Oh wel fijn dat er niks te zien was of niet? Spannend of het zaad van je man helemaal goed is. hopelijk wel! Dus tot nu toe nog geen verklaring? Jij hebt wel regelmatige cyclussen toch? Waarschijnlijk moet je dus progesteron prikken om te kijken of er een goede eisprong is. En nee, ik heb mijn ei niet gemist want ik heb na de ovulatie altijd gevoelige borsten en dat heb ik nu niet dus ik weet zeker dat hij nog moet komen. Maar we wachten af. Misschien morgen.
@Pitahaya, misschien even overleggen met de gyn wat handig is? @miniVosje, fijn dat alles er goed uit zag. Waar gaan ze nu op prikken bij jou?
Inderdaad nog geen verklaring. Ik weet niet waar ze op gaan prikken. Maar moet begin van me cyclus en rond 20 ste dag. Dus zien of het verschilt. Snapte ok niet alles. (Zulke termen in duits ben ik niet goed in)
Ja, dat is progesteron. Dat prikken ze dan inderdaad op dag 20. Om te kijken of er een eisprong is geweest dus. Hopelijk heb je een mooie waarde. Ik had toen 36,9.
Ik had vandaag een megaknaller,gisteren wel sex gehad nog,vandaag komt er niks van want we voelen ons beroerd. Zou dat goed genoeg zijn?
Laat maar, me man heeft toch een poging gedaan Alleen het is niet veel wat er uitkomt volgens hem en door we ziek zijn, of dat invloed zal hebben.
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (3) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni (2) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 14 juni (4) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni (2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni (1) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni (2) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM 18 juni (1) Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 16 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Mezelf zolang ook alvast maar op het wachtbankje gezet
Ik lees bij iedereen vandaag of morgen maar ligt eraan want hij kan ook springen nadat je je piek gevonden heb en ligt eraan ook nog of je begin of einde van je piek gevonden heb.. Bij me zoontje 1x sex gehad en dat was a la minute nadat ik me positieve test had
Zitten jullie al in de mmm ivm het zaad van je man Brinsa? Of wil je dat nog niet? Welkom livoli! Wat is utrogestran? N hormoon kan ik wel invullen, maar verder heb ik er nooit van gehoord. Balen zeg pitahaya dat het zo onzeker blijft. Echt vervelend. Ik hoop nu met je mee dat het nog een dag of 5 duurt ivm gyn. Spannend of je op het wachtbankje mag luuna! Veel plezier chanbee Fijn dat alles goed was miniVosje, maar wel spannend nu dat er nog niks verder bekend is en t zaadonderzoek. Ik duim.voor goed nieuws. Maar tegelijk is t ook fijn om te weten waarom.jet niet lukt. Lastige situatie iig. Niet leuk. Haha je man heeft zich toch even opgelapt Nicole. Nou hopelijk is het genoeg. Hier net vruchtbaar slijm (denk Ik, je leert nog eens wat van ZP haha) alleen is mn man vandaag geopereerd aan zn kaak dus er komt even niks van. Slechte timing. Ik twijfel of het de eerste dat vruchtbaar slijm is of dat ik eerdere dagen heb gemist. Nou ja we wachten wel af en hopelijk kunnen we het ergens deze week nog even gezellig maken haha
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (3) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni (2) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 14 juni (4) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni (2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni (1) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni (2) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 0/1 18 juni (1) Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 16 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
@Samsoko we zijn 2 keer naar de gynaecoloog geweest voor echo en onderzoek van vriendlief. En eigenlijk moeten we wel de mmm in want ze zegt dat bijna onmogelijk is om op een natuurlijke manier zwanger te worden, alleen ik heb er erg veel moeite mee ook daar aan toe te geven.wordt gewoon erg verdrietig van het idee dat het niet op de natuurlijke manier zou lukken Ook had ik nog gelezen over condensyl wat het zaad wat beter zou moeten maken dus daar zijn we deze ronde mee begonnen. Ik heb met me vriend afgesproken dat we het nog 3 maanden zelf proberen en anders toch beginnen met de mmm. Dan kunnen we wel zeggen dat we echt alles eraan gedaan hebben.
@Brinsa, wat heftig voor jullie. Het zou geweldig zijn voor jullie als de condensyl gaat werken en het toch nog op de natuurlijke manier lukt. @nicole1987, ik denk dat je even vergeet dat sperma wel een aantal dagen kan overleven. Het maakt niet zo heel veel uit wanneer je de piek meet met de ovutest. Is een kwestie van een paar uur. Dat je 1x seks hebt gehad en zwanger bent geraakt is niet ongewoon. Kan best dat je pas 3 dagen later je eisprong had. 24-48 uur na een positieve test is een gemiddelde he.
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (3) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni (3) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 14 juni (4) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni (2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni (1) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni (3) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 0/1 18 juni (1) Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 17 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik ga op paars! Zou het een voorteken zijn dat ik per ongeluk roze selecteerde eerst? @Brinsa succes en hopelijk werkt het! De stap naar mmm lijkt me niet makkelijk, maar kan wel goed helpen! Het is dan nog steeds jullie eigen kindje.
Ja maar ik bedoel zo.. Stel je hebt nu een positieve ovuluatietest en je ei springt wel direct erna en je besluit pas morgenavond sex te hebben dan ben je wel te laat waarschijnlijk.. je lees ook op bijsluiters direct een vrijpartij in te plannen na een positieve test Verder heb je helemaal gelijk! Maar bedoel ik zou niet echt tot de volgende dag wachten om dan pas sex te hebben want wie weet ben je al bijna zo ver
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (3) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni (3) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 14 juni (4) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni (2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni (1) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni (3) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 0/1 18 juni (1) Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Datumloos Totaal: 17 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Hi meiden, ik heb mezelf ook maar toch even op deze lijst gezet (zag alweer een aantal bekende namen ) Maar mijn NOD zal ergens tussen 18 en 19 juni liggen...grensgevalletje dus Na mijn MA heb ik een curettage gehad en was na exact 4weken weer ongesteld. Nu maar hopen dat het weer mag lukken.
Nou, hier zojuist toch wat vruchtbaar slijm gespot. Zou het dan toch vandaag? Onder middag weer even testen. Ben benieuwd. Zou zomaar positief kunnen zijn.
Samsoko: Utrogestan zorgt ervoor dat de baarmoeder optimaal wordt voorbereid op het innestelen. Want het is eigenlijk progesteron en mijn eigen progesteron is te laag om het zelf optimaal voor te kunnen bereiden waardoor ik rond 8 dpo al ongesteld wordt en het eitje geen kans heeft om in te nestelen. Soms wordt ik op 10 of 11 dpo ongesteld, maar dan test ik soms wel positief, maar omdat mijn progesteron te laag is heeft het verder geen kans om in te nestelen. (zoiets begreep ik tenminste van de huisarts)