ik nog nooit zo ziek geweest.. Was echt een hele heftige griep! Ben bijna opgenomen geweest omdat de koorts niet wilde zakken, daarna 2x voorhoofd holte ontsteking nog, normaal heb ik daar niet veel last van maar in de zwangerschap.... Niet normaal! Nu zijn we allemaal gelukkig uit de ziekenboeg en heb ik hulp gezocht voor mijn vermoedelijke zwangerschapsdepressie. In de tussentijd heb ik veel voor mezelf gedaan en dat heeft wel gewerkt maar ik ga toch met iemand praten want ik merk dat ik me snel isoleer. Maargoed, al met al gaat alles goed en ik voel me nog redelijk. De rugpijn begint wel wat op te spelen als ik lang sta of loop maar het is nog goed te doen gelukkig!
Oh joh, wat pittig allemaal zo, dan heb je wel even je beide handen vol zeg! Fijn dat iig de ziekenboeg weer achter de rug is en super dat je hulp gezocht hebt! Hier inmiddels bijna 28 weken en genoeg kwaaltjes die niet prettig zijn, maar mag verder ook niet klagen en hobbel zo een beetje door
Hier gaat ook alles redelijk. Nu 27+1. Helaas wel 100% ziek uitgevallen ivm aanhoudende misselijkheid en mijn lichaam sputtert tegen. Erg frustrerend als je hoofd wel vol gas wil. Ben ook nog maar 1 kilo aangekomen. Babykamertje is op een stoel en een kleed na klaar. Hij is zo schattig geworden. En al die roze kleertjes na 2 jongens, dat brengt mij wel echt op een roze wolk. Ik voel de kleine meid goed en vaak bewegen. Tis een kleine druktemaker.
Vervelend is dat he, als je lichaam niet meewerkt met je hoofd. Wel heerlijk dat het kamertje zo goed als klaar is! Hier zitten we nog middenin het klussen Was je bij je eerdere zwangerschappen ook zo misselijk?
Moet er nog veel gebeuren? Ja helaas wel, toen lag ik steeds zh in en uit. Dat hebben we tot nu toe gelukkig nog weten te voorkomen!
Ja moet nog best wat gebeuren. Komende week wordt als het goed is de vloer verder gelegd. Daarna nog verven, fotobehang, meubels neerzetten. Deurposten afmaken en verven, deuren erin (moeten ook nog geverfd worden), plantjes langs het plafond moeten er nog in. En dan hoop ik dat ik als ik met verlof ga, alleen nog hoef in te richten enzo. Wasjes draaien, strijken, dat soort dingetjes.
Goed dat je hulp zoekt @Karelloos , hoe gaat het inmiddels? Leuk van jullie te lezen meiden! Ik kreeg meer last van bekkenpijn en dagelijks harde buiken, maar met aanpassingen (vooral tussendoor meer rust en veel minder tillen) gaat het nu beter. Merken jullie al dat de buik zwaarder wordt? Ik wel en ik had dit zelfde gevoel pas rond de 35ste week de vorige keer. Nu is het goed te doen, maar lang visite vind ik lichamelijk echt heel lastig.