Dankjewel! Ik hoop het ook. Erg spannend en leuk om zo met ze allen in een topic te zitten in afwachting van een positieve test!
Dat gaan wij denk ik ook doen! Aan de ene kant fijn dat je het tegelijk als eerste weet maar aan de andere kant jammer dat je hem dan niet kunt verrassen.
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (5) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM LizMe, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 juni (5) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Duimpje86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 27 MMM Mloess89 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. 14 juni (5) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 noa-veronica, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 juni (0) 16 juni (2) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 juni (6) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 0/1 Duizendschoon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LolaJames, 39 jaar, 2e kindje, ronde 3 18 juni (2) Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Rvk91, .. jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos Totaal: 26 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Ik heb mezelf op 'wachtbankje' gezet, klopt dat? Eisprong is geloof ik rond 1 juni geweest dus in afwachting van mijn NOD?
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (5) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM LizMe, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 juni (5) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Duimpje86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 27 MMM Mloess89 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. 14 juni (5) Mama-van-M, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 noa-veronica, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 juni (0) 16 juni (2) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 juni (7) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 0/1 Duizendschoon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LolaJames, 39 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rainbow 88, 28 jaar, 2de kindje, ronde 4 18 juni (2) Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Rvk91, .. jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hoi allemaal, Gezellig zo een forum met z'n allen! Spannende dagen hoor. Ik heb mijn NOD op 18 juni gezet, maar weet het niet precies. Ik ga daarom maar van het langste uit. Wat betekent MMM? De vorige keer heb ik de test ook samen met partner gedaan. Maar nu ik jullie verrassings-ideeen zie, lijkt dat mij ook leuk. Het is nog maar de eerste ronde, dus ga er niet vanuit dat het al gelijk raak is. De vorige keer 2 rondes, redelijk snel dus. Alhoewel dat verder niets zegt over nu. Ik ben trouwens 25 jaar.
Pff begin hier nu echt te wachten op symptomen.. dan denk ik oh ja zou het kunnen of nee dan weer niks maar goed het is nog vroeg
Ik denk dat ik mijn vriend dit keer ook verras als ik een positieve test heb. Nog even bedenken hoe! Merk wel dat ik er nu met de 2e minder mee bezig ben. Gelukkig maar! Druk genoeg met mijn dochter die hier rond huppelt
Ik mag denk ik op het wachtbankje deze ronde me er express zo min mogelijk mee bezig gehouden, dus ook geen ovulatietesten gebruikt. Lekker alles op onze eigen manier! Bevalt me eigenlijk wel prima! Daarom ook niet actief geweest met reageren, wel met lezen. Dat vind ik dan wel weer leuk. Ben heel benieuwd of hrt deze ronde raak is, wel een positief gevoel maar dat kan ook komen doordat ik mn hbo diploma nu echt binnen heb en mijn contract vergroot is op werk voel me daardoor een stuk relaxter!
Wat leuk gefeliciteerd! Ik zit in een soortgelijke situatie haha! Zojuist gehoord dat ik mijn hbo heb gehaald en sinds 8 mei mijn eerste fulltime baan in mijn vakgebied. We zitten ook qua leeftijd dicht bij elkaar, scheelt 1 jaar. Als je toevallig nog in Almere woont ook dan is het helemaal klaar
Wat grappig! Nee woon helaas niet in Almere haha. Woon in Leidschendam, tegen Den Haag aan gefeliciteerd! Ik weet hoe deze situatie voelt. Heerlijk!! Nu dus allebei lekker gaan genieten en kijken wat de toekomst brengt. Hopelijk kunnen we beide snel onze naam roze kleuren
Ik ben benieuwd wie van jullie aan de omgeving heeft verteld dat ze aan het proberen zijn en wanneer jullie het gaan vertellen als jullie zwanger zijn?! Wij hebben het alleen aan mijn schoonouders verteld. Ik kan heel goed met mijn schoonmoeder opschieten en vind het erg leuk om haar erbij te kunnen betrekken. Zodra wij het weten willen we het vertellen aan onze ouders. Aan de 4 vrienden die dichtbij staan vertellen we het na de eerste echo en we wachten tot 12 weken voordat we het op het werk en aan de rest vertellen. En jullie?
Dames die hun HBO hebben gehaald gefeliciteerd! Ik heb het aan mijn moeder verteld maar pas wanneer we naar het ziekenhuis moesten. Verder weet niemand het. Ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen aan me ouders als ik zwanger ben. Ik twijfel nog of ik het na de eerste echo vertel of als ik de 12 weken heb gehaald.
Aantal vrienden van ons weten het ik ben echt open boek. Aan mijn (schoon) ouders en mijn broertje en zijn broer zeggen we het niet. Dat willen we verassing houden als het zover is.
Bij ons weet iedereen het omdat ik een miskraam heb gehad. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet leuk, ik had onze omgeving zo graag willen verrassen...
Gefeliciteerd geslaagde dames!! Hier weten alleen 2 goede vriendinnen het van mij. We spreken elkaar dagelijks en vertellen elkaar alles. Wachten sowieso met vertellen aan fam/vrienden tot na de eerste echo. Vorige keer gewacht tot na de termijn echo maar dat had meer met timing te maken haha. Vond het stiekem ook wel leuk om samen zo'n mega geheim te hebben. Ook al was het heel moeilijk om niks te zeggen
Ik hoop zo dat dit een mooie volle roze lijst wordt! De vorige lijst was echt dramatisch! Heb al heel wat lijsten mee gemaakt maar nooit zo erg als die
Stelletje kletskousen! even een weekendje weg (ehbo-en in de ardennen) met mijn man en meteen ik weet niet hoeveel berichten Heb alles gelezen, maar ben nu alweer vergeten wat ik allemaal wilde zeggen als reactie. Oh ja, in ieder geval gefeliciteerd voor de geslaagde dames!! Wachtweken gaan snel met zo'n weekend ertussen. Even 3 dagen bezig geweest met hele andere dingen! En dus ook niet getemperatuurd. Ben benieuwd morgenvroeg wat het is. Afgelopen dagen wel wat misselijk geweest af en toe, koffie smaakte niet en rommelende darmen. Maar dat is waarschijnlijk te weiten aan weinig slaap, slechte koffie en het feit dat ik vandaag pas weer een gewone wc heb gezien (3 dagen dixie is niet fijn ). Toch nog steeds een goed gevoel over deze maand, heb dat ook uitgesproken naar mijn man. Hij keek verbaasd, maar zag wel een kleine twinkeling verschijnen in zijn ogen we gaan het zien.. Nu 7 dpo. Misschien woensdag testen, maar dat is eigenlijk veel te vroeg. Dus hoop te kunnen wachten tot zaterdag. Ik test alleen, maar zaterdag is mijn man ook thuis, dus als het raak is loop ik meteen met een test naar hem toe hoor!! Verder weet mijn zus dat we bezig zijn, mijn beste vriendin en 2 dames op werk. Mijn (schoon)ouders, geen idee wanneer die het gaan weten. Wil gewoon starten aan de 4daagse (eind juli) en daarna direct naar Japan op vakantie (staat al geboekt). Mijn moeder vraagt zich nu al af of dat niet teveel is achter elkaar. Ben bang dat ze me niet naar Nijmegen wil laten gaan als ik vooraf zeg dat ik zwanger ben, mocht het zo zijn... Wat zouden jullie doen? Sorry voor de lange post trouwens!
Gefeliciteerd hbo dames! Ik begin last van jeuk aan me borsten/tepels te krijge en gaan ook zeer doen en beetje aan me buik.. Me gevoel zit nog in twijfel,spannend wat aankomende dagen gaat doen Ik ga woensdag ook zeker een poging wagen, ik ben dan ongeveer 8 dpo, keer ook zo vroeg positief getest en genoeg testen in huis die je vanaf 6 dagen voor nod kan doen
@Luuna wel fijn toch dat door je weekendje wegende dagen voorbij vliegen. Wij lopen gelijk ik ben ook 7dpo! Ik ga woensdag ook een testje wagen als me testen binnen zijn! Spannend he!