Wij hebben een tour gedaan. In 15 dagen zijn we de 4 grote eilanden af gereist. Dus ook 4 verschillende hotels en 4 verschillende auto's. De laatste was echt zo'n resort zoals je omschrijft -> vanuit de zwembadbar uitkijken over de zee onder het genot van een heerlijk hapje en drankje En op een andere eiland hebben we een Luau avond gedaan, en daar was het heerlijk Hawaiiaans eten en je kon inderdaad drinken uit een ananas Mijn tip: zorg voor een auto! Het rijden is daar heel makkelijk (meestal 1 grote doorgaande weg over het hele eiland), iedereen rijdt daar heel relaxt en vriendelijk en je kunt stoppen waar je wil, wanneer je wil. Als je naar Nijmegen komt: Ik loop daar rond met een dalmatier-knuffel aan mijn tas en draag iedere dag mijn rood-witte scoutingdas
O jee, net een stressmoment. Na de bbz op 11/5 nog niet ongesteld geweest, nu ineens vruchtbaar slijm (tenminste dat denk ik). Voor zover ik weet, heb ik zoiets nog nooit bij mezelf gezien....maar nu komt het stressmoment: officieel mocht ik 6 weken geen gemeenschap hebben, maar ja....het is er gisteren dus toch van gekomen Straks ben ik ineens zwanger als ik op controle moet bij de gyn op 22/6 Denk trouwens dan wel dat mn NOD verschuift....
Hier beginnen me borsten toch aardig op te spelen en voller,morgenvroeg eerste testje tegenaan gooie ( 8dpo)
Wat spannend dames! Ik mag donderdag pas van mezelf haha. Als ik me in kan houden want ik heb 2 testen liggen . Welke test gaan jullie gebruiken?
Oeps, in verband met infectiegevaar of niet? Tsja... weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als je zwanger bent, dan heeft de natuurlijk dat zo bepaald toch? Is het erg als je zwanger zou raken? Nou, hier weet ik het niet hoor. Mijn gevoel gaat alle kanten op: Dan in eens van ja, is vast raak en dan in eens: nee, vast niet. We weten het aankomende maandag al. Ik ga dan denk ik mijn zoontje de test geven en zeggen: Geef maar aan papa en dan hopen dat hij meewerkt, haha.
Deze keer 2besure en heb ook kv liggen andere zw had ik sensitest maar 2besure heeft echt voordeelpakketten Bv 24 ovuluatueteste voor 7 euro 12 extra vroeg zw voor 6 euro ongeveer
Spannend al die testers morgen duimen voor veel roze!! Ik heb precies hetzelfde gevoel @Pitahaya! Wel, niet, wel niet.. Pff.. Ben mezelf helemaal gek aan het maken. Temperatuur doet al de hele maand raar, was vanochtend ook weer aan de lage kant (36.6) Maar ik kan er niets aan veranderen, dus heb besloten niet meer te tempen deze week en pas zaterdag te testen voor het eerst (12 dpo) ...
Jammer trouwens dat er al negatieve test is ! Ik hoop dat het gewoon te vroeg was en dat je over 2 dagen ofzo wel positief test. 8 dpo is wel nog heeeel erg vroeg hoor. En dus morgen nog 2 testers? Spannend! Ik hoop het echt voor jullie!
Ik zou inderdaad ook gewoon stoppen met testen. Maakt nu niet meer uit toch? Je weet dat je je eisprong hebt gehad. Dan kun je het misschien wat meer loslaten. Ik zal vanaf volgende cyclus (met gyn) ook wel moeten beginnen met temperaturen. Zit daar zo tegen op. Bleghhh.
Als het deze ronde niet raak is overweeg ik de Etos Zwanger Worden pillen te gaan gebruiken. Schijnt voor sommigen wonderen te verrichten voor een goede cyclus. Ik had ze al in huis, 'per ongeluk' gehaald toen ik een multivitamine zocht met foliumzuur. Las later pas dat ze net iets anders zijn. Zal ik daar dan mee beginnen op mn eerste menstruatiedag of morgen bijvoorbeeld al? Ik heb de afgelopen tijd Physalis happy mama pronatal genomen.
Ik weet dus niet waarom het niet mag. Ik ben lid van een groep lotgenoten, en zij mochten het gewoon doen wanneer ze geen pijn meer hadden of ze hadden geen beperkingen. Dus ja, zou mooi zijn als het raak zou zijn (wel heel snel). Ik zou het in ieder geval niet erg vinden