Welkom allemaal nieuwe dames. Wow, Mama van Marlinda, wat ben jij veel afgevallen zeg, in bijna een jaar tijd. Wat knap zeg!!
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 juni Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 14 juni Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 15 juni Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM Rhea90, 27 jaar, 4e kindje (2 overleden), ronde 2 16 juni Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 17 juni 18 juni Datumloos Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik ben er ook weer.. Helaas al veel bekende op het lijstje, maar alle roze klinkt goed @Pitahaya!! Mijn instelling nu is gewoon: 3x is scheepsrecht.. Weet mijn nod niet precies, maar 13de is voor mij een geluksgetal. Wie weet, maar het kan zijn dat ik naar voren schuif, van deze lijst af.
Dames heb gisteren de uitslag gehad van het zaadondedzoek en het is helaas nog amper verbeterd ben er zo verdrietig van! Ben bang dat we toch echt terug moeten naar de gynaecoloog. Vriendlief wil nog 1 keer alles proberen dus kwa supplementen en wondermiddeltjes en als het dan nog steeds niet beter is gaan we het toch maar via het ziekenhuis doen.
Dames heb gisteren de uitslag gehad van het zaadondedzoek en het is helaas nog amper verbeterd ben er zo verdrietig van! Ben bang dat we toch echt terug moeten naar de gynaecoloog. Vriendlief wil nog 1 keer alles proberen dus kwa supplementen en wondermiddeltjes en als het dan nog steeds niet beter is gaan we het toch maar via het ziekenhuis doen.
Verdrietig, @Brinsa. Hopelijk is het deze ronde raak, en zo niet, dan zullen ze jullie vast heel goed kunnen helpen in het ziekenhuis. Hou je taai.
Maar wat word er dan over gezegd? Kan het uberhaupt verbeteren als het niet goed is dan? Geen idee hoor.
Kan idd verbeteren, 10 jaar geleden waren we ook 3 jaar in de MMM en was mijn man zeer slecht vruchtbaar, net genoeg voor IUI, na 3 ronde's trok ik de MMM niet meer, en sloten wij het boek... vorig jaar ging toch bij mij het gevoel op nieuw spelen om toch samen een kindje te krijgen, dus opnieuw is mijn man vorig jaar getest en is mijn man vruchtbaar voor 71.3 % van nog geen 100.000 zaadcellen toen, na ruim 18 miljoen ana 2017
Mijn man slikt ook extra dingen zoals, vitamine C, zink en multi van a tot z voor de man, en daarbij is hij al bijna gestopt met roken, ook is die de nodige kilootjes al kwijt, dus de zaadkwaliteit gaat met stapjes ophoog
Ah, wat goed allemaal. Misschien is dit nu een extra motivatie om helemaal te stoppen met roken? Want denk dat dat wel een grote invloed erop heeft. Ik denk dat mijn cyclus deze maand niet korter gaat worden. Had er zo op gehoopt. Maar merk weer helemaal niks aan mijn lijf. Baal er wel weer van, mja... het is niet anders. Volgende ronde de mmm in.
Hallo , meld me toch ook masr weer aan. Mei maand is een hele korte cyclus geweest (25) werd dus ook wel verrast door de menstruatie. Ga nu gewoon weer uit van 28 dagen. En dus mijn NOD 24 juni, eerste kindje +-ronde 10. Zou iemand mij erop kunnen zetten. Gelukkig wel eindelijk de stap genomen naar de Ha, 30 mei kan ik bij de gynaecoloog terecht
@miniVosje jij ook hier Wil je best op de lijst zetten, maar deze lijst gaat maar tot 18 juni. Of bedoel je dat je NOD 14 juni is, ipv 24? Maar bij deze wil ik je wel heel veel succes wensen bij de gyn en ik ga je zeker wel volgen. Hier alweer klaar met de rode dagen. Had er vroeger al weinig last van, maar ben nu wel heel erg blij dat het steeds maar 3 dagen duurt.. Dus nu rustig wachten op mijn ei. De ovutesten zijn binnen gekomen voor deze maand. Aangezien ik redelijk korte cyclus lijk te hebben, ga ik op dag 8 al beginnen met testen.