Volgens plaatje op de ticker zou me ei nu pas in me baarmoeder aangekomen zijn dus dan pas innestelen toch? En symptomen komen pas erna.. mwah heb daar een hard hoofd in dat hij nu nog moet innestelen
Welkom liske! Natuurlijk mag je hier blijven maar deze lijst loopt tot 18 juni Wellicht test je eerder.
Ik heb geen symptomen. Is het ook nog te vroeg voor denk ik. Weet niet precies wanneer m'n ei gesprongen is. Gok dat ik rond 7dpo zit. Bij mijn dochter helemaal geen symptomen gehad. Het is dat ik positief testte en dikker werd maar anders had ik het niet geloofd haha. Voor mij zeggen symptomen niet zoveel.
Ik heb ook geen symptomen. Als ik een vlaag misselijkheid voel of iets opeens wel heel sterk vind ruiken dan denk ik toch dat ik het me inbeeld. Zolang ik geen last heb van gevoelige borsten geloof ik het niet zo... ik ga morgen iig testen en dat kan 7 of 8 dpo zijn dus wel erg vroeg. Jammer dat hij negatief was maar inderdaad de innesteling kan nog komen!!
Balen van de negatieve testen. Ik kon me ook niet inhouden en heb er toch weer een gedaan. Alweer 50 shades of white, maar we zijn idd nog vroeg.. We houden hoop!
Jabprecies dat heb ik ook maar normaal pas vanaf 10 of 11 dpo en dan niet meer zo erg als nu. Nu begon het al rond 6 dpo en hetbis zo erg dat ze al pijn doen als ik eraan denk Maar dit komt dus helaas door progesteron. Morgen doe ik wel weer een testje hoor jij?
Goedemorgen dames, Ik ben Pitaa91 en wij zijn bezig voor ons 3e kindje. Dit is ronde 1 (MMM) en ik heb mezelf op wachtbankje gezet. Hier ongeveer 2/3 dpo? Het gebeurt niet veel in mijn buik maar wel af en toe rare steekjes in mijn baarmoeder en onderrugpijn. Succes met (te vroeg) testen, dames! Groetjes
Zie ik nou wel op die test waar het streepje moet komen? Zit zo rare bedrukking waar hij zou moeten komen of zie ik dat alleen haha *begint dingen te zien *
Balen voor de wit testers Hier zere borsten een kleine krampen onder. Al ging ik er vanuit dat het deze ronde toch niks wordt, nu begin ik toch wat zenuwachtig te worden. Maar echt gewoon tot me NOD
Knap dat jullie na een witte test toch nog hoop blijven houden. Bij mij betekent een witte test toch echt altijd 'niet zwanger' . Ik heb nog nooit gehad dat hij wit was op 10dpo en dan toch positief was op 14dpo. En die keer dat ik wel zwanger was knalde mijn test de pan uit. Ik bedoel, ik hoop het ook voor jullie, hoor! Maar ik ben daar altijd wat nuchterder in. Hier 9dpo en geen symptomen, behalve dat ik aan het PMS'en ben als een motherfucker. Maar ik heb ook nooit het gevoel gehad dat het deze maand raak was, dat scheelt. Gelukkig ook geen testdrang dus! Voor de andere testers: succes .
Hier meestal ook hoor,test altijd vroeg positief als het zo is behalve toen het fout gegaan is maar omdat nu mijn cyclusse veranderd zijn dit keer ik gestopt ben met pil.. heb ik hoop dat de innesteling ook langer duurt of ei later gesprongen is, geloof het niet maar goed hart wint van me verstand En zit pas 7/8 dpo dus om dan al me hoop te verliezen na een witte test.. nee, alleen minderr hoop omdat ik niet voel dat ik zwanger ben
@nicole1987 Dat lijkt mij persoonlijk alleen maar voer voor teleurstelling. Maar goed, je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt .
Balen van de witte testen meiden maar het is inderdaad nog vroeg. Over witte testen gesproken: hier wel gehad hoor. Oké er zit n iets langer verhaal achter: Ik was gestopt met de pil maar niet heel bewust bezig met zwanger worden. We vierden onze verjaardagen en toen was ik in ronde 2 na 5 weken nog niet ongesteld dus ik deed even een testje, zodat ik zeker wist dat ik alcohol mocht. Test was wel over datum maar ach ik wist eigenlijk toch wel dat ik niet zwanger was. Test bleef wit. Misschien een tuurstreep maar daar had ik toen nog nooit van gehoord dus dat heb ik ook niet gezien. Week later nog steeds geen menstruatie dus besloot ik om toch nog even een test te kopen die niet over de datum was voordat ik de dokter zou bellen om te overleggen over het lange uitblijven van menstruatie. En toen dus een enorme knaltest. Met middagurine... Ik was stomverbaasd want dat zag ik natuurlijk totaal niet aankomen. Haha. Dus wie weet geeft mijn verhaal weer wat hoop Ik heb ook het idee dat ik wat gerommel in mn buik voel maar ik denk eigenlijk ook dat dat gewoon tussen mn oren zit omdat ik het graag wil voelem haha want als mn ei op 1 of 2 juni was dan is t op zn vroegst pas net aangekomen in mn bm. Wel heb ik nauwelijks afscheiding, een beetje waterig en verder niks. Dat vind ik opvallend. Maar ja kan me dus echt niet herinneren hoe dat de vorige keer was en omdat dit ronde 1 is weet ik ook niet wat normaal is bij mij. Gewoon maar afwachten dus. Ik heb trouwens vanmorgen besloten dat als ik de 18e nog niet ongesteld ben ik die ochtend test. Is een dag na mn NOD en vaderdag dus als t positief is pak ik m in voor mn vriend haha
Ik wou net zeggen, net of iedereen 10 dpo positief test en je moet maar net weten of je ei echt die dag gesprongen is en niet later.. niet iedereen kan dat zien Gelukkig is ook niet iedereen hetzelfde Zou leuk zijn samsoko voor vaderdag