♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (5) ♡ Afspraken mei: 17 september echo - Daantje17 19 september pretecho - Denise20 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken oktober: 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Oh bij temu, ik ga door ook is kijken. Heb zelf nog niks besteld, maar misschien wel doen.. levertijd is langer denk ik? ik heb hetzelfde eigenlijk als ik niet test. Maar ik heb er nu geen meer… Maar zei daarnet al tegen mijn man: misschien toch nog 1 kruidvat wekenondicator halen nog 12 dagen tot de echo voor mij, ik tel echt af!
Ik heb dit met de premom ook gehad en kwam er al snel achter dat ik met tweede urine veel beter testte Misschien is dat bij jou ook?
Dat kan best zo zijn dat het bij mij ook beter is, maar ik durfde het niet eens uit te testen . Zo stom hoe je hersenen werken in onzekerheid !
Ik tel met je mee hoor ben ook heel nieuwsgierig! De levertijd was nog geen 2 weken van de shirtjes. Ik wilde de gok wel wagen om het nu al te bestellen Wat zei je man haal er nog maar 1? die wekenindicator is ook gewoon leuk om te volgen.
Kan ik ook wel begrijpen… stel dat hij toch nog steeds af zou lopen… maar gelukkig was het een foutje en zijn ze nu prima
Haha mijn man die gelooft het wel en die vind dat ik echt gek ben Maar hij zei wel; maar als alle 4 de lijntjes duidelijker zijn, dat is ook leuk om te zien dus wie weet haal ik er nog 1 Levertijd valt dan op zich nog wel mee ik ga is rond kijken
Ik word bijna aangestoken om ook zo'n wekenindicator te kopen Wel heb ik m'n eerste zwangerschapsbroeken via Vinted gekocht, hopelijk komen ze snel binnen, want m'n kledingkeuze is nu wel beperkt aan het worden met van de broeken die al serieus knellen Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Ik heb al een paar dagen dat ik savonds echt helemaal versleten ben. M'n man zegt al: als ik nu iets verkeerds zich barst je in tranen uit of niet.. nou toen was het al bijna zover en momenteel heb ik een zere keel waardoor ik steeds behoorlijk moet hoesten, soms tot kokhalzen aan toe.. Ben zo bang voor de 1e keer overgeven, want ben bang dat als ik er eenmaal aan begin dat ik er weer tot 24 weken aan vast zit (zoals bij de eerste). Hoe wij het gaan vertellen, weet ik nog niet echt. Ben zelf eind september jarig, dus ik denk dat we het dan ook vertellen, maar heb nog geen bepaalde manier.. zat wel te denken voor m'n schoonmoeder (die heel handig is met de naaimachine) dat ik zelf een babybroekje naai en haar dan vraag wat ze er van vind en daarna of het ook wat is voor haar jongste kleinkind.. maar moet het nog even verder uitdenken. Ook voor m'n eigen kinderen ben ik nog op zoek naar een leuke manier weet ook niet of ik die het eerst, of pas na de rest ga vertellen.
Wat gek ik heb je reactie niet eens gelezen zie het nu toevallig. Jij kunt ook echt aftellen tot je pretecho. Echt fijn!!
Haha geen probleem er gaat ook genoeg langs mij heen volgens mij Ja ik ben zo blij dat ik daar terecht kon, 30 september lijkt wel een eeuwigheid en ben zo nieuwsgierig hoe ver ik daadwerkelijk echt ben gezien mijn eisprong vlak na mijn menstruatie was
Jullie hebben me aangestoken met de wekenindicator van kv Ik heb alleen een soort gelijk via Amazon besteld 2 voor €10, had ik dat maar geweten voor al die dure cb testen haha.
Haha echt reclame voor kruidvat hier Ik hoop dat de hg weg blijft en dat je gauw weer wat opknapt! Niks aan. De vermoeidheid heb ik 's avonds ook goed last van. Dat zou wel grappig zijn als je zelf een babybroekje naait. Ik ben heel benieuwd of ze het dan zelf al door heeft. Wij gaan het onze kinderen wel als eerste vertellen. Hoe weet ik ook nog niet
@denise20 ooh die heb ik ook gezien ja! Dat is zonder verzendkosten dan? Ik snap het wel eind van de maand duurt erg lang. ♡ Ik ga gewoon mee tellen tot de eerste echo's van jullie hier
Ah, nee dat heb ik niet. Als ik dan ga halen dan doe ik wel gewoon 1 van kruidvat. Ik moet er ook wel een beetje om lachen. Deze testverslaving. Iedereen die dit leest denkt vast stop gewoon met testen jullie
Hahaha gelukkig lees je het in meer groepen. Bij mijn zoontje 1 keer getest en verder nooit meer over nagedacht maar begin juli een vroege miskraam gehad en merk dat ik daardoor onzeker ben geworden. En bovenal is de oploop erg leuk om te zien
Het doet wel wat met je idd een miskraam je blijft die gedachte ergens bij je houden. Dan zijn de testen een fijne bevestiging.