Nee ik heb nu suprimal, dat is de werkzame stof van emasafene zonder b6. Dat kan je bij de kruidvat halen. Dus probeer het eerst zo maar. Alleen primperan wordt vergoed maar is niet te krijgen ivm leveringsproblemen.
Mag ik me hier ook aansluiten?.. Ik ben heel onverwacht zwanger van een 5e kindje (waarvan 2 sterretjes). Niet gepland, zeker wel gewenst!. Mijn nod zou pas vrijdag zijn, dus verwacht eind mei uitgerekend te zijn, maar ik weet nu al dat ik rond 37/38 weken beval! Ik heb heel geen kwaaltjes eigenlijk, behalve wat pukkels. Ik testte eigenlijk omdat ik ergens dacht, he het zou wel eens kunnen. Ik slikte trouwens ook gewoon de pil... dus deze kleine wilde wel heel graag
Ik heb trouwens wel 1 kwaaltjes,. Echt enorm pijn onderin mijn buik haha. Zou echt zo geloven dat ik ongesteld ga worden.
Hier gisteren enorm hoofdpijn gehad hele dag door, echt misselijkmakende hoofdpijn. Zelfs met paracetamol zakte het niet helemaal weg. Gisteren naar de kruidvat geweest voor de eerste dingen voor de misselijkheid. Vorige keer van 6 weken tot 18 weken gehad met een piek na 10 weken. Echt vreselijk, kijk daar heel erg tegenop. Vorige keer emasafene gehad maar dat hielp helemaal niks. Nu suprimal gekocht, een menthol inhalatie stick en pepermuntjes met gember en citroen en heb al met de huisarts overlegd dat als het weer zo erg word ik iets anders wil. En herkenbaar ja dat je nergens anders meer aan denkt en dan ben ik nog niet eens 4 weken.. Help
@Daantje17 het is zeker leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen zit. Ook pittig. Hier 18 maanden verschil als alles goed gaat. Mooie test die indicator!! Kraamzorg die ik bericht had gedaan kon niet eens. Ze had al iemand staan, dus ik was te laat en zeker niet te vroeg. Jammer. Ik heb gisteravond een ander aangeschreven, maar nog geen bericht terug. irritant, want ik heb ook het gevoel nu snel te moeten als ik een zzper wil vinden. @Otsie die planning met testen is herkenbaar. Mooie testen hoor! @LizMe en @Donders gefeliciteerd!! @Donders, bijzonder zo onverwacht een 5e door de pil heen. Dat verwacht je nooit dat het jezelf overkomt he?
Hier een rare ochtend. Ik deed de Kruidvat test (2v5) en verwachtte een knal streep. Net zoals bij mijn vorige zwangerschap op 6 weken. En dat kwam nu niet. Rot test. Hook effect hopelijk? Bovenste was om 6u vanmorgen en onderste om 9u vanmorgen.
Hier is het straks ongeveer 16 maanden verschil. Idd pittig, maar lijkt mij ook zo leuk. Indicator ga ik van het weekend weer doen en dat is dan de laatste Oh wat balen zeg dat ze al iemand had staan. Die zzp Kraamzorg zitten echt zo snel vol. Hopelijk heeft degene die je nu aangeschreven hebt nog wel plek
Ik had ook wel een knal verwacht. Misschien gaat de Kruidvat niet verder dan dit kwa streepjes? Maar alsnog zien ze er goed uit toch? Zou me geen zorgen maken. Hoe ben je zelf onder de testen?
Gefeliciteerd en welkom! Wat een grote verrassing zeg! Was vast wel even slikken en wennen aan het idee op dat moment? Hoe is je man eronder?
Oohh hou op @Daantje17 haha!! Bijna 5 dagen wachten. Is toch gek hoe snel de tijd dan ineens gaat ♡ . Ja ik baalde van die test. Eerst schrikken natuurlijk, maar daarna wel de gedachte bij het hook effect. De test kan wel meer knallen heb ik de ervaring mee (hier wachtte ik ook juist op en was ik vanuit gegaan pff). Heb toen wel mijn man gevraagd of hij de indicator wilde halen. Komt hij thuis met nog andere kv testen dat was niet de bedoeling. Wel een mooie bevestiging gehad zonet kwa test. Ik had me al voorbereid op weer zo'n test als vanmorgen, maar rechts is de T! Om te schamen zoveel testen... Nog een dikke 2 weken wachten ♡ . Nog meer dames getest vandaag??
Jaaa het gaat zo snel eigenlijk, maar soms ook weer niet Ik ben zoooo benieuwd naar ons 3de wonder Dat snap ik zeker dat je baalde! maar trouwens, wat een lieve man dat hij testen gehaald heeft voor je! Wel degene die je niet bedoelde, maar toch; hij doet het maar voor je toppertje! Deze test ziet er wel super goed uit! Wat is het hook effect? Nooit van gehoord Wanneer ga je nog testen?
Hier mijn test van vanochtend onderin en die van dinsdag erboven. Hij is wat donkerder vandaag gelukkig, dit is een goede oploop toch? Of zou hij niet snel genoeg oplopen? Zo stom, ik ben zo onzeker deze ronde, ik kan niet blij zijn tot ik in ieder geval het hartje gezien heb. Mijn man heeft hetzelfde helaas nadat het misging vorige keer, we waren zo positief en dachten toen echt dat alles goed zou gaan en dus niet.
@Daantje17 ik ben ook heel benieuwd. Denk wij allemaal haha wie er in onze buik zit. Blijft bijzonder!! Ben heel benieuwd naar je echo! Nog even. Ik heb een hele lieve man idd en hij had wel ook de goede test meegenomen hoor . Alleen die anderen hadden echt niet gehoeven . Toch was de bevestiging wel fijn. Ik twijfel wanneer de indicator. Vanmiddag misschien nog een kruidvat test. Nu moeten ze ook weer op he .. Oja hook effect heb je een te hoge waarde hcg in je urine waardoor de test niet goed meer gemeten kan worden. Dit kan blijkbaar ookal bij 6 weken gebeuren.. @Otsie daar komt mijn onzekerheid ook vandaan ondanks dat de miskramen hier langer geleden zijn en erna ons 3e wonder is geboren.. Het blijft je bij. Ik kon pas na 14 weken genieten de vorige zwangerschap, dus ik herken je gevoel. Je test kleurt donkerder op. Ziet er heel mooi uit voor 4 weken!! Ga je ook de CB indicator doen met 5 weken? Die gaf mij wel meer hoop dat het goed moest zitten nu.
Hier wel veel krampen de laatste 3 dagen pff. Vreselijk. Volgens mij komt het van de darmen, maar ik voel het bij de baarmoeder. Mijn man zei gisteren je moet niet méér groeien. Fijn die darmen en opgeblazen buik!
Thanks! Ja, ik heb nog één cb met wekenindicator liggen, maar eigenlijk wil ik die bewaren tot ik ruim 5 weken ben. Ik heb wel gelezen dat het wat langer kan duren voor die 3+ er staat en dat zou me dan onzeker maken, als er met 5 weken 2-3 staat haha
Ziet er goed uit hoor! Ik zie zeker wel een oploop! Het is zeker niet stom dat je/jullie onzeker bent/zijn. Een miskraam vergeet je niet zomaar even bij een nieuwe zwangerschap… Hopelijk is het snel de dag van de echo, knuffel!
Idd, we zullen allemaal nieuwsgierig zijn nu nog 5 dagen!!! weer wat geleerd betreft het hook effect oh wauw, wat een lieverd zeg! Die man van mij die geloofde het wel na 1 test Maar ik snap wel met jullie verleden met mk dat dat wat anders ligt. Probeer ondanks dit in je achterhoofd ook een beetje te genieten van jullie geheimpje knuffel
Ik had toen met de vorige zwangerschappen op 4+6 en een keer met 5+0 een 3+ op de clearblue staan, maar elke zwangerschap is anders natuurlijk. Ik zou doen waar jij je goed bij voelt om hem te doen. Heb je nog andere testen om tot die tijd te kunnen doen?