♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Precious03, 31 aug 2024.

1. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook kalm aan te doen, maar volgens mij heb ik er ondertussen al 50 (ja erg hè!!) gedaan ofzo… als het niet meer is :eek::roflmao:

het zegt idd niet alles, maar voor je gevoel wel… ;)
    Ik ga morgenochtend zo een wekenindicator van Amazon doen (vergelijkbaar met de Kruidvat wekenindicator)

Ben zo benieuwd naar de streepjes..:rolleyes:
    Vorige week waren ze al alle 4 (wat betekend 6+ zwanger)… maar toen was ik nog niet eens 6+ zwanger :roflmao: dus misschien zijn ze nu wat meer knal zeg maar :p

Otsie vindt dit leuk.
  2. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Ja super lastig dat je er geen zicht of controle op hebt, ik zou zo graag zekerheid willen en niet dat afwachten..

3. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Word er niets meer vergoed?? Okey lekker dan.. ik zat ook al te twijfelen of ik de HA wilde gaan bellen. Heb nog niet over gegeven, maar m'n misselijkheid word met de dag erger en wil niet dat ik op m'n werk ineens naar de wc moet vliegen..

4. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    @Daantje17 haha echt waar!? :roflmao: Je bent mooi op tijd met het kraampakket. Geweldig.
    De testen durf ik hier ook niet te tellen :oops: dat pakket easy@home telt snel bij elkaar op haha. Het was toch een fijne bevestiging elke dag.
    Ik vind het ook wel wat hebben om een geheimpje te hebben dit keer :roflmao: . + Als we het de kinderen vertellen dan wil ik gelijk iedereen (omdat ik weet dat ze geen geheim willen bewaren). Jij hebt straks ook nog een kleintje rondlopen. Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan! Ons boefje is 4 maanden ouder dat jou jongste nu.
    Ik ben ook heel benieuwd naar je test :D

Vorige zwangerschap was er ook zoiets doms we vertelden het toen eerst in vertrouwen aan een paar mensen, maar wilden graag wachten tot de 13w met bekend maken. Zo ook aan 1 koppel op de buurt. Ging het dus al over de hele buurt voordat ik de echo had gehad o_O

@Otsie snap ik. Ik stond gisteren ook te twijfelen de vk toch een bericht te doen :| dat wachten blijft lastig.
    En goede testen voelt voor mij nu als de enigste controle die je zelf kunt doen.

@Lois93 jij ookal misselijk. Bah..

Ik ging met een naar gevoel in de maag slapen en werd ook zo wakker. Nog niet echt misselijk. Bij mij hielp het de vorige keer om te blijven eten en het voor te blijven. Alleen weet ik ook van de zwangerschappen ervoor dat dat niet altijd werkt :confused: . Ik vind het ook maar raar dat niks meer vergoed wordt..

Wat kost de medicatie eigenlijk??

5. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    ;);)
    Ik ben eigenlijk altijd wel op tijd geweest met die dingen zo snel te regelen… mja dat was ook met de babykamer enzo :roflmao:
    Op de laatste weken kan ik dan voor mijn gevoel meer genieten als dat ik alles later regel ofzo :confused:

ik denk dat het best pittig word, 2 onder de 1.5 jaar, maar lijkt me o zo leuk voor de 2 :D

oh zo! Dat is echt ongelooflijk zulke mensen… je had het net zo goed aan de krant kunnen vertellen zeg maar ;)

Precious03 vindt dit leuk.
  6. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    En hier mijn test :cool:

Onderste foto is links 5 dagen geleden en rechts vandaag

upload_2024-9-10_8-5-1.png

upload_2024-9-10_8-7-21.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

7. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Vanochtend toch weer een test gedaan, had geen gevoelige borsten en misselijkheid meer en maakte me ineens zorgen. Ook nog wat krampjes in mijn buik erbij, heel licht.

Test lijkt iets donkerder dan die van gisteren gelukkig, maar het is zo weinig verschil dat het me niet helemaal gerust stelt. Nu heb ik nog 2 sensitest tests en 1 clearblue digital en verder mag ik niks kopen van mezelf, hoop dat het lukt. Die onzekerheid is toch zo lastig tot aan de echo’s … Clearblue was gisteren 1-2 weken, dus die doe ik volgende week pas weer en die twee andere tests doe ik dan tussendoor met minimaal 1 dag ertussen.
    Hahaha hele planning

8. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Oh en hier de test van gisteren bovenin en die van vandaag eronder

Bijgevoegde bestanden:

9. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Misschien bestel ik gewoon 24 extra sensitests voor €30,- :roflmao::roflmao: Dan kan ik ongeveer testen tot aan de echo, maar ik probeer me in te houden haha

Daantje17 en LizMe vinden dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik zou het lekker doen joh! Als dit je gerust stelt :)

11. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik sluit me ook graag hieraan, ik zit nog voor mijn nod. Maar uitgerekende datum zal 24 mei zijn volgens mijn ovulatie (onze dochter is 27 mei geboren, Oeps haha)

Wanneer hebben jullie verloskundige gebeld?

Bijgevoegde bestanden:

Otsie vindt dit leuk.
  12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    ♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡

1 mei:

2 mei:

3 mei:

Lois93 - 30 jaar - 4e kindje

4 mei:

5 mei:

Gurdy - 40 jaar - 3e kindje

6 mei:
    Denise20 - 33 jaar - 2e kindje

7 mei:

Precious03 - 36 jaar - 4e kindje
    Daantje - 35 jaar - 3e kindje

8 mei:

9 mei:

10 mei:

11 mei:

12 mei:

13 mei:

14 mei:

15 mei:

16 mei:

17 mei:

18 mei:

19 mei:

Otsie- 34 jaar - 2e kindje

20 mei:

21 mei:

22 mei:

23 mei:

24 mei:

LizMe - 30 jaar - 2e kindje

25 mei:

26 mei:

27 mei:

28 mei:

29 mei:

30 mei:

31 mei:

Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (5)

Afspraken September:
    17 september echo - Daantje17
    19 september pretecho - Denise20
    26 september intake + echo - MyPrecious03
    27 september echo - Lois93
    27 september intake - Daantje17
    27 september intake + echo - Gurdy
    30 september echo - Denise20

♡ Afspraken Oktober:
    3 oktober intake + echo - Otsie
    9 oktober intake + termijnecho - Lois93

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

13. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Ik zou bijna zelf ook zo gek zijn :oops:
    Bij mij is het gelukkig volgende week al, nog maar 7 dagen… dus ik probeer nog 1 test te doen van het weekend :)

Als jou het geruststeld waarom niet?
    Gewoon doen waar je je goed bij voelt ;)

Otsie vindt dit leuk.
  14. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!!
    Mooie testen voor dit termijn :thumup:

Dat worden 2 verjaardagen in mei dan :p of deze moet zolang blijven zitten dat het juni wordt :D

Ik heb de dag na mijn NOD de verloskundige gebeld :)

15. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    .

16. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik heb direct gebeld bij mijn positieve test, dat was op 10 dpo. Dan is alles maar genoteerd dacht ik, ook als het mis gaat en kunnen ze je bijstaan als je wat zenuwachtig bent of vragen hebt.

LizMe vindt dit leuk.
  17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Nou ik zal je nog wat vertellen, mijn vriend is de 31e jarig :roflmao:
    Mijn dochter is met 40+6 geboren en anders was ik gestript paar dagen later vlak voor zijn verjaardag haha.

Mijn Nod is zaterdag, ik zit te twijfelen om vrijdag te bellen of anders maandag.
    Ik wacht even af hoe het oploopt tot vrijdag denk ik :)

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik denk dat ik vrijdag bel, dan ben ik 1 dag voor mijn nod. Anders word het maandag en ik denk niet dat mijn hoofd dat aankan :roflmao:

19. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Verjaardag 3 in 1 :roflmao:

Heb net nog is terug gekeken in mijn recente bellijst :p ik heb idd de dag na nod de vk gebeld en toen ook de Kraamzorg :rolleyes:

LizMe vindt dit leuk.
  20. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Ik kan echt aan bijna niks anders denken de hele dag, hebben meer mensen hier last van? Ik heb nog een week vakantie, dus ook niet super veel afleiding haha

Heb ook de hele tijd een beetje krampen alsof ik ongesteld moet worden en ineens geen gevoelige borsten meer. Weet van de vorige keer dat ik het toen ook had en er een gezond jochie uit gekomen is, maar alsnog maak ik me zorgen, zo stom

Deel Deze Pagina